Dzisiaj jest 01 maja 2024, 15:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Krótkie klamki - UWAGA

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 08 kwietnia 2014, 15:38

mam to samo ,tuleja jest za gleboko wywiercona i klamka jest strasznie miekka,na oryginalnej klamce jest idealnie,ja wypelnilem tuleje kawalkiem blaszki i skorygowalem ok 2mm. tyle ze niewiem czy takie nasze zabawy sie nie skoncza zle tzn ze moze nie do konca cofac sie tloczek i w koncu hamulec sie zablokuje i kolo stanie w miejscu

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 08 kwietnia 2014, 19:33

U mnie było wszystko ok :) ale u kolegi w K5 trzeba było przekładać tulejke z org.klamki tak że widać ..jak się trafi :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 09 kwietnia 2014, 09:05

W przypadku 1000rr 04-07 oryginalna tuleja nie pasuje ,jest za duza. Mam prosbe ..moze ktos mi zmierzyc u siebie w chinskiej klamce glebokosc otworu w tulei? bo jak zrobie za plytko to zablokuje mi pompe a jak za gleboko to dalej klamka bedzie miekka

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 10 kwietnia 2014, 02:08

mialem ten sam problem u siebie ze zlotymi klamkami.. otwor jest w nich glebokosci ok. 6mm lub 8 mm?, a klamka lekko miazdzyla palce w rekawicy przy mocnym pałowaniu hebla jak to ja. rotfl2: (oplot hel + klocki nissin + motul racing rbf660)

dorobiłem u tokarzy identyczne 2 tulejki i z tego co pamiętam (w zime to robiłem) to otwór głębokości 1mm był akurat ale lekko niestety naciskał już pompe.. co po nagrzaniu hebla zblokowalo by kolo.
wiec w drugiej tulejce zrobili mi 1,5 mm otwór i jest git. dla pewnosci by trzpien w otworze dobrze trzymał i nie wypadł proponuje coś miedzy 1,5mm a 2 mm (z tego co pamiętam na 99% bo pamięć mnie zawodzi) a kilka nieprzespanych nocy przez nie miałem i wkurw.. rotfl2:


tulejki były robione z tego samego materialu co chinczyki czyli jakis mosiądz żeby nie rdzewiał.. zapłaciłem za tą impreze, kompletu 2 sztuk około 40-50 zł.

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 10 kwietnia 2014, 08:42

no to wlasnie mi zablokowalo kolo przez to wczoraj ale akurat ruszylem ze swiatel wiec cudem sie nie CENZURA ale stopal byl lekki .hebel sie zrobil twardy jak beton.teraz mam 1,5 mm i sie modle zeby bylo ok.ogladalem sto razy tloczek i wyglada na to ze odbija cały.ja na chwile obecna zatkalem otwor kawalkiem sruby o tej samej srednicy tak ze wlasnie ok 1,5 mm jeszcze jest ale bede musial dorobic tuleje

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2014 8:50 am ]
swoja droga przez te CENZURA chinskie CENZURA ktos sie kiedys zabije. wysle foto jak wyglada u mnie tloczek na odpuszczonej klamce ,sami powiecie czy wg was nie naciska ale mysle ze jest ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 10 kwietnia 2014, 11:41

na foto tego nikt nie sprawdzi mordo. :mrgreen:
najlepsza metoda to postawić moto na stojaki i na zalozonej klamce zakrecic kolem. jezeli nie wyczuwasz oporu i zakreci kolem wiecej niz pol obrotu lub 3/4 jest ok moim zdaniem.. i jezeli nie slychac lekkiego tarcia tarczy. :)

co do jakosci to zgadzam sie, tymbardziej laik jak je zalozy bez wcześniejszego kombinowania i sprawdzenia co z czym sie je.

zrob mordo tuleje u tokarzy bo jak troche pogumujesz lub porobisz stopale to to co masz w tuleji Ci wypadnie lub przestawi sie i bedzie zonk. druga sprawa to dobrze ustawic tuleje przy zakladaniu klamki bo mozna ja tak zalozyc ze mimo ze masz otwor chinski 8mm to hebel moze byc tez beton bo nie ustawisz zeby trzpien w dziurke sie wbijal..

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2014 7:40 pm ]
odkopałem na kompie.. takie małe porównanie chińczyka vs. tokarze. :)
Załączniki
20140111_010758.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:38
Lokalizacja: Częstochowa
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 11 kwietnia 2014, 01:20

Mowa o heblach. Ja miałem problem w RSV 1000 ze sprzęgłem. Okazało się, że chinole nie wysprzęglały dobrze, po zagrzaniu silnika (oleju) tarcze się ślizgały i przymusowy STOP. Na ori było ok. Małe przeróbki i było gites.

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości