hahaahahhah, sorka borys88rr ale twoje obliczenia naprawy są zajebiste
, chyba nie za bardzo robiles przy motorach tego pokroju. dla porownania, blotnika do mojej do zx6 r jak ja mialem w 2007roku szukalem miesiac czasu a jak juz znalazlem to kosztowal 200 zl i byl podrapany i w kolorze zielonym (a moto mialem w czarno-czerwonym) czyli trzeba doliczyc malowanie.
W tamtym roku w sierpniu szukalem pompy hamulcowej przedniej do 929, kolejne 2-3 tygodnie szukania, nie znalazlem nic w dobrym stanie w cenie do 250zl,same szroty i w koncu kupilem radialna za 500zl z cbr 600 z 2007. a ty widze dwa plugi na dzien dobry masz za 300zl w kolorze i w dobrym stanie. niezle. no ale moze bedziesz mial szczescie i znajdziesz wszystko od reki.
skoro dolny plug sie palil to sadze ze owiewka miedzy plugiem a czasza tez ucierpiala i mogla ulec deformacji na zdjeciu widac jakby byla delikatnie pofalowana. chyba ze sie myle.
srednio to widze zebys sie zamknal w 13tys, ale w 15 myśle ze dasz rade.
najlepiej jednak jakby ktos na zywo obejrzal moto i dal ci obiektywna opinie, bez tego nie pchaj sie w takiego 'sprzeta'.
jestem zwolennikiem dlubania i napraw ale jak wiem i widze co trzeba zrobic a nie takie kupowanie tylko po fotce na aukcji.
co do moto z Anglii zgadzam sie z powyższym, gowno prawda ze sa zaniedbane,sam mam Anglika, zalezy wszystko od wlasciciela, jak zobaczylem moją 929 od razu wiedzialem ze to jest to. w zajebistym stanie wizualnym i technicznym, a po niedlugiej jezdzie probnej nie mialem zadnych watpliwosci.
Ale tutaj zbyt duze ryzyko.
pozdro