Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spalanie oleju w CBR 1000 RR SC59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 25 czerwca 2009, 21:32

..ten temat jeszcze bardziej mnie utwierdza w przekonaniu ze:

[center]CBR 929 RR to ostatni udany model Fireblada[/center]

przejechalem na swojej 929 ponad 60 tys.km wymieniam olej co 6tys.km--wlewam 3.3l i zlewam po 6 tys.km 3.3l :D ..uklony w strone dawnej technologii :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2009, 21:58

misiopajur pisze:wymieniam olej co 6tys.km--wlewam 3.3l i zlewam po 6 tys.km 3.3l

My w sc59 będziemy mieli podobnie, no może oprócz tych 3,3 litra dolewek po drodze :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 26 czerwca 2009, 13:04

beti pisze:a wymieniłeś już to sprzęgło ???


Nie niestety jeszcze nie wymieniłem bo nie mam zabardzo czasu ostatnio jeździć i jeszcze muszę się umówić do was na wymianę ;)

[ Dodano: Pią Cze 26, 2009 1:12 pm ]
heniek pisze:a , o maly wlos nie kupilem tego hu......stwa

mike rr, cos nie mozemy sie cylnac na hucie


a fajera i tak kupie ,jak skoncza sie wadliwe egzeplaze


Widzę że zakochałeś się w GSX-r ale nie bój się my będziemy dolewali olej.
GSX-ry dzielą się na dwa rodzaje te w których silnik wybuchł i te w których wybuchnie hihi:
Bez urazy gdyby nie twoja żonka to też byś miał bladego ;)
Możemy się kiedyś zgadać i polatać po winklach

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 czerwca 2009, 14:17

Mike RR pisze:GSX-ry dzielą się na dwa rodzaje te w których silnik wybuchł i te w których wybuchnie hihi:

są jeszcze te w których pękła albo pęknie rama <rotfl> hihi:

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 29 czerwca 2009, 21:41

stereotypy chyba czas obalić. Honda to już nie honda ;). Faktycznie 929 wykazuje najmniejszą awaryjność, 954 to moim zdaniem niewypał chodz sc57 nie jest taki zły szczególnie roczniki 06-07. Ale trzeba przyznać że w dobie zwiekszania mocy i zmniejszania masy, honda moim zdaniem najgorzej sobie radzi, w yamahach ciągle pracują nad skrzynią a ku zdziwieniu w ostatnich latach nie słychać nic o wadach suzuki (przynajmniej ja nie słyszałem). I przedstawiając tą tezę nie mowię o wynikach na torze tylko o praktycznym zastosowaniu tych motocykli na drogach.

 
Posty: 5
Rejestracja: 29 czerwca 2009, 23:04
Lokalizacja: wawa
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 2008

Post » 29 czerwca 2009, 23:14

zwabiony atrakcyjną ceną kupiłem sc 59 i po przeczytaniu tych postów mam wątpliwości czy to było dobre posunięcie. Poprzednie moje moto R1 i GSXR nigdy nie wzieły grama oleju przy mocnych obciązeniach (tor) i dużych przebiegach (20 tys).Na pocieszenie dodam że prowadzi się bajecznie ale z tym olejem to mega porażka. Zobaczymy u mnie mam wersję USA i dopiero 300km przebiegu.Miałem zamiar ją docierać tylko około 600km ale w tej sytuacji chyba dobije do tysiąca dla spokojnego sumienia.

 

Post » 30 czerwca 2009, 09:21

Ja wczoraj byłem w serwisie ASO i zostałem "zaplombowany". Za 500 i 1000km lecę na sprawdzenie stanu oleju. Jeżeli spalanie się potwierdzi to oddaje sprzęta do naprawy (wymiany pierścieni?).
Poza tym jedyne co mogę potwierdzić to...to że moto jest cudne :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2009, 19:29

fajera pisze:oddaje sprzęta do naprawy (wymiany pierścieni?).


Mam nadzieję, że to pomoże. Bedzie przynajmniej wiadomo, w jakim kierunku pójść.
Tu dwie odmienne relacje:
Obrazek
A tu coś optymistycznego na koniec:
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 01 lipca 2009, 09:42

Wracam do tematu spalania oleju. Po przejechaniu 500 ostrych kilosów sprawdziłem poziom oleju.wykonałem dwa pomiary na zimnym silniku bez odpalania i ciepłym po zgaszeniu moto i odczekując trochę czasu. Wnioski jest minimalna różnica pomiędzy pomiarem na ciepło - zimno ale wlałem ponad stan i jest dalej tyle samo :jupi:
Następny pomiar robię po przejechaniu kolejnych 500 km

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2009, 13:42

ja w weekend zrobiłam prawie 800 km i jak było przy górnej kresce tak dalej jest bez najmniejszych zmian :diabel:
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 lipca 2009, 15:13

a ja zrobilem na wakacjach 9tys km i nie wzial ani grama oleju moj sc57b :) Choc raz przestraszylem sie jak w okienku widzilem prawie pustke - okazalo sie ze zle stal ;) ufff
Kurcze sam juz nie wiem co myslec, ostatnio choruje na 2009 Repsola ale jak one tez beda mialy "te problemy" to nie wiem czy sie zdecyduje bo nie bede mogl jezdzic juz na takie dluuugie wakacje... :/ ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2009, 17:35

Tytus pisze:nie bede mogl jezdzic juz na takie dluuugie wakacje...

Jak to nie. Zabierasz ze 2 litry oleju ze sobą i po sprawie. No chyba, że chcesz bardzo ostro cisnąć, to ze 4 litry.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości