Pytanie zatem można postawić. Co smarujemy w naszych łańcuchach? O-ringi, x-ringi itp czy smarujemy rolki (tulejki) i zęby ? Przez oring i inne uszczelniacze (gumki) smar się nie przedostanie więc według mojego rozumowania nie potrzeba smarować gumek, a należy rolki i zęby, te części które trą o siebie. W tym przypadku różnicy nie ma czy smarujemy po zewnętrznej czy po wewnętrznej stronie łańcucha. Ja psikam po zewnętrznej na łańcuch który styka się z zębatką i moim zdaniem jest to smarowanie dobre. Tak będę smarował nadal. Poza tym temat o przepustnicy powietrza to nie o smarowaniu łańcucha.
To zajrzyj na strone jakiegos producenta i zobacz gdzie zaleca smarowanie.
pozostal sam smar potem wycierasz lancuch do such szmatka
hehhe zycze powodzenia w wycieraniu smaru sucha szmatka
Robiles to kiedys bo jak tak to albo robiles to jeszcze jak areozol nie odparowa albo masz jakis smar do niczego lub smarujesz olejem.