Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

DŁAWIENIE NA WYŻSZYCH OBROTACH

Problem z obrotami

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 27 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Koło
Pochwały: 2
Motocykl: Honda cbr 929
Rok produkcji: 2000

Re: DŁAWIENIE NA WYŻSZYCH OBROTACH

Post » 21 października 2016, 17:47

motorista,pl właśnie coś nie działa od jakiegoś czasu, jak chcesz spróbuj http://honda.sklep.pl/bike albo napisz do hondy honda.poland@honda-eu.com z zapytaniem czy ta sama część była montowana w dwóch modelach i ci odpiszą

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 13 kwietnia 2009, 15:31
Lokalizacja: Pieszyce
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Re: DŁAWIENIE NA WYŻSZYCH OBROTACH

Post » 23 października 2016, 16:08

Według katalogu części to pompy się różnią. Np do wersji A numer tej pompy to: PFKL340171, a do wersji B to: PFKL340169. W obu przypadkach cena jest taka sama 691.78€. Być może pasują a różnica jest tylko np we wtyczce . U mnie jest dokładnie taki sam problem, mam power commandera i podkręciłem dzisiaj dawki paliwowe na max, nic to nie dało. Trzeba faktycznie sprawdzić ciśnienie na listwie.

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: DŁAWIENIE NA WYŻSZYCH OBROTACH

Post » 23 października 2016, 16:33

Jak sprawdzałem na używkach to niczym te pompy się nie różnią, nawet wtyczką ;) a to że numer końcowy jest inny to tylko ze względu na to że dopasoawana niby jest do nowszej wersji :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 13 kwietnia 2009, 15:31
Lokalizacja: Pieszyce
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Re: DŁAWIENIE NA WYŻSZYCH OBROTACH

Post » 23 października 2016, 16:57

mati1490 pisze:Jak sprawdzałem na używkach to niczym te pompy się nie różnią, nawet wtyczką ;) a to że numer końcowy jest inny to tylko ze względu na to że dopasoawana niby jest do nowszej wersji :P

To że wizualnie są takie same nie znaczy ze są identyczne, mogą się różnić parametrami. Pamiętajmy że wersja b kręci się o tysiąc obrotów więcej (być może ma wyższe ciśnienie). Żeby twoja teoria miała sens to musiało by się dotyczyć wszystkich części, a tak nie jest. Wiele części do wersji A i B ma takie same numery katalogowe.

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: DŁAWIENIE NA WYŻSZYCH OBROTACH

Post » 24 października 2016, 14:31

dobrze że to pompa reguluje cisnieniej na listwie ;) to jak chcesz zmienić sobię odcinkę to pompę tylko zmieniasz z wersji B i ogień 10km więcej heheh:-P

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości