Dzisiaj jest 18 czerwca 2025, 10:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

servo EGCV (EXUP)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwietnia 2009, 07:57
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: CBR1000rr
Rok produkcji: 2004

servo EGCV (EXUP)

Post » 21 kwietnia 2011, 21:36

Hej, jako że jestem ciekawą istota chciałem zasięgnąć odrobinę informacji. Posiadam przelotowy komin dlatego przepustnica wydechowa jest mi zbędna. Zostało mi jedynie servo EGCV, bez którego komputer wywala błąd. W związku z tym moje pytanie czy ktoś się orientuje co należy wlutować zamiast serva żeby komp myślał, że wszystko ok? Wiem, że są takie układy, gdzieś na zagranicznych stronkach widziałem ale jak one są zbudowane czy ktoś się orientuje? Chciał bym wiedzieć z czystej ciekawości.

Awatar użytkownika
 
Posty: 131
Rejestracja: 19 września 2010, 13:49
Pochwały: 1
Motocykl: było SC57B obecnie brak
Rok produkcji: 2006

Post » 21 kwietnia 2011, 21:48


 
Posty: 8
Rejestracja: 28 kwietnia 2009, 07:57
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: CBR1000rr
Rok produkcji: 2004

Post » 22 kwietnia 2011, 16:58

ten temat co podałeś nie jest związany z moim pytaniem. Chodzi mi o samo serwo czyli silniczek, który steruje przepustnicą wydechu. Po jego wyjęciu komp pokazuje błąd wtrysku ale spoko już sobie poradziłem. Dla zainteresowanych potrzebujemy kondensator elektrolityczny około 470uF przynajmniej na 16V (może być na większe napięcie) oraz dwa oporniki jeden około 220 om a drugi 4,7kom. Od strony serwa patrząc - z kondensatora wpinamy od strony zielonego przewodu natomiast + kondensatora łączymy z oboma rezystorami, z których mniejszy wpinamy od strony czerwonego przewodu, a większy od strony szarego, that's all powodzenia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 11 października 2010, 19:44
Lokalizacja: Wołomin
Pochwały: 1
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 22 kwietnia 2011, 19:27

spun pisze:ten temat co podałeś nie jest związany z moim pytaniem. Chodzi mi o samo serwo czyli silniczek, który steruje przepustnicą wydechu. Po jego wyjęciu komp pokazuje błąd wtrysku ale spoko już sobie poradziłem. Dla zainteresowanych potrzebujemy kondensator elektrolityczny około 470uF przynajmniej na 16V (może być na większe napięcie) oraz dwa oporniki jeden około 220 om a drugi 4,7kom. Od strony serwa patrząc - z kondensatora wpinamy od strony zielonego przewodu natomiast + kondensatora łączymy z oboma rezystorami, z których mniejszy wpinamy od strony czerwonego przewodu, a większy od strony szarego, that's all powodzenia.



spun piwo - cała beczka Ci się należy, pozdr.

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 08 czerwca 2011, 21:19

Odświeżę.
Panowie, czy ten patent na prawdę działa? Rozumie, że nie świeci się FI i komp nie wykrywa błędu. Czy mogę to bez obawy zastosować w 929?
Jak ze spalaniem i mocą w dolnym zakresie obrotów?


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości