Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Sportowy wydech w SC57 - pytania i odpowiedzi

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

oki

Post » 07 czerwca 2009, 21:25

POLAK POTRAFI. :D
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 102
Rejestracja: 07 lutego 2009, 16:42
Lokalizacja: Paryz
Pochwały: 1
Motocykl: RN19
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2009, 22:57

WYGLADA SUPER :brawo:. JAK CHCESZ MAM TURBO OD PASSATA MOZE COS Z NIM ZROBSZ HIHIHIH :brawo: :brawo: :brawo:
Jimi

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 19 maja 2009, 16:03
Lokalizacja: Oberschle
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 08 czerwca 2009, 17:04

No i gitara
francja elegancja
a co do tej tabliczki to zamontuj ja tak jak ja mam i bedzie cool :P
Załączniki
mmm [MiniFoto].jpg

 
Posty: 83
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:33
Lokalizacja: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Rok produkcji: 2006

Post » 13 czerwca 2009, 00:04

ERNEST- czy myslisz ze jest to warte przerobki? ja w moim rr mam scorpiona od poczatku, tak ze nie wien jak moto chodzilo z oryginalem . mam tez oryginalny wydech moze sie skusze na tego pomysla :) -mick998-

[ Dodano: Sob Cze 13, 2009 12:07 am ]
jeki 87 - chyba juz pora wyskrobac ta gume z tych kominow :brawo: ;)

 
Posty: 1
Rejestracja: 31 stycznia 2011, 11:44
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 31 stycznia 2011, 11:49

witaj

Niezły pomysł z tym tłumikiem. Mam pewną sprawe po mimo tego iż juz jakis czas piałeś ten tekst może jeszcze mi odpiszesz....?
Sprawa wygląda nastepująco mam taki sam motorek 2005r i zrobiłem wzorując się na tobie takie same czynnośći:) Kupiłem przelotowy tłumik bez firmowy uciołem fleksem nad exupem seryjny tłumik spasowałem rurki i pospawałem wszystko. Idealnie pasuje i wyglada świetnie buczy mam tylko problem z tym exupem nie wiem czy nie trzeba go wyregulować czy co bo swieci mi sie czerwona kontrolka FI w motgocyklu. Czy wiesz może o co chodzi albo ktos inny z forum ma o tym pojecie??

Pozdrawiam Michal

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 31 stycznia 2011, 16:42

było to opisywane kilka razy nawet przeze mnie ze zdjęciami. Wpisz w wyszukiwarce exup i w dziale sc57 bedzie o tym kilka tematów, bo długo by pisać. Narazie nie kombinuj nic zanim tego nie odczytasz bo spalisz silniczek jeśli już to nie nastapiło

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 19 czerwca 2009, 02:11
Lokalizacja: C-N
Motocykl: sc57b REPSOL
Rok produkcji: 2007

Wydech od EdHaust 'a

Post » 29 marca 2011, 21:56

Witam. Dzisiaj zamówiłem wydech od Edzia, tak się złożyło że miał oryginał do 1000rr na zbyciu więc biorę od niego. Mojego nie wywalam dopóki nie dostane "nowego" i w razie jak by coś nie grało zawsze jakiś sprawny komin zostanie :)

Dlaczego się zdecydowałem na tą opcję ?
1. Seryjny wydech jest ładny
2. Zostaje działający exup - przypuszczalnie nie będzie problemów z dołem
3. Nie wiem od czego to zależy ale niektóre akcesoryjne wydechy wystają za daleko - powiem szczerze że wygląda to irytująco (wg. mnie)
4. Koszt fajnego komina to 1500 - 2000 zł no i w gratisie pogorszenie dołu.
5. Edzio ma dobre opinie i jeżeli robi to solidnie bez fuszery to dlaczego nie ?



Jak tylko dostanę przerobiony komin zdam relacje jak to wszystko wygląda i gada. Mam nadzieje że nie będzie problemów z exupem czy słabym dołem. Pozdrawiam

 
Posty: 12
Rejestracja: 13 kwietnia 2010, 19:29
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: Fireblade 1000 RR 2004
Rok produkcji: 0

wydech yoshimura

Post » 29 marca 2011, 22:27

Witam. Czy majac yoshimure bez exapa ale linki wisza trzeba przeprogramowac komputer-zmienic mape, czy ewentualnie wcisnac exapa, co by oczywiscie miec lepszy dol? Power comander nieobecny

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 marca 2011, 23:22

jeżeli nie masz exapa to power comander wtedy nie masz dołu a jak nie masz kasy na na to to silniczek kup i problem z głowy

[ Dodano: Sro Mar 30, 2011 12:20 am ]
chyba że masz kolektor bez exapa to chyba bedziesz musiał power comandera
Koledzy sie pewnie wypowiedza jeszcze i pewnie mnie poprawia ale chyba na forum było juz pisane na ten temat
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 27
Rejestracja: 01 września 2010, 19:13
Lokalizacja: Andrychów
Motocykl: szybki
Rok produkcji: 95

Post » 30 marca 2011, 00:08

Szpecem nie jestem ale wydaje mi sie, ze to nie ma znaczenia czy przerobiony oryginal czy markowy przelot.
Someday, somehow my bike will beat me

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 30 marca 2011, 00:15

po cos sa chyba te markowe przeloty i maja jakireś znaczenie jezeli je sie zakłada no i do tego sportowy filtr powietrza na K&N póżniej są efekty tego
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 30 marca 2011, 10:17

Ja jestem też po zabiegu założenia przelotu :D Również nie bardzo mogłem sobie w tym momencie pozwolić na pc + konkretne strojenie (sam zakup pc to początek drogi moim zdaniem).
U siebie wstawiłem przelot z rurą dolotową MIVVA + flapper mod + pair mod -1ząb z przodu i moim zdaniem jest dużo przyjemniej niż było (zarówno z dołu ciut lepiej jak i ogólnie takie agresywniejsze ciut moto). Wiadomo , że dużo robi przełożenie ale po tych modyfikacjach przynajmniej w moim odczuciu silnikowo też wszystko jest na plus w porównaniu do serii.
Są osoby , które zostawiają seryjny dolot z egcv i kombinują końcówkę ale nie jezdziłem takim sprzętem więc nie wiem na ile różne od mojego są to wrażenia.
Zaznaczam , że moje moto nie było na żadnej hamowni i moje odczucia przed i po są tylko moimi odczuciami ale jestem zadowolony :D

[ Dodano: Sro Mar 30, 2011 10:19 am ]
PS - konkretna moja rada do Twojego pytania -1 ząb z przodu i będziesz zadowolony a jak masz kasę to tylko pc + hamownia

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości