Namieszaliście trochę...
Oczywiście można powiedzieć że potrzeba PCV, QS, SFM, a bez LCD Unit nie da się jeździć
Tylko czy wszystko jest potrzebne ?
opcja I Sam PCV po wgraniu właściwej mapy daje spory efekt a dawkę paliwa można regulować w zakresie -100/+250% mało ???!!!.
Jeżeli ktoś nie lubi eksperymentować (predefiniowane mapy dostępne na stronie PC oraz wielu forach) to jedzie na hamownie i tyle.
Koszt 369$ plus 150$ strojenie na hamowni.
opcja II to dokupienie modułu Autotune i wtedy hamownie "wozimy ze sobą" tyle, że optymalne parametry ustawiane są cały czas w trakcie jazdy inne na tor inne w trasę. Ja dla mnie bajka
Koszt 369$ plus 259$
opcja III to dokupienie Secondary Fuel Module (S.F.M) jak sam producent napisał moduł ma zastosowanie w przypadku montażu turbo,nitro lub poważnych modyfikacji silnika gdzie konieczne jest podniesienie dawki paliwa o więcej niż plus 250% i zmiany czasu wtrysków. (stąd konieczne zagonienie do roboty wszystkich 8 wtrysków)
Koszt.......przy takich przeróbkach wydatek 249$ na SFM nie ma znaczenia
Co do zamieszania w temacie Quick Shiftera to jeśli ktoś potrzebuje zmiany biegów bez odjęcia gazu wystarczy PCV i Pressure Shift Sensor za 219$.
Quick Shifter Expansion Module potrzebny jest jedynie wtedy gdy używamy Secondary Fuel Module (na wszystkich wtryskach) i wtedy żeby PCV mógł na ułamek sekundy odciąć paliwo na 8 wtryskach, potrzebny jest ten moduł.
Niestety do wszystkiego trzeba dodać z 40$ na przesyłki i liczyć, że nie przedzie przez cło