Witam
Chciał bym nieco odświeżyć temat odblokowania SC57 do pełnej mocy.
Jak kolega A.S. wcześniej pisał i przedstawił fotki jest to jeden z 3 sposobów blokowania SC57.
Jak się dowiadywałem w serwisach w Belgii i Francji oraz informacji przekazanych od kolegi po fachu z warsztatu motocyklowego są 3 rodzaje blokady które przedstawię .
sposób A:
Blokada górnych dolotów wyglądająca jak poniżej co już przedstawił A,S,
Tak wyglądają zwężki dolotów górnych , a poniżej zdjęcie z przetoczonymi zwężkami lub zakupionymi oryginałami
W tym wypadku nie wystarczy jedynie zakup poszerzonych dolotów dodatkowo niezbędna jest integracja w moduł , można to zrobić na dwa sposoby : zakupić moduł bez blokady lub drugi poszukać gdzieś jakiegoś speca i zmienić mapy w oryginalnym.
W pierwszym sposobie trzeba zakupić moduł odpowiadający naszemu IMMO lub kożystać z usług jak w linku USŁUGA PROGRAMOWANIA KLUCZYKA Z IMMOBILISER'EM
PRZYKŁADOWY LINK
Przypomnę ze jest kilka oznaczeń naszego komputera
Typ A przeznaczony dla motocykli sprzedawanych w USA
Typ AC sprzedawanych w Canadzie
Typ G do moto z GB
Typ ED Europa Germany (wymiana na ten moduł wymaga wszystkich zamków stacyjki i kluczyków)
Typ F region Francja i ten jest najbardziej do Du....
Przykładowe moduły znalezione w sieci wyglądają następująco
W moim przypadku oznaczenie modułu wygląda tak
Sposób B: jest to zastosowanie zawirowaczy (w przetłumaczeniu chyba najlepsza fachowa nazwa) i blokada modułu (opis zastosowania zawirowaczy przedstawię poniżej, co do modułu należy postąpić jak w sposobie A)
Sposób C: to jak w moim przypadku jest zastosowanie zawirowaczy oraz blokada zapłonu na 6 biegu przy prędkości 255km.
Niezbędny jest zakup najlepiej oryginalnych części czyli zawirowaczy wyglądajżcych następująco
[ Dodano: Nie Maj 26, 2013 2:31 pm ]Sory za kolejny ale zablokowało mi edycję
Niezbędne jest rozebranie całego systemu filtrowania z wtryskiem górnym, a kolejny krok to zdjęcie wtryskiwaczy dolnych z przepustnicami ( jeśli nie jesteście w stanie zrobić tego sami polecam udanie się do warsztatu, niezbędne są specjalistyczne narzędzia)
poniżej kolejne kroki demontażu.
ściągnięcie układu filtrowania
ściągnięcie układu zasilania
tu widać stare zawirowacze i jeden już ściągnięty
Tak wygląda porównanie nowych ze starymi
teraz już zamontowane nowe
Trzeba być podczas montażu bardzo rozsądny żeby nie wpadła nam żadna śrubka do silnika
Tu juz po wymianie
Otwarte przepustnice
Kolejnym krokiem jest obcięcie jednego z przewodów przepięcie żeby obejść blokadę
Poniżej zamieściłem schemat elektryczny
Pozdrawiam serdecznie
[ Dodano: Nie Maj 26, 2013 2:41 pm ]mam nadzieję że wystarczająco wyczerpałem temat odblokowania SC57 do pełnej mocy
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś informacje dotyczące zdjęcia blokady to zapraszam do udziału w dyskusji.