Dzisiaj jest 13 maja 2024, 14:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 18 lutego 2011, 18:04

Ja może też będę na rozpoczęciu więc chętnie bym wpadł pogawędzić.
Jak chodzi o zlot forumowy to trochę słabo to widzę - analizując to co było w poprzednich latach a nawet konkretną propozycję płynącą ode mnie aby coś zrobić na jesieni gdzie osoby , które nawet się wpisały na listę wycofały się w ostatnich dniach.
Trochę to wygląda w praktyce tak , że nawet jak wychodzi konkretny plan od kogoś to z reguły każdemu nie po drodze i nie w czas - nie czarujmy się :D
Ale kto wie może komuś się uda coś skrzyknąć - chętnie bym wpadł ;D

[ Dodano: Pią Lut 18, 2011 5:56 pm ]
Kurde TEMATY POMYLIŁEM SORRY!!! :D UPS To było do rozpoczęcia sezonu jak ktoś może przenieść!

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 19 lutego 2011, 18:23

marcin169 pisze:
M4NIEK pisze:
ZłotyFireBlade pisze:a orientujecie sie moze ile zebów ma seryjna zebatka w 929 ? :)


Fabrycznie 929 oraz 954 wyjeżdżały 16 i 42, zaś wersja USA 16 i 43 (polecam). Łańcuch w obydwu przypadkach 108 ogniw, gdzie przy tej długości prawdopodobnie wejdzie 44 z tyłu.
Osobiście polecam DID (zvm-x lub zvm2) + Sunstar.


M4NIEK czemu polecasz przełożenie 16 i 43?

kolega pytał o fabryczne, więc mu podałem... a 43 zamiast 42 z tyłu sprawia, że moto ciut lepiej się zbiera :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 30 marca 2011, 17:10

Koledzy, chcę kupić łańcuch ZVMX z zębatkami, na allegro mam dwie takie aukcje:
http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy- ... 32831.html
http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy- ... 84027.html
Cena jest dobra, bo zestawy z gorszym VM są w tej samej cenie, a nawet niejednokrotnie sporo droższe. Tylko czy nie ma w tym jakiejś lipy pod tytułem np łańcuch VM w pudełku od ZVMX? ;)
Macie chłopaki jakieś przemyślenia na ten temat? :)
Czy na łańcuchu jest gdzieś oznaczenie modelu, żeby uniknąć jakiejś podmianki itp?

pozdro
Lenar

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 30 marca 2011, 21:01

Z tego co widze to ten ZVMX z aukcji jest srebrny a on jest tanszy o jakies 50zl od zlotego, co do ceny to mysle ze moge Tobie to zalatwic taniej tylko mysze to policzyc ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 30 marca 2011, 21:07

Oczywiście nadal mnie interesuje tylko i wyłącznie złoty ZVMX, dałem te aukcje tylko tak do oceny, czy w tej cenie może być jakiś haczyk. ;)

W takim razie jakbyś był łaskaw podać mi cenę zestawów:
ZVMX gold + JT 16+40
ZVMX gold + sunstar 16+40
I jeszcze do tego alternatywnie z supersprox 40z. ;) (ponoć problem jest z dostępnością takiej zębatki)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 30 marca 2011, 21:52

poszlo na PW

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2011, 15:35

mam ten napęd od tego samego typa. W tej cenie wysyłał mi złoty, nie ma żadnej lipy na łańcuchu jest oznaczenie modelu

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 31 marca 2011, 19:34

Supersprox 40z do SC57a jest dostępna ale to standard. ja szukałem 41z lub 42z i był problem ponieważ nie było u producenta, na szczęście chwilowo. Obecnie do nabycia model 1306-42.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 31 marca 2011, 21:47

blazej33 pisze:Supersprox 40z do SC57a jest dostępna

A gdzie? :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 31 marca 2011, 22:07

No niestety wybór obecnie jest pomiędzy rozmiarami 41-44. Pomimo podziału na wersję USA/Europa nadal nie doszli do wniosku, że SC57a EU ma 40z ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 31 marca 2011, 22:39

Ano właśnie... bo nawet na stronie producenta nie ma takiej zębatki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 01 kwietnia 2011, 10:23

Heh, dokładnie.....widocznie 40z nie warto :mrgreen:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość