Dzisiaj jest 05 sierpnia 2020, 19:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

temepratura

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 29
Rejestracja: 20 września 2012, 12:37
Lokalizacja: Bedzin
Motocykl:

Post » 26 czerwca 2013, 01:02

Aras, Na początku radziłbym Tobie sprawdzić czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia. Wystarczy zdjąć korek koło chłodnicy i powinien tam być płyn, sprawdź na zimnym silniku. Jeśli nie jest zapowietrzone to proponuję wymianę płynu na nowy.

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 26 czerwca 2013, 01:32

Witam Przylaczając się do tematu u mnie temperatura przy jeździe oscylującej około 120 - 130 to 82, 83℃ W korku szybko pnie w górę i przy 103℃ zalacza się wentyl. Jak temperatura zostanie zbita do 99 wiatrak staje Moto mam od 5 tyg. i najwięcej ile widziałem to 105℃ Z tym że Irlandia to niezbyt gorący kraj, co pewnie sprzyja sprzetowi Kumpel ma '07 bladego i zachowanie jego moto jest identyczne W sumie to nawet nie zwracałem uwagi ile on ma wiatraków bo sprzętem śmiga od 3 tygodni Wiem że u mnie jest sporo syfu między żeberkami chłodnicy Jesienią będę chciał ją zdemontować, poczyścić i usunąć starą, oryginalną farbę bo od cholery pęcherzy utlenionego aluminium pod farbą Wcześniej w 600F4 było to samo Zobaczymy Być może poprawi się wydajność chłodzenia po takichm zabiegu...

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 26 czerwca 2013, 09:58
Lokalizacja: łomża
Motocykl:

Post » 26 czerwca 2013, 10:03

Adam1000rr pisze:Witam Przylaczając się do tematu u mnie temperatura przy jeździe oscylującej około 120 - 130 to 82, 83℃ W korku szybko pnie w górę i przy 103℃ zalacza się wentyl. Jak temperatura zostanie zbita do 99 wiatrak staje Moto mam od 5 tyg. i najwięcej ile widziałem to 105℃ Z tym że Irlandia to niezbyt gorący kraj, co pewnie sprzyja sprzetowi Kumpel ma '07 bladego i zachowanie jego moto jest identyczne W sumie to nawet nie zwracałem uwagi ile on ma wiatraków bo sprzętem śmiga od 3 tygodni Wiem że u mnie jest sporo syfu między żeberkami chłodnicy Jesienią będę chciał ją zdemontować, poczyścić i usunąć starą, oryginalną farbę bo od cholery pęcherzy utlenionego aluminium pod farbą Wcześniej w 600F4 było to samo Zobaczymy Być może poprawi się wydajność chłodzenia po takichm zabiegu...


Kolego mam 1000rr od nowości z USA mam przejechane 23tys km i temperatura płynu od poczatku po zatrzymaniu np na swiatłach skacze do 106 stopni więc czyszczenie chłodnicy raczej ci nie pomoże :)

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 26 czerwca 2013, 11:44

...ale z pewnością także i nie zaszkodzi...

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 26 czerwca 2013, 11:46

lysy1000rr pisze:
Adam1000rr pisze:Witam Przylaczając się do tematu u mnie temperatura przy jeździe oscylującej około 120 - 130 to 82, 83℃ W korku szybko pnie w górę i przy 103℃ zalacza się wentyl. Jak temperatura zostanie zbita do 99 wiatrak staje Moto mam od 5 tyg. i najwięcej ile widziałem to 105℃ Z tym że Irlandia to niezbyt gorący kraj, co pewnie sprzyja sprzetowi Kumpel ma '07 bladego i zachowanie jego moto jest identyczne W sumie to nawet nie zwracałem uwagi ile on ma wiatraków bo sprzętem śmiga od 3 tygodni Wiem że u mnie jest sporo syfu między żeberkami chłodnicy Jesienią będę chciał ją zdemontować, poczyścić i usunąć starą, oryginalną farbę bo od cholery pęcherzy utlenionego aluminium pod farbą Wcześniej w 600F4 było to samo Zobaczymy Być może poprawi się wydajność chłodzenia po takichm zabiegu...


Kolego mam 1000rr od nowości z USA mam przejechane 23tys km i temperatura płynu od poczatku po zatrzymaniu np na swiatłach skacze do 106 stopni więc czyszczenie chłodnicy raczej ci nie pomoże :)


moja w korkach identycznie łapie temperaturę 106-107 nie więcej i zbija jak trzeba
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 9
Rejestracja: 25 czerwca 2013, 23:22
Lokalizacja: Września
Motocykl:

Post » 26 czerwca 2013, 22:15

Dzisiaj sprawdzałem płyn w korku ,jest do pelna ale zauważyłem duzo syfu i piachu na radiatorach więc wywalilem chłodnice i pojechałem na karchera by to wypłukać.W piątek ją zamontuje naleje nowy płyn i sprawdzę.Oby się nie grzała. Jest w ogóle jakas kontrolka krytycznej temp. ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 27 czerwca 2013, 12:56

Aras pisze:Jest w ogóle jakas kontrolka krytycznej temp. ?


Instrukcja podaje, że przy 122st.C wskaźnik temp. zacznie migać, zapali się czerwona kontrolka MIL i kontrolka temp. płynu chłodzącego (po prawej stronie prędkościomierza).

Awatar użytkownika
 
Posty: 432
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 27 czerwca 2013, 13:33

Aras pisze:Dzisiaj sprawdzałem płyn w korku ,jest do pelna ale zauważyłem duzo syfu i piachu na radiatorach więc wywalilem chłodnice i pojechałem na karchera by to wypłukać.W piątek ją zamontuje naleje nowy płyn i sprawdzę.Oby się nie grzała. Jest w ogóle jakas kontrolka krytycznej temp. ?

Mocnym karcherem to możesz wiecej szkody niż pożytku zrobić. Ja płukam tylko strumieniem wody z węża

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 27 czerwca 2013, 14:05

Kolego Aras Tylko nie używaj myjki bo poprzeginasz delikatne, aluminiowe żeberka chłodnicy. Stashek ma absolutną rację Jak masz czas i cierpliwość to możesz nawet zrobić mała inspekcję jak wyglądają te żeberka i czymś cienkim (pilniczek do paznokci) spróbował poprostować te, które są pogięte Napewno nie zaszkodzi a wręcz może pomoc Póki co powodzenia Panie Pozdrawiam ;-)

 
Posty: 9
Rejestracja: 25 czerwca 2013, 23:22
Lokalizacja: Września
Motocykl:

Post » 28 czerwca 2013, 22:59

Witam ponownie. Zamontowałem chłodnice nalalem świeży płyn i odpowietrzyłem, wentylator załancza się przy 103 st.c a wyłącza przy 99 jest oki. Powodem grzania okazało się zalanie przez poprzedniego właściciela chlodnicy samym koncentratem i niechciał się schladzać.pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 432
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 28 czerwca 2013, 23:05

Ja się też zdziwiłem, gdy zalałem płyn Motula (wcześniej był gówniany Midland, nie wiem czy nie był robiony z koncentratu). 5 stopni mniej

 
Posty: 1
Rejestracja: 15 września 2013, 10:37
Lokalizacja: Stockholm
Motocykl:

Post » 15 września 2013, 10:43

U mnie temperatura jak się jedzie 84 C w miejskim ruchu to 99-104 C wentylator się włącza :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości