Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 września 2015, 23:52
- Motocykl: cbr1000rr
- Rok produkcji: 2005
» 04 grudnia 2015, 14:14
Płynie z tego wniosek że lepszym rozwiązaniem będzie zakup kolektorów z wersji US.
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 04 grudnia 2015, 14:18
tak czy siak po jakiejś modernizacji trzeba dostroić przepustnice startowe.
Oddam nerkę za cbr :)
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 września 2015, 23:52
- Motocykl: cbr1000rr
- Rok produkcji: 2005
» 07 grudnia 2015, 15:25
Czy możesz przybliżyć "dostrojenia przepustnic startowych"? Jakąś procedurę dla tego modelu i czy przypadkiem to się nie odnosi do modeli gaźnikowych?
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 07 grudnia 2015, 20:30
Do wtrysku tez to sie tyczy. Masz opisane w manualu
Ze strojeniem więcej nic nie powiem bo oddaje to do znajomego mechanika.
Oddam nerkę za cbr :)
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości