Witam serdecznie, jestem tu nowy na imię Jakub lat 24, na wstępie chciałem zaznaczyć że szukałem na forach i w manualu odpowiedzi ale nie znalazłem odpowiedzi ( chyba ze jestem tępy) i postanowiłem zaryzykować i założyć temat Jeśli jestem słabym szukaczem z góry przepraszam i proszę usunąć temat.
Od 3 tygodni jestem posiadaczem 1000rr sc57a. Podczas prac czy zadupku dojrzałem luźne linki od zaworu exup. Co wiem...
- silniczek sprawny , jak zmienie jego położenie podczas włączenia zapłonu ustawia się na pozycję "zero"
- linki sprawne
- przepustnica (klapka) wewnątrz jest
Zacząłem czytać manual i instniejące tematy na temat exupu, udałem się do garażu i zacząłem sam zapoznawać się z działaniem tego urządzenia i zabrałem się za regulację. Mój problem polega na tym, że blaszki na ośce przy nakrętce były już odginane, i podczas regulacji zabrakło mi tak jakby tej tolerancji regulacji linki ( na gwincie) i przy silniczku zauważyłem po 2 możliwości zamontowania linek i nie mam pewności czy linki na silniczku są w odpowietnim rowku , i nie mam pewności czy ktoś przerobił przepustnicę ze sprężyna odbija mi do maksymalnego otwarcia ? czy do maksymalnego zamknięcia ( o ile to możliwe i czy po prostu wyobraźnia mnie nie poniosła) załączam foto które zrobiłem przed ingerowaniem w regulację , w stanie spoczynku , i załączam film z pytaniem. Jestem w stanie zdemontować układ wydechowy , ale co z tego jak nie wiem jak z tą spręzyną w którą stronę powinna odbijać .. zależy mi na tym żeby zrobić idealnie jak fabrykę , moto zadbane , podczas jazdy nie zauważyłem braku mocy z dołu , gdyż to mój pierwszy litr , poprzednio trzy 600tki, i dla mnie ona ciągnie ale mogę się mylić . Proszę o pomoc przyjaciele ! pozdrawiam
link do filmu
https://www.youtube.com/watch?v=gH9P6UxUJk0