Dzisiaj jest 13 maja 2024, 22:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ciężko pali sc57a

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 18 marca 2011, 21:08

Dzięki Cziken za wyjaśnienia. Faktycznie w tych modelach irydowe są fabrycznie, a nawet tego nie wiedziałem. Chyba sobie odpuszczę teraz te zawory i zrobię tak jak Diabol, czyli po sezonie zajrzę do zaworów.

Zresztą tragedii z tym odpalaniem to też nie ma wielkiej. Zazwyczaj po 2, 3 obrotach zaskakuje, tylko niekiedy jak go coś kopnie kręci dłużej i zawsze dzieje się to jak jest gorący. :)

Apropos świec. Wiecie gdzie można kupić w rozsądnej cenie te irydowe? U mnie w sklepie są po 70 zł za sztukę. Jeszcze się nie rozglądałem w necie za nimi. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 22 marca 2011, 09:16

kevin pisze:swoja droga w sezonie 2007 zrobiłem w ciągu sezonu około 30tyś więc szybko mozna policzyć ze w 4 sezony można zrobić 120 :P więc nie stresuj sie bo złość piękności szkodzi


Kevin ty gdzieś pracujesz? Masz jakieś obowiązki, szkołę, dziewczynę???
Ja się muszę naprawdę nieźle sprężyć żeby zrobić więcej niż 5 tys. w sezonie. :!:

Mój blady podobnie odpalał z moich doświadczeń wynikło, że na starym aku rozrusznik wolno kręcił i musiały dojść dodatkowe obroty wału.
Na nowym jest OK chociaż nie pali jak 600 czasami mu się zdarzy zagadać praktycznie w chwili dotknięcia startera. hihi:

Dodam jeszcze, że zalewałem już akumulatory do różnych motocykli i każdy praktycznie po odczekaniu 2 h kręcił bez problemu, a przy bladym osłabł poważnie, dopiero pierwsze doładowanie pomogło. Może to wina mało efektywnego rozrusznika.
Ostatnio zmieniony 22 marca 2011, 09:26 przez pit, łącznie zmieniany 1 raz
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 22 marca 2011, 09:23

30 tyś w pół roku ?!? to imponujące, ale może pizze wozi ... :P

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 22 marca 2011, 17:44

a ja mam takie pytanko, jak moto jest brane z salonu jakie maja akumlatory ?

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2011, 18:03

pit pisze:Kevin ty gdzieś pracujesz? Masz jakieś obowiązki, szkołę, dziewczynę???
Ja się muszę naprawdę nieźle sprężyć żeby zrobić więcej niż 5 tys. w sezonie. :!:


miałem wtedy kase zrobioną w uk, studiowałem sobie na pierwszym roku wiec trzeba było sporo na uczelnie chodzić a po uczelni sporo pić :P , raczej miewałem dziewczyny niż miałem dziewczynę choc z jedna sie pod koniec sezonu zwiazałem, pracowałem dorywczo i na weekendach, a do tego na wakacje tzn 2miesiące byłem znowu w uk. Sporo wtedy latałem na moto bo miałem na to kase a przy spalaniu sc33 nie było takiej tragedji, czesto latałem miedzy miastem gdzie studjuje a tam gdzie mieszkam i jakoś tak sie przebieg nakrecił...


żeby nie było spamu moje moto pali tak sobie jak jest zimny to trzeba zakręcić a jak ciepły to zazwyczaj od kopa. Przy tym mam strasznie do dupy akumulatro i juz był 2 razy na wymianie gwarancyjnej. za to jak czasem paleiłem go z macochy albo z kabli to zazwyczaj od kopa palił

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 22 marca 2011, 19:15

Przy tym mam strasznie do dupy akumulatro i juz był 2 razy na wymianie gwarancyjnej. za to jak czasem paleiłem go z macochy albo z kabli to zazwyczaj od kopa palił[/quote]

Świetny pomysł z paleniem na kable :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 22 marca 2011, 19:26

Bombel pisze:a ja mam takie pytanko, jak moto jest brane z salonu jakie maja akumlatory ?


Jak będę wyciągał aku to zrobię fotki :)

Przy okazji może komuś się przyda. Zrobiłem fotki serwisówki. Okazuje się, że świece wymieniamy co 48 tyś a co 24 tylko sprawdzamy i czyścimy. :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 22 marca 2011, 19:44

Ja też mam jeszcze orygianalny ale parametrów nie pamiętam ... choć kilka dni temu wsadzałem po zimowaniu i z tego co pamiętam jest to YUASA z logo Hondy - oczywiście żelówka.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 22 marca 2011, 19:47

Zgadza się. Ma logo HONDA. Te napisy są koloru brązowego. To też pamiętam. :) Też wkładałem tydzień temu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 23 marca 2011, 10:17

Oryginalny aku to: Yuasa YTZ-10S
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2011, 12:19

marcinSC33 pisze:Ja też mam jeszcze orygianalny ale parametrów nie pamiętam ... choć kilka dni temu wsadzałem po zimowaniu i z tego co pamiętam jest to YUASA z logo Hondy - oczywiście żelówka.


Oczywiście, że nie żelówka tylko AGM... A to kolosalna różnica.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 23 marca 2011, 13:16

Fakt mój błąd...jest to AGM. Tylko dziwne bo będąc w hurtowni z akumulatorami gość podał mi , że jest to żelówka po oznaczeniu :/ (chodziło o zakup ładowarki). W specyfikacji natomiast podane jest faktycznie AGM ( Absorbed Glass Matt ). Sorry

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości