Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 23:48

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dziwne objawy, słaba góra , gdzie dobry diagnosta w wawie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

dziwne objawy, słaba góra , gdzie dobry diagnosta w wawie

Post » 30 września 2013, 10:46

Witam
mam dziwny problem , SC57a 2005 usa , problem zaczyna sie teraz już na 2 biegu ok 10 tyś obrotów, moto zaczyna sie przyduszać - jak odkrecam manete w opór - dusi go i tak sie mota wokół tych 10 tyś jakby go coś zatkało , jak odpuszcze ok 5-10% manetke - wyrywa rece i do odcinki,
tak jakby odkręcenie na max go dusiło ale w momencie jak sie odpuści trochę gaz szarpnie jakby ją odetkało i rwie do konca .
do tych 8 - 9 tyś RPM na 2-3 biegu idzie jak trzeba - nie odstaje od innych


wydech miałem orginał - z exupem czy bez ( nieważne jak ustawiony ) - było to samo, zmieniał sie tylko dół - góra bez zmian, teraz wydech mam od SC 57b wymontowałem z niego exup i dołożyłem PC - nie ma różnicy nic nie pomogło a może nawet jest gorzej ( mapy ze strony PC nie było nic strojone wiec efekt mizerny ) . dalej pow 10 tyś oborotów moto ma czkawke dusi sie przy odkreceniu na 100% ale idzie do odcięcia jak ma 90-95% gazu.
na stojaku bez obciążeenia idzie do odciecia i zamyka licznik

Znacie dobrego speca najlepiej NIE ASO ( warszawa i bliska okolica ) - bo płacić 350 za diagnostyke nie usmiecha mi sie,

do sprawdzenia - pompa paliwa w baku, no i kilka czujników które moga mieć na to wpływ.

ewentualnie jakieś sugestie co to może być i co posprawdzać, i u kogo ?

niby własciwie nie korzystam z V max i obrotów przy czerwonym aale wolałbym zeby działało jak trzeba wszystko i u góry też moto jechało jak trzeba a nie tylko do 10 tyś.

Pozdr
Pozdrawiam
Maciek

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 września 2013, 18:24

to napisz ile jesteś w stanie zapłacić za diagnostykę układu paliwowego i sensoryki to będzie łatwiej znaleźć "fachoffca" który to zrobi za twoją maksymalną cenę
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 30 września 2013, 19:30

prosiłem o namiary, chce mieć porownanie, w jednym aso chcą 170-350, w drugim 150 za sprawdzenie pompy paliwa i układu wtryskowego - od tego chce zaczać ,
, i w jednym ASO przez telefon mowia ze nigdy nie sprawdzali pompy wiec nie wiedza ile czasu to zajmie moze 2 dni moze miesiac.... , sam bym to pewnie zrobił ale nie mam manometru ani zwłaszcza czasu i garażu/warsztatu


chce mieć alternatywe i porównać, jakiekolwiek serwisy ogarniające dobrze temat fireblade'a ?z myślącymi mechanikami w wawie ? , są takie ? czy tylko Aso gdzie ktoś po raz pierwszy bedzie coś sprawdzac.....

ewentualnie jak macie jakieś sugestie co prócz pompy moze powodować takie objawy to podpowiedzcie

PS - jak ktoś mi da gwarancje ze za 350 znajdzie i usunie to coś to ok - ale jak mam wydać prawie 4 paki i sie nic nie dowiedzieć - bo tak to czesto wyglada - to chciałbym miec alternatywy i kogoś myślącego niekoniecznie z ASO ,


PS2 - czy końcówka wydechu SC57a i SC57b sie różnią znacząco ? ktoś wie ? bo moto troche inaczej subiektywnie na niej pracuje o ryczeniu znacznie głosniej nie wspominając.

aironiczne komentarze zachowaj dla siebie jak nie masz nic do powiedzenia - a jak masz - bo wiem że ogarniasz temat to podpowiedz na co zwrocic wage w takim przypadku zamiast drwić ,
serwisówka mowi jeszcze o ECU, kątach wyprzedzenia jak dobrze zrozumiałem , i tej pompie własnie
pozdr
Pozdrawiam
Maciek

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 30 września 2013, 21:59

Mac_78 pisze:
PS - jak ktoś mi da gwarancje ze za 350 znajdzie i usunie to coś to ok - ale jak mam wydać prawie 4 paki i sie nic nie dowiedzieć - bo tak to czesto wyglada - to chciałbym miec alternatywy i kogoś myślącego niekoniecznie z ASO ,




z takimi żądaniami to raczej musisz się udać do jakiegoś czarodzieja
o ile rozgarnięty mechanik powinien być w stanie się określić ile będzie kosztowała sama diagnoza to nie będzie w stanie przed jej dokonaniem określić kosztu naprawy z częściami, co jeśli okaże się uszkodzony moduł, ma Ci wymienić w tych 350zl?

wybacz ale ze swoim podejściem do tematu sam się prosisz o ironiczne komentarze

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 30 września 2013, 22:50

Albo chcecie cos doradzic pomoc i wskazac namiar na rozgarniety serwis, albo sie poprzypieprzac ...ciezko tu widze dostac konkretne odpowiedzi na konkrenltne pytania, . , za trafna diagnoze i prace kogos rozgarnietego zaplace ale za kogos kto wie tyle co i ja....i mowi mi ze to zajmie moze miesiac. szkoda czasu, . Czesci to oddzielna sprawa,chyba logiczne ze moga byc znacznie drozsze.
Mniejsza o to, chyba zatem w wawie ciezko o sensowne serwisy zatem zostanie zaufac ktoremos aso...co nie specjalnie do tej pory sie sprawdzalo.

[ Dodano: Wto Paź 01, 2013 8:04 am ]
potrzeba kogoś kto bedzie wiedział czego szukać, a nie zacznie od wymiany oleju albo ch wie czego co nie ma zadnego wpływu akurat w tym wypadku.... bo są i tacy.
Kumaty gość i tyle co nie bedzie sie bał również przejechać . To już na drugim biegu czuć lekkiego muła, dziś czułem to zjawisko już przy ok 8 tyś rpm,(a jak lekko odjąłem manetke to mało nie wpadłem na tylne siedzenie ) , są tacy w wawie i okolicy?
Czy na oślep jedynie zostaje szukać i zostawić moto na miesiac, na koniec wybulić niewiadomo ile i usłyszeć "wszystko gra ale niewiedziec czemu problem pozostał ,

takiego czegos chce uniknać własnie po to ten post, jak to ma byc czarodziej niech sobie bedzie ale wystarczy ogarniety mechanik bo jest szansa że może to być coś banalnego skoro moto jedzie przy 90% gazu a przy 100% zamula - Ci których znam ogarniają ale serwisowanie bieżące.

jakiś czas potem sie okaże ze gdzieś coś zatkane było, wężyk sie zagiął albo lewe powietrze wpadało albo przepustnice "źle" sie otwierały ( o ile to mozliwe) , a fachofcy rozebrali i złozyli moto na czesci nic nie znajdując - zamiast sprawdzić podstawowe rzeczy( nie wiem czy w moto to mozliwe ale w samochodzie tak kiedyś miałem ze lewe powietrze sprawiło ze samochod przy dodawaniu gazu na wyzszych obrotach zwalniał....a szukali kurrr...syny tygodniami i wymyslali cuda niesamowite po czym inny gość w 10 minut sobie poradził .....)

jak ktos zna ogarnietych mechaników to prosze o namiary, to nie jest post o kasie tylko gdzie sie udac, gdzie są rzetelni fachowcy w tym miescie bo po prostu nie znam zbyt wielu, i co sprawdzić w pierwszej kolejności
pozdr
Pozdrawiam
Maciek

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 października 2013, 19:32

Ja z wieloletniego doświadczenia wiem jedno, że każdy ogarnięty mechanik unika za wszelką cenę takich jak ty a znam ich wielu nie tylko w branży motocyklowej. Bijesz pianę i wszystkich masz za złodziei.
Jesteś po prostu dziadem i tyle
sam se zrób :wnerwiony: rzetelny dziadzie
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 października 2013, 19:58

:clap: popieram wypowiedź Czikena. Jestem trochę z innej gałęzi, bo antykorozji, ale znam problematykę CENZURA i niewyrozumiałej klienteli

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 01 października 2013, 23:05

haha dobre

widze ze wiedza z was tryska ;)))))

dzieki za pomoc ;)))) fachofcy ;)))))))))))


jak nie masz jeden z drugim nic do powiedzenia to lepiej nic nie mow , a swoje "mondrości zostawcie tym co takich potrzebują,
za złodziei nikogo nie mam, podałem objawy i chcialem namiar na gości z głową, niestety w branży mechanikow nie brak takich co rozumy pozjadali a naprawde sami nie wiedza o co chodzi ale do konca udaja ze wiedza i nie raz takich spotykam i nie tylko ja...
i pewnie ze najlepszy klient to blondyna ktora zawsze przytaknie i nie ma pojecia co sie dzieje ;)

kultura forum czasem powala, po co wogle sie wpieprzac w wątki nie majac nic do powiedzenia...

moderator niech usunie posta bo smietnik tylko narasta, i własciwie juz po problemie, a ani jedna odpowiedź nie jest na temat same "rzetelne" pomocne dłonie rzetelnych doradców...

pozdr.
Pozdrawiam
Maciek

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 października 2013, 09:16

Znajac życie po opisie problemu z moto chciałeś je naprawić przez fomum, , skoro nikt nie podał nadmiaru to nie zna odpowiedniego mechanika dla ciebie :P

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 02 października 2013, 12:53

Mac_78 jak chcesz to mogę podrzucić ci namiar do znajomka z Michałowic, ogarniał mi wcześniej 929 a teraz XX'a. Możesz przedzwonić i wstępnie pogadać co i jak.

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 marca 2012, 11:44
Lokalizacja: wwa
Motocykl:

Post » 02 października 2013, 16:26

Przez forum sie nie naprawi ale chcialem sie dowiedziec gdzie w wawie jest dobry serwis ktoremu mozna zaufac, niewiele znam tutaj warsztatow . sam sie nadzialem a to co o aso ich klienci pisza na tym i sasiednich forach to szkoda gadac.l, i ciezko znależc cos wartego polecenia.
A tu widze goscie ktorzy rowniez nie znaja takich, tylko piane bija i zwyzywaja bo czlowiek chce cos wiecej sie dowiedziec a nie tepo jezdzic od warsztatu do warsztatu, bo moze ktos mial juz podobny problem, .bo moze faktycznie jak z exupem kazdy samodzielnie po prostej wskazowce ogarnie.....
Chyba po to jest forum zeby sobie pomagac a nie obzygiwac

Widocznie w wawie nie ma warsztatow do polecenia i tyle.

Tylko Po ch..j wogle sie udzielac w stylu - napraw se dziadu sam... Zalosne swiadczy tylko o piszacym.
pewnie jak ich klijenci chca wiedziec cos wiecej o przyczynach awarii to psami szczuja, bierz jak jest i spadowa...
Widac taka niektorych n atura i kultura.
Pozdr
Pozdrawiam
Maciek

 
Posty: 122
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2013, 19:41

http://www.wrozbita-maciej.pl/
ja polecam tego gościa.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości