Dzisiaj jest 17 maja 2024, 23:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z EXUP-em

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2008, 09:56

Też mam, co prawda do SC59, kompletny wydech z Yoshimury (najpierw w sumie slip-on, ale tego opyliłem i kupiłem pełny). Dokupiłem PC i moduł zapłonu. Muszę znaleźć trochę czasu żeby pozakładać, ale mniejsza o to.
Główny problem to pozestrajanie tego wszystkiego. Niby są mapy do zassania w sieci, ale jak się już powiedziało A wypada dodać B i zrobić indywidualną mapę pod moto. Z rozeznania, jakie zrobiłem, to jak na razie jedyna opcja z porządną hamownią to Piaseczno i PolandPosition. Mają tam oryginalną obciążeniową hamownię z DynoJet'a. No i z wypowiedzi ludzi znają się na rzeczy. Jak pozakładam i jeszcze pogoda pozwoli, będę leciał z Wrocka do nich na strojenie. Także jakby ktoś miał w planach taką akcję na listopad (prawdopodobnie, no prawie na 100%) to chętnie połączę siły, zwłaszcza przelot będzie sympatyczniejszy niż w pojedynkę. Trzeba jednak najpierw u nich rozeznać terminy i koszt. Jak znajdę chwilę to podzwonię i zapodam dalsze info.

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 13 października 2008, 11:12

Mor, Dzięki !!! nareszcie jakiś konkret ,jak sie czgoś dowiesz o cenach to pisz.
Ktoś też wspominał o śląsku ale bez adresowo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2008, 12:39

Kecajm69 pisze:Ktoś też wspominał o śląsku ale bez adresowo.


Słyszałem różne opinie o strojeniu tam moto. Wolę więc raz a porządnie.

A, i jak patrzę na swój poprzedni post, to małe się należy. Poland Position jest w Piasecznie, więc to nie są 2 oddzielne miejsca.

No i oczywiście do strojenia moto konieczny jest Power Commander (przy wtrysku paliwa oczywiście). Także jeśli się piszesz na hamownię, to zakup musisz poczynić. Jakbyś poszukiwał, to mam namiary na dobrego sprzedawcę w USA, bo krajowe ceny raczej porażają.

A tak OT, widzę, że jesteś z Wielunia. Często zajeżdżam w te okolice do rodzinki, więc może kiedyś gdzieś polatamy razem. A na wypad na hamownię to też przez Wieluń, więc nie powiem, żebym nie wolał wspólnie.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2008, 15:30

Kecajm69 pisze:u mnie jest też słabo na dole

To moze masz coś wiecej skopane bo u mnie od 4tys juz jest dobrze,8tys to już z 2ki koło w góre idzie.No i na standartowych zębatkach 16/41.Tylko z taką róznicą ze nie mam EXUP'a i mam wersje z USA bez sondy lambda,katalizatora i wydech Microna.
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2008, 19:08

Byłem dziś w Jetroniku. Oni mają hamownię, ale nie mają softu do motocykli, więc niestaty. Ale polecali mi właśnie Piaseczno. Więc raczej nie będę już szukał nic innego.

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 13 października 2008, 23:06

Czy skopane to niewiem bo mam ja dopiero 3 tygodnie i te przeróbki już były i nie miałem okazji śmigać Blejdem seryjnym,porównuje go tylko do poprzedniego moto oraz kolega przjechał się nim i też stwierdził że coś mu brakuje.BUZKA, twoja bez sondy i kata może właśnie śmigać całkiem inaczej ,pewnie inna mapa inne zestrojenie fabryczne powoduje że bez exupa śmiga dobrze. Mor, tak znalazłe w necie tą firme z Piaseczna i pewnie to będzie najleprze rozwiązanie.Smuci mnie jednak to że PC też trzeba kupić :( i znów kasa więc chyba zamówie go sobie od żony pod choinkę :lol:

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2008, 23:49

Kecajm69 pisze:Smuci mnie jednak to że PC też trzeba kupić i znów kasa więc chyba zamówie go sobie od żony pod choinkę

Nie narzekaj, gorsze rzeczy po ludziach chodzą. W końcu to tylko i aż ok. $270 plus przesyłka no i ew. cło i VAT.

Ja się naoglądałem ostatnio dodatków Rizoma'y do SC59 i aż mnie kasa parzy. I jeszcze karbonowy stelarz pod zegary by się przydał...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 14 października 2008, 16:19

Mor pisze:Ja się naoglądałem ostatnio dodatków Rizoma'y do SC59 i aż mnie kasa parzy. I jeszcze karbonowy stelarz pod zegary by się przydał...


No, Rizoma zajebiste rzeczy robi do motocykli - jakosc i design pierwsza klasa - ale jak to bywa troche drogo i w funtach ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 22 października 2008, 21:57

Dostałem dzisiaj odpowiedź z PolandPosition w sprawie hamowni.

Co do terminów, to można się umowiać na bieżąco.

Co do ceny, to orientacyjny koszt 360-480 zł netto, czyli powinno w granicach 600zł się zmieścić. Patrząc na ceny w USA to nie jest u nas jakoś specjalnie drożej.

[ Dodano: Sro Lis 05, 2008 2:21 pm ]
A wracając do tematu hamowni, dzisiaj gadałem z człowiekiem który robił kilka sprzętów w dynotechu w Katowicach. Naprawdę ich sobie chwalił. Już nie do końca wiem co myśleć i gdzie się wybrać sprzętem. Na całe szczęście nie miałem na razie czasu niczego zakładać, więc na decyzję jeszcze przyjdzie czas.

[ Dodano: Wto Lis 11, 2008 10:37 pm ]
Wczoraj założyłem full Yoshi z PC i IM. Wgrałem mapę do pełnego układu, którą załatwiłem sobie z fireblades.org. Jak na razie chodzi 1-wsza klasa. Co nie zmienia faktu, że na hamownię trzeba się będzie wybrać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 04 marca 2009, 18:46

Odświerzam traoche temat EXUPa.
u mnie nie zauwazylem zeby jakos slabo ciagna na dole ale dzis cos mnie tknelo i postanowilem sobie zobaczyc czy jest on dobrze ustawiony. Nie wiem gdzie znajduje sie kostka w ktorej trzeba zewrzec przewody wie sprawdzilem czy ruszy sie po wlaczeniu stacyjki. I nie nawet nie dtgna. Pomyslalem ze moze jak sie odpali to dziala i tez nic. Ani na wolnych obrotach ani po dodaniu gazu EXUP nawet nie drgnie.
Troche sie zdziwilem i zaczalem studiowac serwisowke i znalazlem taka tabelke: http://www.sendspace.pl/file/fCzHfyRx/

Z angielskim u mnie nie jest rewelacyjnie wiec moze ktos to przetlumaczy czy chodzi tam o to ze jak moto stoi na luzie to EXUP stoi w jednym miejscu a dopiero podczas jazdy pracuje??

A wogole to ak u was jest. Moze ktos sprawdzic czy pracuje mu EXUP przy pracy silnika na postoju na biegu jalowym lub przy dodawaniu gazu?? Nie trzeba nic rozbierac wystarczy spojrzec w otwory w EXUPie i czy cos tam sie rusza czy nie.

 
Posty: 17
Rejestracja: 07 maja 2008, 17:28
Lokalizacja: lubelskie
Motocykl: cbr 929 rr
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2009, 19:13

u mnie jest tylko silniczek bo reszta wywalona ale u mnie na postoju lukałem to nic nawet nie drgnie a powinin chodzic na postoju podczs dodawania gazu tak bynajmniej było u mnie w 929.
I w sumie jezdziłem 1000-cem fakt ze bardzo malutko ale jakos specjalnie słabego dołu nie odczułem Choc dodam ze mam wersje USA.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2009, 20:46

babby82, mam to samo... też nic mi nie działa ale jak ręcznie delikatnie przekręcę silniczek i włączę stacyjkę to wraca na poprzednie miejsce. kiedyś wypiąłem linki, jedną owinąłem taśmą papierową żeby nie schowała się do pancerza i przejechałem się kawałek. jak wróciłem to zauważyłem że linka została wciągnięta do pancerza tak jakby silniczek się przekręcił, wciągnął linkę a później ją puścił... złącze DLC jest z lewej strony przy bezpiecznikach, to taka czerwona kosta ale tam są 4 przewody więc sam nic nie zewrzesz bo nie wiadomo co z czym... jak będzie ciepło to chyba wybiorę się do serwisu. W lublinie to wiem że w Sokole na montażowej mogą mieć to złącze i niestety tylko oni...

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość