Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

1000rr sc57b slaby dol

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:06
Lokalizacja: italy
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 lipca 2010, 08:34

Witam smigam w tym sezonie na cbr 1000 rr sc57a i moge powiedziec ze słaby doł jest odczuwalny do 5 tys obr,i jest to troche denerwujace,ale miałem okazje pojezdzic na R1 2005 rok i tam to jest tragedia dopiero do 5=6 tys obr nic sie nie dzieja a przy 7=8 tys wybija w kosmos przednie koło,jesli chcesz cos co ciagnie w miare równo to zmien na GSXR 1000 K5 K6 i poszukaj se odrazu drugiej ramy. :one:

U mnie troche sie poprawiło po zamontowaniu Leovince i K&N,i mniejszej zebatki z przodu.pozdro 1000

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 16 lipca 2010, 11:06

matteo pisze:to zmien na GSXR 1000 K5 K6 i poszukaj se odrazu drugiej ramy. :one:
hehe dobre :D

no 929 ma dosyc elastyczny silnik wg mnie ;)

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 16 lipca 2010, 13:58

No widze zo to normalna przypadlosc tego modelu a wiec pisac po jakich modifikacjach dol sie polepszyl , wyciecie kataliatora,k&n,moze inne ustawienie exupa

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 lipca 2010, 15:59

przy zamontowaniu wydechu i filtra na 100% dol sie nie polepszy tylko pogorszy... (gora zyskuje) jedynie pozostaje PC i sobie go odpowiednio skonfigurowac na hamowni a nie wgrywac mapy z netu lub zmiana zebatki

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 18 lipca 2010, 13:31

Siemka. sprawdzilem ustawienia exupu i okazalo sie ze jest lekko przestawony okolo 4-5 mm po korekcie moto zaczelo ladnie ciagnac od jakis 3,8-4 tys obrotow i zniknelo w duzym stopniu charakterystyczne zasysanie powietrza, tak ze bardzo ladnie poprawil sie dol :) jestem zadowolony .Dla jasnosci, ustawienia w sc57b- odwrotnie jest zamontowany exump i to jedyna tylko roznica z sc57a, regulacjia i zwarcie kabli w kostce jest identyczna jak w serwisowce od sc57a .Dla tych ktorzy nie chca rozbierac owiewki -prawidlowy wymiar znacznikow po ustawieniu w pozycji normalnej bez zworki. (zworke mozna zrobic rozginajac mala zawleczke pasuje idealnie i ciasno siedzi)

http://galeria.fireblade.pl/zoom_image. ... za=&album=

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 18 lipca 2010, 18:04

no i wszystko jasne :) tylko troche dziwne ze miales przestawione w prawie nowym moto :o

te zdjecie zrobione jest po zdemontowaniu klapki tak jak miales bez zwierania kabli?

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 18 lipca 2010, 20:19

Zawsze się zastanawiam jak wy to robicie, że potraficie tak dokładnie napisać co się dzieje u was na liczniku... np kolega pisze ze od 3,8-4 ciągnie, albo jak ktoś pisze że ma odcięcie na danym biegu i tu podaje wartości z dokładnością do 1km. Czy wy w ogóle patrzycie na drogę ? ;) Przecież żeby zobaczyć takie rzeczy to trzeba na dość długo patrzeć w licznik a w fajerze jest on tak zamontowany że jak się na niego patrzy to nie widzi się nic innego.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 18 lipca 2010, 21:01

Kurcze a gdzie te linki biegną? Do bagażnika? Gdzie jest silnik od tego? To nie ma go tam gdzie jest w sc57a? :ooo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 18 lipca 2010, 22:03

chanbord pisze:To nie ma go tam gdzie jest w sc57a?
silnikczek w sc57b jest umieszczony obok akumulatora pod siedzeniem a w "a" jest przy silniku obok pokretla do regulacji obrotow...

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 18 lipca 2010, 22:11

OOooo Zmniejszyli opory linek w takim razie bo są krótsze. Mniejsza masa moto. Przesunięcie środka ciężkości w stronę tyłu przez co na gumę łatwiej idzie niż 57a - same plusy :)

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 18 lipca 2010, 22:29

te zdjecie zrobione jest po zdemontowaniu klapki tak jak miales bez zwierania kabli?


Te zdjecie jest zrobione juz po regulacji gdy silniczek exapu wroci do normalnego polozenia po wlaczeniu zaplonu czyli po zdemontowaniu klapki bez zwierania kabli a wiec gdy wlozymy zworke do zlacza diagnostycznego i wlaczymy zaplon to exup powinien ustawic sie dokladnie na punktach jesli tak nie jest to regulujemy linkami aby byly idealnie zgrane , po wyciagnieciu zworki i wlaczeniu zaplaonu exup ustawia sie w takie polozenbie jak na zdjeciu a wiec podalem wymiar aby wiadomo bylo jak to wyregulowac bez zworki i rozbierania owiewki . A to ze exup byl nie idealnie ustawiony w nowym moto to norma przy pierwszym serwisie powinno sie skontrolowac te ustawienie i wrazie potrzeby wyregulowac

[ Dodano: Nie Lip 18, 2010 10:33 pm ]
Diobol jak cie cos denerwuje i nie jest tak jak to bys sobie wymyslil to tak dlugo bedziesz to sprawdzal za gwarantuje Ci ze bedziesz wiedzial prawie dokladnie np. od ilu ciagnie moto,napisalem ze miedzy 3.8 tys a 4 bo jak slusznie zauwazyles czasami trzeba patrzec na droge pozdro

[ Dodano: Nie Lip 18, 2010 10:41 pm ]
Tytus pisze:
te zdjecie zrobione jest po zdemontowaniu klapki tak jak miales bez zwierania kabli?


Te zdjecie jest zrobione juz po regulacji gdy silniczek exapu wroci do normalnego polozenia po wlaczeniu zaplonu czyli po zdemontowaniu klapki bez zwierania kabli ,a wiec gdy wlozymy zworke do zlacza diagnostycznego i wlaczymy zaplon to exup powinien ustawic sie dokladnie na punktach jesli tak nie jest to regulujemy linkami aby byly idealnie zgrane , po wyciagnieciu zworki i wlaczeniu zaplaonu exup ustawia sie w takie polozenbie jak na zdjeciu a wiec podalem wymiar aby wiadomo bylo jak to wyregulowac bez zworki i rozbierania owiewki . A to ze exup byl nie idealnie ustawiony w nowym moto to norma przy pierwszym serwisie powinno sie skontrolowac te ustawienie i wrazie potrzeby wyregulowac

[ Dodano: Nie Lip 18, 2010 10:33 pm ]
Diobol jak cie cos denerwuje i nie jest tak jak to bys sobie wymyslil to tak dlugo bedziesz to sprawdzal za gwarantuje Ci ze bedziesz wiedzial prawie dokladnie np. od ilu ciagnie moto,napisalem ze miedzy 3.8 tys a 4 bo jak slusznie zauwazyles czasami trzeba patrzec na droge pozdro

 
Posty: 38
Rejestracja: 11 lipca 2010, 00:13
Lokalizacja: LOP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 24 lipca 2010, 08:46

A ja mam kompletny układ wydechowy MICRON, Filtry K&N do tego tyl + 2z. Masakra... Jak to CENZURA ;D
Ostrrroo

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości