Dzisiaj jest 21 maja 2024, 10:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

WRESZCIE Power Commander V do Sc57a

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

WRESZCIE Power Commander V do Sc57a

Post » 20 lutego 2011, 18:52

WRESZCIE powstał nowy Power Commander V do Sc57a. PC III wycofany został z produkcji i obecnie wspierany jest nowy PCV. Są dostępne predefiniowane mapy ale dzięki nowym rozwiązaniom można dokupić moduł AutoTune i PCV sam dostosuje optymalne ustawienia map :one: :brawo:
http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_v.aspx?mk=7&mdl=44&yr=16-022&pcVersion=PCV&PartNum=16-022

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 20 lutego 2011, 20:11

fajny bajer z tym automatycznym dostosowaniam i rozmiar nowego tez nie jest bez znaczenia :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 20 lutego 2011, 21:36

no i cena nawet dobra 369 $$ ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 28 lutego 2011, 15:49

Czy opłaca się zakładać PC3, czy poprawi dół?
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 01 marca 2011, 13:56

no wlasnie PC jest po to by poprawic dol i cala krzywa momentu - on nie podnosi mocy motocykla

 
Posty: 20
Rejestracja: 09 marca 2011, 09:34
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Re: WRESZCIE Power Commander V do Sc57a

Post » 10 marca 2011, 11:47

blazej33 pisze:WRESZCIE powstał nowy Power Commander V do Sc57a. PC III wycofany został z produkcji i obecnie wspierany jest nowy PCV. Są dostępne predefiniowane mapy ale dzięki nowym rozwiązaniom można dokupić moduł AutoTune i PCV sam dostosuje optymalne ustawienia map :one: :brawo:
http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_v.aspx?mk=7&mdl=44&yr=16-022&pcVersion=PCV&PartNum=16-022

Czesc;

Pamietajcie tylko, ze do obslugi 8 wtryskow potrzebny jest dodatkowy modul Secondary Fuel Module. Modul ten (plus jeszcze Quickshifter Expansion Module) potrzebny jest jesli chcemy podlaczyc quickshifter. Komplet informacji na stronie PC.

I niestety cena juz nie jest taka fajna...

pozdrawiam;
Witek

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Re: WRESZCIE Power Commander V do Sc57a

Post » 10 marca 2011, 17:42

4mr pisze:
blazej33 pisze:WRESZCIE powstał nowy Power Commander V do Sc57a. PC III wycofany został z produkcji i obecnie wspierany jest nowy PCV. Są dostępne predefiniowane mapy ale dzięki nowym rozwiązaniom można dokupić moduł AutoTune i PCV sam dostosuje optymalne ustawienia map :one: :brawo:
http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_v.aspx?mk=7&mdl=44&yr=16-022&pcVersion=PCV&PartNum=16-022

Czesc;

Pamietajcie tylko, ze do obslugi 8 wtryskow potrzebny jest dodatkowy modul Secondary Fuel Module. Modul ten (plus jeszcze Quickshifter Expansion Module) potrzebny jest jesli chcemy podlaczyc quickshifter. Komplet informacji na stronie PC.

I niestety cena juz nie jest taka fajna...

pozdrawiam;
Witek

Pozdro..małe wtrącenie gdyż powyższy komplet posiadałem.
Do kontroli 8 wtrysków potrzebujemy SFM(Secondary Fuel Module) i ten moduł też obsługuje QS.
Nie ma tak że potrzebujemy PCV + SFM +QEM..
Jest tylko PCV + QEM to mamy tylko Quickshifter + kontrole 4 wtrysków
a jezeli PCV+SFM to mamy i Quckshifter i kontrole 8 wtrysków...
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 12 marca 2011, 09:17

Namieszaliście trochę... :P
Oczywiście można powiedzieć że potrzeba PCV, QS, SFM, a bez LCD Unit nie da się jeździć :mrgreen:

Tylko czy wszystko jest potrzebne ?

opcja I Sam PCV po wgraniu właściwej mapy daje spory efekt a dawkę paliwa można regulować w zakresie -100/+250% mało ???!!!.
Jeżeli ktoś nie lubi eksperymentować (predefiniowane mapy dostępne na stronie PC oraz wielu forach) to jedzie na hamownie i tyle.
Koszt 369$ plus 150$ strojenie na hamowni.

opcja II to dokupienie modułu Autotune i wtedy hamownie "wozimy ze sobą" tyle, że optymalne parametry ustawiane są cały czas w trakcie jazdy inne na tor inne w trasę. Ja dla mnie bajka :one:
Koszt 369$ plus 259$

opcja III to dokupienie Secondary Fuel Module (S.F.M) jak sam producent napisał moduł ma zastosowanie w przypadku montażu turbo,nitro lub poważnych modyfikacji silnika gdzie konieczne jest podniesienie dawki paliwa o więcej niż plus 250% i zmiany czasu wtrysków. (stąd konieczne zagonienie do roboty wszystkich 8 wtrysków)
Koszt.......przy takich przeróbkach wydatek 249$ na SFM nie ma znaczenia ;)

Co do zamieszania w temacie Quick Shiftera to jeśli ktoś potrzebuje zmiany biegów bez odjęcia gazu wystarczy PCV i Pressure Shift Sensor za 219$.
Quick Shifter Expansion Module potrzebny jest jedynie wtedy gdy używamy Secondary Fuel Module (na wszystkich wtryskach) i wtedy żeby PCV mógł na ułamek sekundy odciąć paliwo na 8 wtryskach, potrzebny jest ten moduł.

Niestety do wszystkiego trzeba dodać z 40$ na przesyłki i liczyć, że nie przedzie przez cło :028:

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2011, 10:31

Co do regulacji paliwa przez PCV i SFM masz racje.
Ale z QS to chyba inaczej to działa..
Do uruchomienia QS potrzeba:
-czujnik
-PCV
-QSEM (QuickShifterExapnsionModule)
To jest zestaw minimalny.(u mnie to bynajmniej działało).
Nie uruchomisz QS posiadając tylko PCV i QSEM.
Konfiguracją wyższą jest
-czujnik
-PCV
-SFM (wtedy dodatkowo możemy regulować 8 wtrysków )
A co do AUTOTUNE to opinie są podzielone i to z niekorzyścią dla AUTOTUNE.Mapa statyczna na podstawie danych z AUTOTUNE to jest w miare ok(Bazzaz tak robi),ale już ciągłe kontrolowanie składu przy mocnych zmianach obciązenia to już sie niezbyt to udaje.Jak robiłem jazdy testowe z DATALOGGEREM to przy mocnych odkreceniach przepustnicy wykresy AFR były poza skalą.
You can't fuck with


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość