Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przełaczniki

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 13:58
Lokalizacja: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Rok produkcji: 2005

Przełaczniki

Post » 24 listopada 2009, 23:43

Moja SC57B pochodzi z USA i nie posiada guzika świateł awaryjnych i tzw. flasha(passing). I teraz pytanie czy ktoś się orientuje czy jeżeli założe europejsie przełaćzniki to bedzie to chulało?
np takie:
http://cgi.ebay.de/CBR1000RR-Lenkerscha ... 53d7c29a33

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 25 listopada 2009, 09:52

Bedzie i dlatego ja tez szukam hihi:
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

 
Posty: 16
Rejestracja: 24 listopada 2009, 22:39
Lokalizacja: z toru
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 6

Post » 25 listopada 2009, 18:41

Ooo, to ja muszę też coś takiego chyba sobie zapodać. Nie trzeba ciągnąć dodatkowych przewodów do awaryjnych??

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 26 listopada 2009, 17:37

Nic nie trzeba ingerowac w instalacje wpiac wtyczke i gotowe.Pozdro
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

 
Posty: 16
Rejestracja: 24 listopada 2009, 22:39
Lokalizacja: z toru
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 6

Post » 26 listopada 2009, 23:05

madmax pisze:Nic nie trzeba ingerowac w instalacje wpiac wtyczke i gotowe.Pozdro

Dzięki. Trzeba szukać w takim razie ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 30 listopada 2009, 22:35

Pasuje wiec spoko luz !!!
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 11 lipca 2011, 13:29
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: Honda cbr 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 10 marca 2012, 09:29

A ja zmieniłem przełącznik i byłem zaskoczony innymi wtyczkami. Wersja USA ma więcej przewodów z racji kierunkowskazów które mają po 3 przewody. W wersji EU z kolei trzeba dolutować przewód z pstrykacza długich, do przełącznika długich. Ogólnie zabawa na 2 godz. (wtyczki są inne ) Przynajmniej tak było u mnie. Ale da się to zrobić i wszystko ładnie działa.


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość