Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

akumulator sc57b

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 stycznia 2014, 22:40

no jak do tego 12,4 ci spadnie to można się martwić. Tylko takie sprawdzanie w zime kilka miesięcy aku nie pracuje to też takie lipne sprawdzanie. Najlepiej sprawdzać w sezonie aku. A to ze Ci padnie 300km od domu to prędzej jak masz lipne ładowanie.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 03 stycznia 2014, 23:03

Ładowanie jest ok, bo z tego co pamiętam to było coś około 14,2 czy 14,4V :D

Dzięki Wiertło za pomoc i rozwianie wątpliwości.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 stycznia 2014, 23:41

Wystarczy że w sezonie będziesz pilnował ładowania i aku ibedzie ok wazne tez jest dbanie o kostki i styki . Gwarantuje ze jak tego dopilnujesz nie będzie problemu z moto.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 08 stycznia 2014, 15:54

Po 5 dniach od ładowania, napięcie spadło na 12,91V więc chyba wszystko jest ok i niepotrzebnie panikowałem :D

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 stycznia 2014, 16:06

Koczis pisze:Po 5 dniach od ładowania, napięcie spadło na 12,91V więc chyba wszystko jest ok i niepotrzebnie panikowałem :D
no to sam widzisz ;)
Oddam nerkę za cbr :)

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość