Dzisiaj jest 12 maja 2024, 16:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

drgania po puszczeniu kierownicy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

drgania po puszczeniu kierownicy

Post » 07 maja 2013, 08:30

jade np 70km/h puszczam kierownice i zaczyna drgac tak bardzo delikatnie lewo prawo ale jedzie normalnie prosto i nie sciaga.Moto bezwypadek przy hamowaniu niema zadnego bicia tak samo jak tylko mam rece na kierownicy jest wszystko idealnie niezaleznie od predkosci itp.Opony to dunlop sportmax nowki tylnia 55.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 07 maja 2013, 08:39

masz amor skrętu :D jak nie to normalka :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 07 maja 2013, 09:16

Sprawdził bym najpierw ciśnienie w kołach, a potem łożysko główki ramy ;)
Amor raczej ma w sc57 już był seryjnie ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2013, 09:38

Wariat79 pisze:Sprawdził bym najpierw ciśnienie w kołach, a potem łożysko główki ramy ;)
Amor raczej ma w sc57 już był seryjnie ;)


Były seryjnie...


Sprawdź, czy felga nie jest nigdzie delikatnie podbita.
A i może jeszcze raz spróbuj koło wyważyć - duże prawdopodobieństwo, że to przez oponę .

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 07 maja 2013, 09:42

A jak z tarczami hamulcowymi? Łożysko koła?

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 07 maja 2013, 09:45

nom tak zrobie .tarcze ok nie maja bicia zadnego zreszta to czuc tylko jak puszcze kierownice podczas jazdy nie.dam znac co wyszlo. lozysko nie ma luzow wiec pewnie opona

[ Dodano: Wto Maj 07, 2013 9:54 am ]
jakie cisnienie do dunlopow sportmax? bardzo miekkie sa i tyl 55

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 07 maja 2013, 18:39

szeryf, zacznij od wyważenia koła :) np mi po 2m-c odpadł ciężarek,a takie ładne były :mrgreen:.. przyklejane i jak widać o kant dupy potłuc :D / i tez lekkie drgania były jak puściłem kiere. a ciśnienie to chyba standard 2.5 i 2.9 na wachaczu masz podane :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 07 maja 2013, 19:12

mialem tak w kazdym moto jakie mialem i na kazdych oponach :D Nie da sie wiec tego sprowadzic do prostego niewywazenia bo kola wywazam sam ani do krzywych felg czy tarcz bo musialbym miec strasznego pecha.Chybotanie kierownicy jest bardzo minimalne ale da sie zauwazyc jak nie trzymam na niej reki.Ja troche tak podejrzewam ze jak sie lata na gumie i opada to opona nierowno sie wyciera i to moze byc przyczyna.Kiedys po wyamianie opony i 1 jezdzie probnej problem zniknal ale niedlugo potem sie pojawil.Nie kojarzylem wtedy tego ale teraz mam podejrzenie ze przyczyna jest opadanie z gumy gdy opona juz od dluzszego czasu sie nie kreci.
nijak to nie przeszkadza przy jezdzie wiec mam to gdzies :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 07 maja 2013, 22:04

no wlasnie kminiłem że może tak byc .Zaloze gopro to nagram film o co z tym chodzi

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 07 maja 2013, 22:14

Miałem identyczne objawy gdy fabryczne opony mi się kończyły, po wymianie opon problem zniknął.

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 11 maja 2013, 18:43

no to sluchajcie: olej w lagach wymieniony opona wymieniona wywazona,lozyska w kole wymienione na glowce niema luzowa problem wciaz jest

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 12 maja 2013, 04:20

Mam 929

miałem i mam taki sam problem

na początek radzili wymienić przednią oponę na nową-wymieniona-kiera drga nadal!!!!!
..następnie radzili kupic amor skrętu-kupiłem najdroższy jaki był -scotts ohlinsa---kiera drga nadal
..doradzali sprawdzić łozyska główki ramy-łozyska igła-kiera drga jak drgała
..doradzali sprawdzić tarcze---tego jeszcze nie zrobiłem, ale jak nie to - następnym krokiem chyba będzie sprzedanie motocykla i kupno innej 929 :D
...ale szkoda, bo stan igła

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości