Dzisiaj jest 12 maja 2024, 15:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z odpalaniem gorącego

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 27 września 2010, 22:21
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Problem z odpalaniem gorącego

Post » 27 września 2010, 22:28

Witam. Mam problem z odpalaniem cbr. Mianowicie gdy rano odpalam to łapie od razu, jak pojeżdżę i pojadę przykładowo na stacje zatankować, zgasze , zapłace , wrócę to trzeba krecic dobre 10s czasem dłużej!!! Jezeli odczekam okolo 15minut odpala znowu odrazu! Co to moze byc bo juz brak mi pomysłów?! :( Alternator 1000% sprawny ładowanie okolo 13.8v , rozrusznik kreci ładnie szybko , akumulator nowy o parametrach takich jak orginał , silnik stan idealny.
Pomysły?

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 28 września 2010, 10:39

Najpierw odpal powitanie w powitalni!!
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2010, 15:34

Zawory wyregulowac.

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2010, 17:59

ja mialem takie cos w 600 i byly to swiece, jak to nie pomoze to regulacja zaworow - sprawdz cisnienie.

 
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 15:04
Lokalizacja: ostrołęka
Motocykl: Honda cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 96

Re: Problem z odpalaniem gorącego

Post » 28 września 2010, 18:28

gsxt pisze:Witam. Mam problem z odpalaniem cbr. Mianowicie gdy rano odpalam to łapie od razu, jak pojeżdżę i pojadę przykładowo na stacje zatankować, zgasze , zapłace , wrócę to trzeba krecic dobre 10s czasem dłużej!!! Jezeli odczekam okolo 15minut odpala znowu odrazu! Co to moze byc bo juz brak mi pomysłów?! :( Alternator 1000% sprawny ładowanie okolo 13.8v , rozrusznik kreci ładnie szybko , akumulator nowy o parametrach takich jak orginał , silnik stan idealny.
Pomysły?


brak ciśnienia...

 
Posty: 7
Rejestracja: 27 września 2010, 22:21
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2010, 11:12

ok dzieki spróbuję przeprowadzic regulacje zaworów i odrazu zajrzę do świec mam nadzieje ze pomoże. Tylko jeszcze pytanie czy jak by nie miał ciśnienia to nie powinien szybciej lzej krecic rozrusznik bo kreci normalnie?

 
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 15:04
Lokalizacja: ostrołęka
Motocykl: Honda cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 96

Post » 29 września 2010, 11:36

miałem tak w r6 ...jak motocykl jest zimny wszystko jest ok ,pali za dotykiem ...silnik zaczyna nabierać temperatury około 75 stopni i dalej ,zgasisz go i za chwile jest problem z odpaleniem..

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 29 września 2010, 16:21

Sprzedaj moto na części... ja zamawiam silnik :D

 
Posty: 7
Rejestracja: 27 września 2010, 22:21
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2011, 10:37

A wiec tak: po wyeliminowaniu swiec akumulatora alternatora regulatora luz zaworowego złom dalej ciezko pali jak sie nagrzeje!! Ale!! Teraz zagadka! Jezeli przykrece ta srobe do regulacji wolnych obrotów ,ustawie moto powiedzmy na 800rpm i zgasze zapala normalnie jezeli ustawie na 1200rpm to trzeba krecic 30s na 1000rpm 20s (wszystko na gorącym) Co to ma byc?

[ Dodano: Nie Kwi 17, 2011 1:15 pm ]
Problem rozwiazany!! Marian został sprzedany ufff.

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 04 maja 2011, 10:33

gsxt pisze:A wiec tak: po wyeliminowaniu swiec akumulatora alternatora regulatora luz zaworowego złom dalej ciezko pali jak sie nagrzeje!! Ale!! Teraz zagadka! Jezeli przykrece ta srobe do regulacji wolnych obrotów ,ustawie moto powiedzmy na 800rpm i zgasze zapala normalnie jezeli ustawie na 1200rpm to trzeba krecic 30s na 1000rpm 20s (wszystko na gorącym) Co to ma byc?

[ Dodano: Nie Kwi 17, 2011 1:15 pm ]
Problem rozwiazany!! Marian został sprzedany ufff.


filtr powietrza sprawdz


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości