Strona 1 z 2

filtry powietrza K&N

Post: 18 marca 2009, 12:01
autor: LENAR
temat jak dla mnie moze nieaktualny bo juz od roku mam te filtry ale przypomnialo mi sie ze jak je montowalem to jakos tak kiepsko pasowaly (w SC57A) mialem problem ze szczelnym dociagnieciem pokrywy airbox-u, jakby filtry byly ze 2-3mm za wysokie :shock: , na poczatku zalamalem rece bo pomyslalem ze sc57a i sc57b maja inne filtry a ja dostalem te nieodpowiednie :? , ale po konsultacji z serwisem okazalo sie ze w sc57 a i b to ta sama czesc.
to normalne ze te K&N-y tak dziwnie "pasuja" :?: :roll:

dodam ze na pewno dostalem odpowiedni model -dedykowny do sc57, zakupilem je w usa

pozdro
lenar

Post: 18 marca 2009, 13:31
autor: RudiszRR
Msyle ze nie masz sie co martwic roznica 2-3mm bo nieraz w roznych moto jak kupowalem zwykle filtry to tez ciezko bylo dokladnie dociagnac pokrywe. Teraz mam K&N i jest ok ale to w 954

Post: 18 marca 2009, 13:33
autor: Artur
Lenar ja też miałem ten sam problem u siebie (SC57b). Pokrywa nie dała się docisnąć do końca. Tam w rowku jest taka masa plastyczna i jak raz wyciągnie się pokrywę to juz nie da się tego zamontowac jak w oryginale. Szczelność jednak zachowuje bo kiedy ją zdejmowałem ostatni do czyszczenia filtrów to widać, że ta masa jest zagłębiona równo ale juz w innym miejscu. Idealny docisk jest tylko w okolicach śrub. Być może w fabryce zakładaja to na gorąco, sam nie wiem dla czego tak sie to zachowuje.

Post: 18 marca 2009, 14:02
autor: LENAR
czyli jednak to normalka...
po wsadzeniu filtrow i luznym polozeniiu pokrywy to szczelina byla nawet i z 5mm, wiec strzelilem niezle zdziwko :shock: , te filtry maja od spodu gumowy pierscien i on sie na szczescie troche ugina przy dociaganiu wkretow od pokrywy ale i tak mialem z tym problem, jakos dociagnalem przednie i tylne wkrety ale nadal po bokach zostaly minimalne szczelinki wiec w tych miejscach dla pewnosci dodalem tasme przylepna na osnowie, patent moze nieestetyczny ale i tak tego nie widac
Obrazek

Post: 18 marca 2009, 14:13
autor: arcy_mg
Witam..
Dokladnie tak jak wypowiedz Artura..Ja mam CBR 1000rr z 2007 roku i jak montowalem te filtry w zeszlym roku na koniec sezonu to tez mialem taki problem..Udalo sie je jakos w koncu wpasowac ale idealnie nie jest..Wiec nei masz czym sie przejmowac..
Pozdrawiam

Post: 18 marca 2009, 22:08
autor: losiak
Parę dni temu montowałem taki w 954. Tez nie było idealnie tak, jak w oryginale - ale nie nie było tragicznie. Szczelność została zachowana.

filtry

Post: 30 kwietnia 2009, 20:21
autor: sisi1623
koledzy ja 3 dni temu montowalem nowe filtry K&N i tez mialem problem ze szczelnoscia byla mala szparka i zastosowalem "INDIANSKI TRIK" TAK JAK ZROBIL to kolega LENAR. i teraz szczelnosc zostala zachowana. a co do roznicy w mocy i osiagach silnika to ogromna. stare filtry byly juz zabrudzone. teraz gdy zamontowalem wszystko do kupy to wszystko piegnie gra. :diabel: :diabel: . az czasem boje sie tego motocykla hehe hihi: hihi: hihi:

Post: 30 kwietnia 2009, 23:59
autor: Guliver
Ja również miałem ten sam problem przy montażu ale widzę że nie ma się czym martwić. Sisi nie wiem jak Ty to odczułeś ale u mnie po wymianie na K&N nie wyczuwam szczególnej różnicy niż na oryginale :/

Post: 01 maja 2009, 00:37
autor: crazyduck
Witam ja mialem k&n pasowal dobrze ale na dzien dzisiejszy leży na polce bo nie chodzi mi moto na min dobrze :/ ,choc dobrze pasowal a nikt na forum nie potrafi powiedziec jak ustawic gazniki pod niego :(

Post: 01 maja 2009, 20:03
autor: A.S.
Witam!!
Ogólnie moto powinno lekko ożyć ale to bardziej na hamowni widać .. przepływomierz określa większy przepływ powietrza ... skoro więcej powietrza to i wtrysk podaje więcej paliwa ... ale to teoria oczywiście ;-) ...

Post: 01 maja 2009, 20:45
autor: krolik
Crazyduck u mnie pomogly dopiero Dyno Jet Stage 1... Pisalem gdzies o tym na forum. Bez tego sprzet nie chodzil dobrze a probowalismy ustawic gazniki bez modyfikacji..... mi sie udalo trafic na scigacz.pl w promocji za 299zł.... a i K&N u mnie pasuje dobrze :)

Post: 01 maja 2009, 21:41
autor: Tytus
Ja tez gdy zakladelem filtrt K&N to bylproblem z docisniciem pokrywy ale jakos po skreceniu tylko w dwoch miejscach byla lekka szpara

opis montazu do 1000RR jest tu jakby kto nie wiedzial ;) -> http://fireblade.pl/sc57b_filtr_kn.php