Dzisiaj jest 13 maja 2024, 04:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wiercenie dziur w wydechu ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 21:20
Lokalizacja: Kutno
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Wiercenie dziur w wydechu ?

Post » 10 września 2010, 12:12

Ponawiam pytanko !
Robił ktoś taką modyfikację :
http://www.youtube.com/watch?v=1r27Za2N ... re=related
Co myślicie o tym ? Może śmieszne, ale na pewno będę głośniejszy :D
Jazda zaczyna się od 8000rpm...

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 10 września 2010, 13:23

Miałem podobnie zrobione tylko ze poprzedni właściciel rozpruł puszkę wybebeszył i pospawał na nowo i powiem ze dźwięk był naprawdę ciekawy ale nie do zniesienia i w dodatku cała dupa miała takie drgania od komina ze nie było to za przyjemne.Pozdro
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 10 września 2010, 13:26

a jak będziesz wiercił to poproś o pomoc kolegę niech ci trzecią wywierci od odbytu do głowy lepiej ci się będzie srało.

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 21:20
Lokalizacja: Kutno
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Post » 10 września 2010, 13:48

madmax, dzięki za informację, faktycznie jak miałeś cały wybebeszony to wibracje mogą występować.

motobandyta, brak mi słów ...
Jazda zaczyna się od 8000rpm...

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 września 2010, 15:53

motobandyta pisze:a jak będziesz wiercił to poproś o pomoc kolegę niech ci trzecią wywierci od odbytu do głowy lepiej ci się będzie srało.
rotfl2: leze i rycze rotfl2: :clap: bezsensu lepiej zainwestowac w przelot a jak nie jest nie jaki Edzio ktory przerabia orginalne wydechy na przelotowe.

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 21:20
Lokalizacja: Kutno
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Post » 10 września 2010, 16:07

Zbieram na pełny wydech (rs-5) więc nie będę tymczasowo inwestował w przeloty

[ Dodano: Pią Wrz 10, 2010 4:34 pm ]
Jeszce jedno, jak rozwierce groź to też będę miał przelot - za darmo :)
Jazda zaczyna się od 8000rpm...

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 września 2010, 21:43

jaki przelot? :D bedziesz mial otwor w przegrodzie i to wszystko :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 21:20
Lokalizacja: Kutno
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Post » 10 września 2010, 22:23

Oj nie spierajmy się o szczegóły hihi:
Jazda zaczyna się od 8000rpm...

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 11 września 2010, 08:19

Tymczasowo mozesz to zrobic tylko jesli juz to zrob to bardziej profesjonalnie niz on bo jak wywiercisz jedna mala dziurke to faktycznie bedzie glosniejszy ale spaliny beda gorzej odprowadzane bo zmienisz ich droge. Jesli juz to wykrec wydech z moto i zrob dziure zeby byl pelny przelot o odp srednicy

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 21:20
Lokalizacja: Kutno
Pochwały: 1
Motocykl: 1000RR SC57A
Rok produkcji: 2005

Post » 11 września 2010, 12:05

Teoretycznie może się zdarzyć taka sytuacja że spaliny będą niepoprawnie odprowadzane -masz racje.
Sam nie wiem, skoro średnica 1 rury w wydechu wynosi 32,5mm są dwie, rozwiercamy grodź otwornicą 32mm, to mamy praktycznie przelot, bo średnica rury dochodzącej do końcówki będzie pewnie podobna(albo nawet mniejsza, nie sprawdzałem). Oczywiście pozostałość grodzi może tworzyć zawirowania spalin co spowoduje pogorszenie mocy i w wzrost spalania ...
Jeszcze się nie zdecydowałem, na razie rozważam za i przeciw w końcu po to jest forum.
Na zagranicznych forach piszą tylko, że dźwięk brzmi nieźle i tyle.
Jazda zaczyna się od 8000rpm...

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 września 2010, 12:30

w przelotowtm tlumiku nie ma przegrod jest tylko jedna perforpwana rura,mial bys przelot w monenice gdybys wyciol calkowicie przegrody i od poczatku do konca tlumika wstawil perforowana rure owinieta wlokonia stalowa i wata

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 19 września 2010, 16:42

Bez sensu. Stac cie na motocykl, stac cie na utrzymanie. Tani tunning- tani efekt :one:

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości