Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 14:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 04 listopada 2013, 17:51
Lokalizacja: Garwolin
Motocykl:

Crash Pady

Post » 31 stycznia 2014, 12:34

Witam. Mam pytanko dotyczące mocowania crash padów w sc57a. zauważyłem że mocowane są w dwóch różnych miejscach czyli albo śróba mocowania silnika najniższ albo wyższa a bliżej kierowcy. Które miejsce jest lepsze? Zastanawiam się czy nie zamocować w tej wyższej żeby moto nie chciało przypadkiem wstać na bak jak zamocuje w tej niższej. jak myślicie?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 stycznia 2014, 12:42

siem napisz do max929 robi takie rzeczy do motocykli to Ci pomoże.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 31 stycznia 2014, 13:08

dokładnie tak jak kolega rosek991, pisze ja też robię crashe pod te mocowanie ;)

 
Posty: 6
Rejestracja: 04 listopada 2013, 17:51
Lokalizacja: Garwolin
Motocykl:

Post » 31 stycznia 2014, 20:14

Czyli lepiej mocowac w ta wyzsza srube? Crashe juz mam. Gdybym wiedzial wczesnej to bym sie do czasu bie max zglosil.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 lutego 2014, 01:20

tak mocuj do tego które jest wyżej ale crashe tez po winne byc robione pod dane mocowanie, każdy sklep który sprzedaje crashe ma w aukcji zdjęcie jak powinny być montowane ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 01 lutego 2014, 02:19

womet techy maja w instrukcji zeby mocowac w Sc57A je do plugow dolnych, choc na aukcji są zdjęcia w owiewkach serwisowkach jak siedza czyli gornym mocowaniu :D

z tego co wiem to Sc57a mocuje sie u dołu, a Sc57b juz producent zaleca w gornych mocowaniach, tak jest na 99% w womet techach


p.s: jak zamocujesz wyżej (owiewki serwisówki a nie pługi) to znowu nie bak, a czacha jest bardziej narazona na crash i polamanie.. :/

u mnie tak to wygląda.

Obrazek

 
Posty: 6
Rejestracja: 04 listopada 2013, 17:51
Lokalizacja: Garwolin
Motocykl:

Post » 01 lutego 2014, 18:54

Zastanawiam się właśnie nad tym miejscem. Myślę że w tym pługu będzie troche za nisko i zrobię tak jak mówi max czyli wrzuce je w owiewki boczne.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 lutego 2014, 00:32

zdań i opinii jest wiele ja zawsze sugerowałem się najwyższym punktem ,to chyba takie zboczenie klatkowe :P , jedno jest pewne jak dobrze jeb... to nic nie pomoże

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 02 lutego 2014, 02:01

zgadza się, najwyższy punkt to podstawa - tylko w sc57 jest ten problem że ten najwyższy otwór montażowy ramy mocowania silnika jest najbardziej oddalony do tyłu przy samych kolanach kierowcy :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 02 lutego 2014, 23:57

Ja mam jakoś tak:
Obrazek

a tak to wygląda na ramie:
Obrazek

Tyle że nie mam przekonania do tego miejsca, bo akurat tam rama jest dość cienka.
Choć z drugiej strony nie wyobrażam sobie wiercenia otworów w owiewkach aby dać krasze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 03 lutego 2014, 02:15

gdzie by nie było zawsze będzie jakieś ale ehh. :D :P

ja przy zakupie mialem właśnie Koczis rozkminke czy Womet-Tech czy bardziej znane LSL. ale bałem się o te "ramienia" które przesuwają crashpady w bok mimo otworów by były one zamontowane w modelu Sc57A bez wiercenia - bo jakos nie mam o to zaufania jak coś jest na wysięgniku a nie docelowo zamontowane w otwór ramy..

choć teraz jak kupiłem swoje RR5 przełamałem się i zrobiłem wkońcu otwory w pługach i zamocowałem crashpady bo wiedziałem że sprzęt nie tani a i dużo gratów i serca włożone. :)
..bo w eks Sc33 przez 6 lat kupione crashpady kurzyły się w szufladzie bo nie mogłem się przełamać w wierceniu i robieniu otworów i za szkoda mi było raz że owiewek a dwa wyglądu zasłaniania ogromnych "RR" rotfl2:


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość