Dzisiaj jest 15 maja 2024, 06:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

chyba zawory

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

chyba zawory

Post » 08 lutego 2009, 13:52

Witam mam pytanie.
Mam wrażenie że w moim motorze zawory lekko cykają,jest to delikatne dosłowonie cykanie przejeżdziłem caly sezon i wszystko w porządku ale teraz chciałbym coś z tym zrobić.Byłem u paru mechaników i podobno przy przebiegu 25000 się reguluje zawory w 1000 rr,a ja mam 24800.Zastanawiałem się także razem z kolega czy płytki są nad czy pod szklankami.Z góry dzięki za opinie,nie chciałbym dać komuś grzebać przy motorze jeśli nie trzeba.
Acha jeszcze jedno Moto kupiłem z power comanderem i są też założone sportowe filtry K N jak dobrze pamiętam ale niestety poprzedni właściciel zabrał sportowy wydech i teraz sie zastanawiam czy wyjąć tego comandera i czy kupić wydech lub zestroić to wszystko tak jak jest teraz,jak sądzicie Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 08 lutego 2009, 14:06

Dokup sportowy wydech i zestrój wszystko, tak będzie chyba najlepiej.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 08 lutego 2009, 14:43

Tak jak poprzednik wrzuc wydech przelotowy.
Płytki regulacyjne sa pod szklankami, aby skorygowac luzy trzeba zrzucić wałki rorządu.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 14:50

Zrób tak jak chłopaki piszą !!! Płytki są pod szklankami tak , że jak masz trochę o tym pojęcia to ściągnij dekiel klawiatury i sprawdzaj luzy , bo pewnie tylko na sprawdzeniu się skończy przy tym przebiegu jeśli realny!?!

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 15:06

Lolo czyli nie jest konieczna regulacja i czy te cykanie to zawory hm,a jaki wydech polecacie bo wiadomo że jest to nie mały wydatek do tego modelu.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 08 lutego 2009, 15:45

To czy regulacja jest konieczna bedziesz wiedział po sprawdzeniu luzów. Kup w miarę dobry szczelinomierz (ze skokiem 3 setki) i pomierz. Jeśli luzy będą wychodziły poza tolerancję oddaj do serwisu, jeśli masz klucz dynamometryczny możesz samemu podjąć się regulacji.
Faktem jest iż w hondach zazwyczaj nie ma potrzeby regulacji.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 09 lutego 2009, 01:40

Tak jak napisał toper-utl : dopiero po sprawdzeniu będziesz pewny czy regulacja jest potrzebna, ale jak już pisałem przy tym przebiegu to zazwyczaj tylko sprawdzenie kontrolne sie wykonuje , a co do cykania to raczej nie zawory które siadają i luz jest mniejszy , a nie większy by mogły być głośniejsze!!! A co do regulacji to nie wystarczy klucz dynamometryczny tylko trzeba trochę wiedzy, bo po zdjęciu wałków rozrządu i wymianie płytek trzeba na nowo ustawić fazy rozrządu, więc jak coś popierniczysz to twój piec może nadawać się wymiany!!!

 
Posty: 66
Rejestracja: 02 lutego 2008, 20:41
Lokalizacja: wrocek
Pochwały: 1
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 0

Post » 09 lutego 2009, 22:42

ok Panowie zaczne od sprawdzenia luzu na zaworach ,wtedy się okaże dzieki za wypowiedzi.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 lutego 2009, 23:33

No cóż...pozorna oszczędność :roll: PCIII dostroisz do nowego aftermarketu na hamowni za ok 1000pln
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 10 lutego 2009, 01:37

A wydech to chyba najlepszy by był do tego modelu Akrapović ok 2500 zł sama końcówka bez kolektorów.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości