Dzisiaj jest 21 maja 2024, 00:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Urwana śruba regulacji zawieszenia CBR 1000 Sc57 - Pomocy!:(

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Urwana śruba regulacji zawieszenia CBR 1000 Sc57 - Pomocy!:(

Post » 31 grudnia 2013, 01:22

Witam.
Mam niezły problem, a wręcz bajzel :( wczoraj wziąłem się za regulacje zawieszenia po poprzednim właścicielu, i ledwo co zacząłem od napięcia wstępnego sprężyny, a urwała mi się w ręku dosłownie bez żadnej siły (mały śrubokręt płaski) - śruba na wkrętak płaski od regulacji siły tłumienia.. która jest mocowana na klucz płaski "12" w dolnej części lagi (lewa strona) w mojej Cbr 1000 Sc57A 2005'

Co robić w tym wypadku??

Obrazek

Na fiszkach Hondy widze że nie jest to do zamówienia, tylko cała dolna część w całości lagi :/


Popróbuje może dorwać tą całą srebrną śrube z jakiś pogiętych "wypadków" - ale rozumiem że bez wyjęcia, rozebrania i wymiany oleju w ladze się nie obędzie by to naprawić?? ehh :/
będe wdzięczny za pomoc! bo jestem w dupie..

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 grudnia 2013, 07:30

Jak została Ci część tej czerwonej śruby w tej srebrnej to wystarczy wykręcić to srebrne. Dorwać gdzieś kompletną używkę wkręcić uzupełnić stan jak należy i będzie grało. Tylko będzie problem z olejem żeby za wiele nie rozbebeszać to zlać dołem olej z dwóch lag a później poluzować te wielkie nakrętki u góry na klucz chyba 32 i tamtędy wlać tyle ile serwisówka każe.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 78
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 01:23
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 31 grudnia 2013, 11:00

wiertło dobrze prawi, a żeby ominąć wylania płynu to radze wyciągnąć całkowicie lagę (bo to raczej nie jest problem) obrucić tak żeby dolna część była u góry iwtedy wykrecac:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 31 grudnia 2013, 14:31

w każdym razie da rade to wymienić bez wymiany całej kompletnej lagi tak?

zrobie to za jednym zamachem przy okazji wymiany oleju i uszczelniaczy na nowe (lagi nie ciekną, i nie pocą się). tylko musze wcześniej kase na to odłożyć niż się spodizewałem + najgorzej dorwać tą śrube z rynku wtórnego lub powypadka bo wątpie że ktoś sprzeda mi samą, tylko pewnie pogiętą lage prędzej całą :(

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 grudnia 2013, 15:40

macu, tak dokładnie też tak można i nic się nie stanie.
Tylik pisze:w każdym razie da rade to wymienić bez wymiany całej kompletnej lagi tak?

tak da rade wymienić te ustrojstwo bez wymiany płynu. Ja tak bym zrobił jak uszczelniacze nie ciekną itp po co ruszać zdrowe ??? szukaj śruby masz na to czas
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 31 grudnia 2013, 16:22

nie wiadomo kiedy ostatnio tam było zaglądane i czy prawidłowa ilość oleju jest - a chce wlać nowy olej + założyć nowe uszczelniacze by na pare lat było, jak moto juz przeszło gruntowny przegląd zaraz po zakupie.

druga sprawa to zawiecha jest twarda nawet na miekkim ustawieniu i chce wlać olej 10W bo nie wiadomo jaki tam obecnie jest wlany że tak twardo..

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 grudnia 2013, 16:36

no można i tak jak jest czas ;) uszczelniacze kupisz tu http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produ ... iaczy.html

orginał nie gówienko jakieś :P
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 31 grudnia 2013, 17:19

dzięki, ale kupiłem już uszczelniacze Ariete i olej Motul 10W :)

na Ariete będe latał już 3 hondą i ładnie się spisywały przez lata od wymiany (2 lata NSR 125R, 5 lat CBR 919RR)
w ASO Hondy także polecają tą firme. :)


czy przy każdej wymianie trzeba przeciwkurzowe wymieniać także?

 
Posty: 9
Rejestracja: 02 grudnia 2011, 11:58
Lokalizacja: GLIWICE
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 31 grudnia 2013, 18:09

:!: :!: :!: :!: :!: hejo kolego posiadam takie cos tylko ze z 929 podaj e-meila wysle zdjecie czy to to... :027:
don diablo

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 grudnia 2013, 18:38

Tylik, jeżeli są ok to nie trzeba wymieniać ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 31 grudnia 2013, 20:18

wiertło pisze:Tylik, jeżeli są ok to nie trzeba wymieniać ;)


ot porada prawdziwego fahowca, prosto ze stodoły od pana Juska, wymienić olej a nie wymieniać uszczelniaczy w lagach

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 31 grudnia 2013, 21:30

motobandyta pisze:
wiertło pisze:Tylik, jeżeli są ok to nie trzeba wymieniać ;)


ot porada prawdziwego fahowca, prosto ze stodoły od pana Juska, wymienić olej a nie wymieniać uszczelniaczy w lagach


Ale przecież wypowiedź Tylika dotyczy wymiany osłon przeciw kurzowych, a nie uszczelniaczy, bo te będą wymieniane. Czytaj ze zrozumieniem hehehe

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości