Adam1000rr pisze:Witam Przylaczając się do tematu u mnie temperatura przy jeździe oscylującej około 120 - 130 to 82, 83℃ W korku szybko pnie w górę i przy 103℃ zalacza się wentyl. Jak temperatura zostanie zbita do 99 wiatrak staje Moto mam od 5 tyg. i najwięcej ile widziałem to 105℃ Z tym że Irlandia to niezbyt gorący kraj, co pewnie sprzyja sprzetowi Kumpel ma '07 bladego i zachowanie jego moto jest identyczne W sumie to nawet nie zwracałem uwagi ile on ma wiatraków bo sprzętem śmiga od 3 tygodni Wiem że u mnie jest sporo syfu między żeberkami chłodnicy Jesienią będę chciał ją zdemontować, poczyścić i usunąć starą, oryginalną farbę bo od cholery pęcherzy utlenionego aluminium pod farbą Wcześniej w 600F4 było to samo Zobaczymy Być może poprawi się wydajność chłodzenia po takichm zabiegu...
lysy1000rr pisze:Adam1000rr pisze:Witam Przylaczając się do tematu u mnie temperatura przy jeździe oscylującej około 120 - 130 to 82, 83℃ W korku szybko pnie w górę i przy 103℃ zalacza się wentyl. Jak temperatura zostanie zbita do 99 wiatrak staje Moto mam od 5 tyg. i najwięcej ile widziałem to 105℃ Z tym że Irlandia to niezbyt gorący kraj, co pewnie sprzyja sprzetowi Kumpel ma '07 bladego i zachowanie jego moto jest identyczne W sumie to nawet nie zwracałem uwagi ile on ma wiatraków bo sprzętem śmiga od 3 tygodni Wiem że u mnie jest sporo syfu między żeberkami chłodnicy Jesienią będę chciał ją zdemontować, poczyścić i usunąć starą, oryginalną farbę bo od cholery pęcherzy utlenionego aluminium pod farbą Wcześniej w 600F4 było to samo Zobaczymy Być może poprawi się wydajność chłodzenia po takichm zabiegu...
Kolego mam 1000rr od nowości z USA mam przejechane 23tys km i temperatura płynu od poczatku po zatrzymaniu np na swiatłach skacze do 106 stopni więc czyszczenie chłodnicy raczej ci nie pomoże
Aras pisze:Jest w ogóle jakas kontrolka krytycznej temp. ?
Aras pisze:Dzisiaj sprawdzałem płyn w korku ,jest do pelna ale zauważyłem duzo syfu i piachu na radiatorach więc wywalilem chłodnice i pojechałem na karchera by to wypłukać.W piątek ją zamontuje naleje nowy płyn i sprawdzę.Oby się nie grzała. Jest w ogóle jakas kontrolka krytycznej temp. ?
Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość