Dzisiaj jest 05 sierpnia 2020, 19:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

POMOCY BRAK SPRZĘGŁA CBR 1000 RR

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 79
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:28
Lokalizacja: opole
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 0

POMOCY BRAK SPRZĘGŁA CBR 1000 RR

Post » 01 maja 2010, 09:32

Witam podczas odkręcania lewej kiery w mojej CBR 1000 RR musiałem odkręcić śrobę mocującą przewód do pompy sprzęgła żeby dostać sie do śruby mocującej kierę , z tego przewodu sprzegła przy kierownicy wyciekło mi troszkę płynu DOT4.Póżniej po złożeniu wszystkiego okazało sie że nie mam sprzęgła klamka jest miękka.

Czy miał ktoś taką samą sytuację ??
Proszę o pomoc

Pozdr

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 01 maja 2010, 09:37

można dużą strzykawkę (100ml) podłączyć wężykiem do odpowietrznika i przeciągnąć płyn razem z powietrzem lub podpompować klamką, trzymać wciśniętą, odkręcić odpowietrznik, zakręcić, puścić klamkę i znowu podpompować itd aż cały układ się odpowietrzy. tylko jak będziesz odkręcać odpowietrznik to załóż jakiś wężyk żeby płyn ściekał do jakiegoś pojemnika a nie na silnik.

[ Dodano: Sob Maj 01, 2010 9:39 am ]
możesz też spróbować przechylić mocno moto na prawą stronę i czekać aż powietrze samo przedostanie się do zbiorniczka i ucieknie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 16:12
Lokalizacja: Dzierżoni
Motocykl: W poszukiwaniu 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 01 maja 2010, 09:39

Musisz dolać ( a najlepiej korzystając z okazji wymienić na nowy) i odpowietrzyć układ

 
Posty: 79
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:28
Lokalizacja: opole
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 0

Post » 01 maja 2010, 14:21

Próbowałem odpowietrzyć tym odpowietrznikiem po lewej stronie przy dzwigni biegów i nic niewiem co jest .

Czy oprócz tego odpowietrznika jest jeszcze jakiś inny????

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 01 maja 2010, 14:36

Przechyl moto w prawo najpierw i poczekaj az sie pompa odpowietrzy. Potem odpowietrzaj normalnie.
Nie tobie pierwszemu sprzeglo zjadlo nerwy ;)

Ewentualnie spusc stary plyn i strzykawka przez odpowietrznik od dolu wpychaj pomalu to powinno sie samo odpowietrzyc.
Ostatnio zmieniony 01 maja 2010, 14:37 przez babyy82, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 712
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 maja 2010, 14:37

no to dolewasz płynu pompujesz hamulcem kilka razy .. naciskasz hamuclec do konca jednoczesnie odkrecasz ta śróbe co odkreciles wczesniej przy demontazu kiery i polecą z niej bombelki ;) czyli powietrze. zakrecasz srobe i dopiero puszczasz klamke i pompujesz dalej. aż do skutku powtarzasz operacje. odpwoietrznikiem tym na dole czasem cieżko odpowietrzyc. wiec przy pompie bedzie najszybciej. ja tak zawsze robilem. acha musisz uwazac zeby plyn gdzies na lakier nie poszedł ;) szmatka w pogotowiu :D pzodro

[ Dodano: Sob Maj 01, 2010 2:43 pm ]
\oczywiscie ta śrobe nei do konca okrecasz tylko tak zeby wyciekly bombelki :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 171
Rejestracja: 20 maja 2009, 17:25
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR SC57B
Rok produkcji: 2006

Post » 01 maja 2010, 16:19

Ja za wymianę płynu w sprzęgle płaciłem 30zł + płyn oczywiście ,szkoda nerwów :mrgreen:
( serwisie hondy jak by ktoś pytał)

Awatar użytkownika
 
Posty: 916
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 30 lipca 2010, 16:46

Z innej beczki - przy wymianie klocków wymieniłem płyn hamulcowy na Motula RBF 600 zostało mi go spokojnie na wymianę w układzie pompy sprzęgła - czy ktoś zalewał RBFem ten układ? Producent sugeruje DOT 4 moim zdaniem nie powinno być problemu po zalaniu RBFem (tak samo jak zmieniałem standardowy DOT4 z układu hamulcowego na RBFa) ale z ciekawości pytam czy ktoś to robił ? Czy jakichś negatywnych skutków nie było? PZDR

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 03 czerwca 2010, 23:34
Lokalizacja: Grójec
Pochwały: 1
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 30 lipca 2010, 16:50

Motul RBF 600 spełnia normę DOT 4 więc wszystko jest zgodnie z zaleceniami producenta więc lać nie zastanawiać się...
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem ;)

 
Posty: 38
Rejestracja: 27 stycznia 2011, 19:06
Lokalizacja: OPR
Motocykl: SC57 HRC
Rok produkcji: 0

Post » 03 grudnia 2011, 19:58

Panowie mam problem ze sprzęgłem w moim sc57 jak go kupiłem od forumowicza (w lutym) miałem zapowietrzone sprzęgło-odpowietrzyłem je i była gitara.(mówił że ostatni raz jeździł w październiku) Przez sezon śmigałem było ok a od września moto stało w garażu-nie miałem czasu i w ogóle.Dzisiaj odpaliłem go i chciałem tylko wyjechać z garażu-wbiłem 1 weszła z lekkim zgrzytem i nie mogłem wybić biegu.Najprawdopodobniej znowu się zapowietrzyło sprzęgło.Macie jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje??

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 grudnia 2011, 21:05

chyba gdzies lapie lewe powietrze i to jest przyczyna
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 937
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 03 grudnia 2011, 22:29

Borys86 pisze:Motul RBF 600 spełnia normę DOT 4 więc wszystko jest zgodnie z zaleceniami producenta więc lać nie zastanawiać się...


Ja mam hamulce i sprzęgło zalane RBF600, wszystko działa super.
Przy odpowietrzaniu sprzęgła jak pompujecie to za każdym razem warto przytrzymać wciśniętą klamkę sprzęgła przez około 2 sek. i dopiero puszczać. Ten układ ma większą bezwładność.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości