Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zębatka tył

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Zębatka tył

Post » 15 czerwca 2009, 14:57

Ludziska chce wsadzić do swojego fajera z 2005r zebatke 42 zeby. Fabrycznie w rocznikach 2004 05 sa o dwa zeby mniej( jak ogolnie wiadomo). jestem ciekaw czy ktos z was robil juz taka zmiene i czy cos sie zauwazalnego zmienilo. Licze na zetelne odpowiedzi, anie typu kup sobie PC :)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 15 czerwca 2009, 15:32

Zmiana będzie niewielka.
W mojej SC33, mam 2 zęby na tyle więcej (oryginał 42 , jest 44) i praktycznie nic to nie zmieniło w osiągach maszyny. Prędkość maksymalna mniejsza o 5 %, do tego delikatny zysk na przyśpieszeniu - nic szczególnego. Jeśli masz zamiar odczuć konkretną różnicę to dodał bym przynajmniej z 5 zębów.

 
Posty: 14
Rejestracja: 10 marca 2009, 21:17
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 1000 rr
Rok produkcji: 2005

Post » 15 czerwca 2009, 18:42

O ile sie nie mylę to jak dodasz parę zabków to moto będzie zrywniejsze ale prędkość max spadnie
Piter

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 19:09

fabrycznie jest 40 zębów?? a mi się zdaje że właśnie 42. ja tyle mam (chyba więc dla pewności policzę)

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 10 lutego 2009, 22:28
Lokalizacja: Zgorzelec
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 15 czerwca 2009, 19:47

fabrycznie jest 40, ja nie dawno zmieniłem na 42 i trochę lepiej przyśpiesza, na prędkości rzeczywiście trochę stracił ale moim zdaniem opłaca się. Po prostu trzeba się do tego przyzwyczaić bo potrafi czasem zaskoczyć, szczególnie przy odkręcaniu na wyjściu z winkla i na gumie potrafi bardzo szybko postawić za wysoko.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 15 czerwca 2009, 22:18

Ja mam SC57a USA i jest fabryczny napęd jeszcze - tylna zębatka o ile dobrze pamiętam 41z. W sc50 też było +1 w stosunku do EU wersji. W sc33 miałem 44 zamist 42 i lepiej się latało nie znacznie ale odczuwalnie. Żeby była wielka różnica to raczej z 45 by włożyć. Ale tak uniwersalnie na trase i do polatania dla funu to plus dwa ząbki są fajnym kompromisem. W przypadku sc33 na spalaniu się nie odbijało znacząco - nie zauważyłem róznicy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 23:29

czyli wjedzie 42 zęby. ma ktoś kontakt na jaki niedrogi sklep? w lublinie w intercarsie wołają jakieś 80zl


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość