It is currently 16 November 2025, 13:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Samodiagnostyka

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
 
Posts: 9
Joined: 28 November 2010, 14:50
Location: Opole
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2005

Samodiagnostyka

Post » 28 November 2010, 15:48

Witam.
Czytałem na tym forum a samodiagnostyce w 929.
Czy jest to równie możliwe w 1000rr Sc57 2005r.?
Mam serwisówke ale nie moge tego tam znaleźc.

gdzie jest ta kostka do diagnostyki.

Czy po wypadku trzeba wymienic sensor przewrócenia?

User avatar
 
Posts: 164
Joined: 27 January 2010, 23:34
Location: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Year production: 2012

Post » 28 November 2010, 17:51

Niewiem jak w sc57a , ale w sc57b złącze diagnostyczne znajduje sie po lewej stronie,jak zdejmiesz lewa owiewke,bedzie widac czerwona wolną kostke na ktora zalozona jest czarna gumowa zaślepka.

 
Posts: 9
Joined: 28 November 2010, 14:50
Location: Opole
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2005

Post » 28 November 2010, 18:09

A no fakt jest taka,dzięki. zaślepioną mam czerwoną plastikową zatyczką.

I wystarczy do zmostkowac i liczyc mignięcia na liczniku?

Myślisz że ilosc mignięc będzie odpowiadac tym w 929?

User avatar
 
Posts: 164
Joined: 27 January 2010, 23:34
Location: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Year production: 2012

Post » 28 November 2010, 18:32

a tego to już niestety nie wiem,i też z checia bym sie dowiedzial.. :one:

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 28 November 2010, 22:03

W SC 57 łącze diagnostyczne jest czteropinowe. Robisz zworkę pomiędzy ZIELONYM I BRĄZOWYM (uwaga nie pomylić brązowego z brązowo-żółtym !!) Przekręcasz kluczyk na ON i kill switch-a na RUN i w tym momencie system wyświetla kody usterek. Długie błyski o niskiej częstotliwości to wartości dziesiętne a krótkie o wysokiej częstotliwości wartości jednostek. I tak na przykład - 3 dłuższe i 5 krótkich to kod błędu nr. 35 EXCVA. Jeśli lampka MIL po zrobieniu zwory zapali się i nie błyska to błędów brak. Po wejściu w tryb sprawdzania kodów usterek zawór wydechowy ustawia się w pozycji otwartej w której to regulujemy wg odpowiednich znaków i jeśli ktoś posiada jeszcze zawór to warto sobie ustawić. Kody błędów i sposób regulacji zaworu w serwisówce.

Jaśniej się nie da...ENJOY !!
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 9
Joined: 28 November 2010, 14:50
Location: Opole
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2005

Post » 28 November 2010, 22:41

Wielkie dzięki.

Pozdro

 
Posts: 21
Joined: 26 September 2010, 22:14
Location: Skawina/K
Motocykl: fireblade 929
Year production: 2000

Post » 21 August 2011, 12:48

Witam, panowie , pojawil sie mi pproblem w modelu sc57 jak zapalam motocykl zazwyczaj zimny po nocy to zaczyna sie swiecic FI i mruga czerwona kontrolka i mróga 2 razy wolno i 3 razy szybko czyli 23 , jesli możecie pomóż to bylo by milo bo nie moge zlokalizowac nigdzie co oznacza ten błąd 23 , jesli wiecie gdzie to znaleśc to prosze o jakigos linka albo napisanie co to za błąd , z góry dzienkuje i pozdrawiam


Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests