Dzisiaj jest 18 maja 2024, 02:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

reset kompa sc 57a

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 32
Rejestracja: 19 stycznia 2012, 00:04
Lokalizacja: Osiek k.O
Motocykl: FireBlade sc 57
Rok produkcji: 2004

reset kompa sc 57a

Post » 19 stycznia 2013, 20:30

Witam wszystkich, jeśli temat już gdzieś się pojawił to przepraszam, ale szukałem i nic nie znalazłem na ten temat. Problem polega na tym że, gdy robiłem regulacje zaworów i wszystkie czujniki od wtrysków itp były odłączone kumpel przez przypadek przekręcił kluczyk i komputer zarejestrował aż 5 błędów. Motor poskładałem odpaliłem i wszystko gra bo żaden błąd nie świeci. Natomiast gdy zrobiłem zworkę w gniazdku serwisowym, aby ustawić exap wyświetliło mi właśnie te błędy którymi było brak połączenia z wtryskiem 1,2,3,4 oraz z czujnikiem temperatury i teraz nie wiem jak je usunąć z pamięci komputera. W serwisówce przy odczytywaniu kodów błędu też jakoś nie znalazłem jak go zresetować . Dodam, że odłączenie aku też nic nie dało. Z góry dzięki za pomoc Pozdro!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 20 stycznia 2013, 10:19

Zanlazlem cos takiego moze Ci to pomoze

Aby usunąć kod z pamięci ECM:
Upewnij się że zapłon jest wyłączony, zmostkuj piny zewnętrzne złącza serwisowego .
Włącz zapłon i wyjmij mostek ze złącza. Kiedy mostek będzie wyjmowany lampka FI powinna się zapalić na około 5 sekund, i w tym czasie mostek musi zostać rozłączony, wtedy wszystkie błędy powinny zostać skasowane. Jednak jeżeli lampka mignie 20 razy to oznacza że pamięć nie została skasowana i cała procedura powinna zostać powtórzona.
Sprawdź działanie lampki FI ( w niektórych przypadkach może to być konieczne do powtórzenia procedury kasowania więcej niż jeden raz)

na przyszlosc odpinac aku przy serwisowaniu :P

 
Posty: 32
Rejestracja: 19 stycznia 2012, 00:04
Lokalizacja: Osiek k.O
Motocykl: FireBlade sc 57
Rok produkcji: 2004

Post » 20 stycznia 2013, 15:08

" i w tym czasie mostek musi zostać rozłączony"
tu się pomyliłeś bo w ciągu tych 5 sekund mostek musi być ponownie zwarty wtedy kontrolka FI miga więcej niż 20 razy. Wyłączyłem zapłon, rozmostkowałem złącze załączyłem ponownie zapłon i następnie znowu wyłączyłem. Zrobiłem mostek jeszcze raz i załączyłem zapłon aby sprawdzić czy nie ma błędów i co?:)lampka FI świeci cały czas i nie mruga czyli komp został oczyszczony z błędów. A co do serwisowania moto na odpiętym aku to masz racje na przyszłość bedę pamiętał, albo będę lał po pazurach każdego kto zbliży się do stacyjki:D:D Pozdro i dzięki za pomoc

 
Posty: 2
Rejestracja: 01 sierpnia 2011, 20:42
Lokalizacja: Osiek k O
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 11 marca 2013, 21:57

ja Ci zaraz wyleję po pazurach :584: kto by Ci później cennych wskazówek udzielał w serwisowaniu :P akumulator odłączony lub kluczyk w domu :D

 
Posty: 32
Rejestracja: 19 stycznia 2012, 00:04
Lokalizacja: Osiek k.O
Motocykl: FireBlade sc 57
Rok produkcji: 2004

Post » 11 marca 2013, 23:11

Lucek zwracam honor mój mistrzu:D :one:


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości