Dzisiaj jest 12 maja 2024, 23:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC 57 b gaśnie podczas jazdy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

SC 57 b gaśnie podczas jazdy

Post » 18 lipca 2009, 17:53

Witam wszystkich.
Coś sie dzieje mojej hondzinie ostatnio i proszę o pomoc lub ewentualną poradę.
Gaśnie mi bestia podczas jazdy, ale nie zawsze - sporadycznie raz na tydzień czasem częściej. Sprawdzany był pod komputerem i wyszło tylką błąd exup (bo jest zdemontowany) i błąd hesd amora skrętu. błędy sie skasowały. wczoraj znowu mi zgasła.
Pierwszym razem stało sie to przy prędkości w granicach 250, później raz jak jechałem na jednym kole. I powtarzam raz na jakiś czas.
W motocyklu jest zamontowany alarm ale w chwili obecnej jest odłączony od napięcia.
Jest również zamontowany Power Comander.
Stopkę też sprawdzałem i to samo.
Proszę o jakąś podpowiedź co tu jeszcze można sprawdzić, czy całkiem zdemontować alarm?
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 18:28
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 18 lipca 2009, 19:54

raz mi sie takie cos zdarzylo i znajomy mechanik wytlumaczyl mi ze moga byc jakies luzy przy kluczyku i tam czasem nie łapie i potrafi wylaczyc moto.
nie mam zielonego pojecia czy to prawda ale moze cos pomoze w poszukiwaniu Twojej przyczyny, pozdro

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 lipca 2009, 07:46

bardzo cieżki temat do opanowania :/
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

Post » 19 lipca 2009, 12:01

Zaobserwowałem jeszcze ze jak mi zgaśnie to wszystko wyłącza sie na liczniku i pojawia sie czerwona dioda. W trakcie próby odpalenia na postoju nie słychać pompy i dioda sie dalej pali. Po kilku sekundach znowu jest ok. Dzieje mi sie to przeważnie po tym jak sie troche powściekam.
Wczoraj ściągnąłem bak. posprawdzałem wszystkie wtyczki, kable i wieczorem znowu zgasła. :/
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 19 lipca 2009, 12:40

wszystko się wyłącza na liczniku czyli nie pokazuje prędkości i przebiegu?? może wina zegarów albo modułu?? jak masz drugi kluczyk to może pojeździj z tym drugim. może to coś z hissem. jeśli to nie pomoże to ja bym jeszcze dla pewności wypiął całkiem PC

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 19 lipca 2009, 12:42

Andras pisze:Zaobserwowałem jeszcze ze jak mi zgaśnie to wszystko wyłącza sie na liczniku i pojawia sie czerwona dioda. W trakcie próby odpalenia na postoju nie słychać pompy i dioda sie dalej pali. Po kilku sekundach znowu jest ok. Dzieje mi sie to przeważnie po tym jak sie troche powściekam.
Wczoraj ściągnąłem bak. posprawdzałem wszystkie wtyczki, kable i wieczorem znowu zgasła.


masz to samo co mi sie stalo jak wracalem z wakacji do domu... poprosu pod siedzeniem ten gruby kabel z wiazkami lub wtyczka nie styka i przy ostym gumowaniu lub poprostu na dziurach sie rusza...
Ja u siebie jeszcze nie zdiagnozowalem problemu dokladnie bo nie mialem czasu jezdzic ostatnio ala ewidentnie jak ruszylem przewod z wtyczkami to hiss gasl i zapalal sie a wtedy pompa nie dziala bo odlacza modul (dioda hiss nie zaswieca sie po przekreceniu stacyjki i gasnie po chwili) JA na poczatku sie wystraszylem ze hiss "pada" lub kluczyk ale na szczescie problem jest z wiazka - najprawdopodobniej cos z kablami od alarmu ktory sam zakladalem - dziwna troche sprawa bo alarm w 2007 montowalem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

Post » 19 lipca 2009, 13:18

Komputer wypinałem, przewody zasilające sprawdzałem. Kluczyka drugiego nie mam, ale wydaje mi sie ze immobilajzera nie ma bo jest to wersja ze stanów.
Na liczniku wskazówka obrotów wskazuje momentalnie 0 - nic nie wyświetla - pali sie tylko czerwona dioda.
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 23 kwietnia 2009, 18:28
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 19 lipca 2009, 13:23

Andras pisze:Komputer wypinałem, przewody zasilające sprawdzałem. Kluczyka drugiego nie mam, ale wydaje mi sie ze immobilajzera nie ma bo jest to wersja ze stanów.
Na liczniku wskazówka obrotów wskazuje momentalnie 0 - nic nie wyświetla - pali sie tylko czerwona dioda.

mialem identycznie. ruszalem ze skrzyzowania dosc ostro i przy ok 7-8 tys , gasly zegary i palila sie czerwona dioda, ja oczy jak 5zl :) po kilku sekundach raptownie bum spowrotem na te 7 tys obrotow ze myslalem ze na gume mnie wbije :/ dosc nieciekawe przeżycie

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 19 lipca 2009, 13:49

sprawdzcie polaczenia kabli pod siedzeniem - najlepiej wszystko rozlaczyc i ponownie spiac bo czzasami moze cos nie stykac lub zasniedzily sie jakies styki...

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

Post » 19 lipca 2009, 14:34

Już to robiłem. Psikałem we wszystkie kostki po rozpięciu WD40 i nic nie pomogło.

Czasem boje sie mu odkęcić mocniej czy coś wyprzedzić :(
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 lipca 2009, 15:24

a sprawdz wylacznik przy kierownicy rozkrec i obakaj

 
Posty: 30
Rejestracja: 09 kwietnia 2009, 13:33
Lokalizacja: W-wa
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2007

Post » 19 lipca 2009, 21:18

Błąd. Zdecydowanie WD40 nie służy do "psikania" łączy elektrycznych!!! WD40 może jedynie sprawę pogorszyć, przecież to smarowidło. Jeżeli chcesz odświeżyć styki użyj produktu specjalnie do tego przeznaczonego np. o nazwie Elektrosol.
Żyje się tylko raz, ale jeżeli żyje się dobrze, to ten jeden raz wystarczy

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości