Dzisiaj jest 17 maja 2024, 14:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki amortyzator skrętu do SC57b

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 13 lutego 2012, 22:14
Lokalizacja: Opole Lub
Motocykl: Honda CBR1000RR SC57b
Rok produkcji: 2007

Jaki amortyzator skrętu do SC57b

Post » 25 lutego 2012, 23:22

Witam!: )
Dzisiaj od dnia zakupu po raz pierwszy przejechałem sie moim fiebladem wszystko ok ładnie pieknie skrzynia działa idealnie ale zaniepokoiło mnie to: draga byłą średniej jakości no wiadomo jak to w polsce podbiło mi koło troszke w gore motocykl był na obrotach i zaczął wstawać na gume no wszystko byłoby ok gdyby nie trzęsąca się kierownica... CBR ma oryginalny amor sketu HSED ( w tamtym sezonie jezdziłem stryjka 929 z jakimś dokupionym amorem któy działął o niebo lepiej od tego) jak przyjechałem do domu zaraz sprawdzilem, podniosłem przednie koło do góry manetka do konca stopka rozłożona bieg włożony dioda HSED mrugała ale nie wyczuwałem tłumienia.... Także będę raczej chciał zmienić amor szukam w sieci ale nic nie widać wiec pytam co będzie dobrym zamiennikiem oryginału. Proszę o pomoc i pozdrawiam!: )

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 lutego 2012, 23:35

skotts GPR lub ohlins montowany do górnej półki tak jak w 929 lub 954 .
ale ja u siebie tez robiłem test tłumienia i wypadł negatywnie aczkolwiek jak miałem shime to wyprowadził z niej moto skutecznie .

[ Dodano: Sob Lut 25, 2012 10:36 pm ]
aha i szukaj amorka na e-bayu
jak bedziesz wymieniał to silniczek musisz zostawić od tego starego by błędu nie pokazywało jeśli sie nie myle .
Ostatnio zmieniony 25 lutego 2012, 23:40 przez Max_929, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 104
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 25 lutego 2012, 23:36

http://www.ebay.co.uk/itm/GPR-V4-Stabil ... 35b9e773ad

Mi narazie nie przeszkadza orginał
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 26 lutego 2012, 11:32

zanim zmienisz amor, sprawdź geometrię ramy i lagi no i sam amor, ponieważ oryginalny działa całkiem dobrze i właściwie problem jest jedynie przy małych prędkościach :/

 
Posty: 10
Rejestracja: 13 lutego 2012, 22:14
Lokalizacja: Opole Lub
Motocykl: Honda CBR1000RR SC57b
Rok produkcji: 2007

Post » 26 lutego 2012, 16:37

Zaraz po zakupie zaprowadzilem moto do serwisu cebra ma przejechane aby 4300km i jest ze stanów, ktoś ją przez jakiś żywopłot przejechał i była pomalowana. Powiedziano mi ze silnik jak nowy moze jeszcze nie dotarty co do prostosci felgi tarcze wsio ok oczywiście główka ramy tez prosta. Powiem że szczerze to się troszkę przestraszyłem czymś takim bo nigdy wcześniej mi sie kiera nie zatrzęsła.... oczywiscie powymieniane wszystkie plyny oleje filtry.

[ Dodano: Nie Mar 11, 2012 9:25 am ]
Amor nie działa jezdzilem juz ze 2 razy i dam próbowałem przy 150 szarpnac kierownicą i wychodzi to bez zadnego problemu nie ma zadnych oporów... Po chwili przejechalem sie 929 no inna bajka w 1000rr strach jest jej odkrecac na pierwszych biegach gwaltownie bo jak gdzies podbije kolo to shimma od razu... mam takie pytanie jeszcze: jeżeli zmieniłbym amortyzator na np. taki http://allegro.pl/show_item.php?item=2113572262
kolidowałoby to w jakiś sposób z komputerem motocykla?


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość