Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

KLATKA DO SC57b

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2011, 10:32

MILO pisze:
Insaine pisze:crashe na huuuuuuuuuj się nadają


hmm nie wiem jak je zakładasz .... ale jakbyś napisał ze do dupy to jeszcze jestem wstanie sobie to wyobrazić... :diabel2:

a ogólnie to tez mogę polecić MAX929'a kontakt naprawdę super.


Crashe to wcale nie jest aż tak zła sprawa. Głównym ich zadaniem jest chronić plastiki. Parę lat temu w VTR spisały się wzorowo:). Insaine alternator w 929 może ochronić jedynie klatka:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 marca 2011, 12:43

gargamel pisze:alternator w 929 może ochronić jedynie klatka:)

albo osłony od Pająka, i ta opcja o wiele bardziej widzi mi się estetycznie

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2011, 15:36

W tym sezonie przetestuje osłonę alternatora od "misiopajur". Może przy lekkiej glebie, wraz z crashami, uchroni lewy dekiel i blok silnika pozostanie nietknięty. Pożyjemy zobaczymy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 09 marca 2011, 19:15

no ja w 929 przewaliłam mimo crashy 2x dekiel, na szczęście alternator cały nienaruszony...
plastiki całe więc ja ogólnie crashe polecam

w sumie zamówione mam i jutro odbieram będę montować, ale docelowo chcę klatkę:)

dzięki za wszelką pomoc

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 11 marca 2011, 15:19

orzech pisze:
gargamel pisze:alternator w 929 może ochronić jedynie klatka:)

albo osłony od Pająka, i ta opcja o wiele bardziej widzi mi się estetycznie

chodzi Ci o osłony karbonowe?

Awatar użytkownika
 
Posty: 131
Rejestracja: 19 września 2010, 13:49
Pochwały: 1
Motocykl: było SC57B obecnie brak
Rok produkcji: 2006

Post » 25 lipca 2011, 12:56

Witam ostatnio stałem się posiadaczem wymarzonego SC57B i postanowiłem jeszcze jak nie miałem motoru ze założę w nim klatkę ale taka w której nie trzeba będzie wiercić otworów w plastikach... po kliku dniach spędzonych w garażu udało się z tata pomocą zrobić taka klatę :)
Załączniki
25072011402.jpg
25072011401.jpg
25072011404.jpg

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 25 lipca 2011, 13:18

Ładnie Ładnie jak oryginalnie wyszło :D

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 25 lipca 2011, 14:22

rewelka :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 25 lipca 2011, 20:02

ja poczekam aż MAx się weźmie do roboty i mi wykęci :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 lipca 2011, 22:49

Wściekła, a podoba ci się klatka gumis_rs50, ????

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 26 lipca 2011, 07:23

Max_929 pisze:Wściekła, a podoba ci się klatka gumis_rs50, ????


tak, tylko ja bym chciała mieć na koncu crashe w tym miejscu co mam

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 13:58
Lokalizacja: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Rok produkcji: 2005

Post » 26 lipca 2011, 08:55

Kółka z boku sobie pozakładajcie albo w domu siedźcie. Polecam jeszcze zderzaki na przód i tył.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości