Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 23:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

POWER FUEL RACING CHIP 1000 RR

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 listopada 2008, 23:13

lukasz302, a nie czujesz że do 5 tyś słabiej sie zbiera,zresztą inni koledzy też o tym pisali .Moją przejechał sie kolega który śmigał takimi sprzętami i stwierdził że na dole jej brakuje.Miałem VFR-kę 800Fi o momencie 82Nm a tu jest 115 i nie ma wielkiej różnicy oczywiście mówimy o dole bo góra to jest OK.Śmigałem SC33 przez tydzień przed zakupem 1000-a i tam był napewo inaczej.Ja też daleki jestem od umiejętności torowych i nie zamierzam śmigać po torze ale czemu ma byc gorzej jak może być lepiej :) od czasu do czasu przyda się porządny kop.

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 23 listopada 2008, 02:00

Ja mam zmieniona zębatke na mniejszą z przodu o ząb i lepiej ciągnie od dołu i myśle że mógłbys spróbowac z zębatkami pokombinować. Oczywiście na szybości stracisz ale nie dużo a nie oszukujmy się chyba nie jeździsz z predkosciami rzędu 300 na godzine a jeżeli juz to napewno nie często i różnicy nie zauważysz duzej a na przyśpieszeniu jest różnica i z teg co wiem to ten problem własnie w ten sposób wiele osób rozwiązało. Na PC troche szkoda kasy moim zdaniem chyba że chcesz mieć moto z gadżetami to bardzo prosze, ale można to zrobic taniej i bez żadnych regulacji i co najwazniejsze możesz to zrobić sam . Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 23 listopada 2008, 15:33

lukasz302, Dobry pomysł pewnie że 300 nie śmigam bo to mnie aż tak nie bawi no i nie mam zabardzo gdzie choćbym chciał . Chodzi mi właśnie o powrawe dołu i co się z tym wiąże leprze odejście.Tyłko teraz co lepiej 4 opcje :
- Małą o 1 mniej duża zostaje 40zębów
- Malą o 1 mniej dużą o 1 więcej
- Mała zostaje dużą o 1 więcej
- Mała zostaje duża o 2 więcwj
Proszę o poradę.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 23 listopada 2008, 20:38

mala o jeden w dol to jakies +3 z tulu tak to sie kalkuluje .a od ciebie zalezy jak chcesz kombinowac z lancuchem.mala -1 mozesz zalozyc i na lancuchu prawie ruznicy nie ma a z tylu + 3 to musisz miec juz kiete troche wyciagnieta lub wiecej ogniw --tak to sie ma
:twisted:

[ Dodano: Nie Lis 23, 2008 8:04 pm ]
roznicy oczywiscie :oops:
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 24 listopada 2008, 00:41

-1 i +1 to juz naprawde odczujesz niezla roznice, a pewnie lanucha nie bedziesz musial ruszac. poza zmniejszana predkoscia maksymalna musisz sie liczyc ze zwiekszonym spalaniem w trasie przy zachowaniu dotychczasowych predkosci. Wieksze obroty itp. Ja mam z tylu +2 plus Dyno Jet, filtr sportowy i czuc roznice:) na odejsciu zadne seryjne 954 nie ucieka:) Przynajmniej z tych z ktorymi jezdzilem. Powodzenia w modyfikacjach

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 24 listopada 2008, 00:44

Z tego co wiem to w modelach 2006/2007 tam jest z tył chyba 42 zębyale wiem że jest troszke większa zębatka co własnie zmniejszyło dziurę w dolnym zakresie obrotów no i lepszy kop ale niepamiętam ile jest w 2004/2005 to musiałbyś poszukac na forum. Ale jedno jest wadome jeśli bys nie zmieniał na cały komplet tzn zębatki przód i tył + łańcuch tylko oddzielnie bys kupował to mniejsza żębatka jest tańsza. Ja mam tylko z przody zmienioną o ząb i myśle że to wystarczy.Wkońcu moto tez troszke musi zap...lać niema tez co go zabardzo kastrowac zębatkami. Wystarczy jedną zmienic. To zalezy jak bardzo chcesz żeby moto rwało do przodu z miejsca. Ale pamiętaj że wtedy troszeczke wiecej bedziesz musiał ruszać biegami . Pozdrawiam
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 24 listopada 2008, 11:27

mozna powiedziec ze ta 1000 rr z tymi przelozeniami to im troche nie wyszła;/ kumpel tez sie zalił ze to ma muła;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 24 listopada 2008, 13:04

Zmien max -1 z przodu bo jak dodasz jeszcze plus 1 z tylu to bedzie za duzo. Ja mam +1 z tylu i juz czuc roznice wiec na mniejszym o 1 z przodu to odczujesz na pewno sporego kopa. nie ludz sie ze uzyskasz mega mocny dol bo nie zmieniasz charakterystyki silnika tylko przelozenia wiec rozlozy Ci sie to na cala skale obrotow ale roznice odczujesz. Ogolnie musisz mniej uzywac dolua lbo zainwestowac w uklad i PC jesli chcesz go troszke poprawic.
Poki co zebatka jest najtanszym i najlepszym rozwiazaniem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 listopada 2008, 15:17

W mojej 1000rr z 2005r w tyłu jest 40zębów. Chetnie zmienił bym na 42, wie ktoś gdzie mozna niedrogo kupić?

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 24 listopada 2008, 19:55

Dzięki chłopaki za porady napewno skorzystam i przez zimę zmienie zębatke .Tak jak JUNIORlu, mam pytanko gdzie można zamówic zębatki aby przysłali bo w mojej okolicy brak takich sklepów niestety wiem że można w internecie poszukac ale może ktoś już ma pewne źródło.Dzięki!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 24 listopada 2008, 20:32

Najpewniej www.larsson.pl ew poprostu allegro.

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 24 listopada 2008, 21:53

RudiszRR, Super Wielkie Dzięki jutro zamawiam.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości