Dzisiaj jest 12 listopada 2019, 02:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Akumulator 7Ah zamiast 8.6Ah

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:21
Lokalizacja: SC
Motocykl:

Akumulator 7Ah zamiast 8.6Ah

Post » 16 maja 2013, 19:09

Panowie - pytanie: czy będę miał jakieś problemy ze sprzętem jak zamiast akumulatora 8.6Ah (oryginał) wrzucę 7Ah? Mam taki pod ręką bez problemu dostępny. Wiem, że w wersji bez ABS jest właśnie 7Ah a we wszystkich katalogach zamienników nawet dla wersji z ABS podają kody akumulatorów 7Ah. Różnica w pojemności to ~19% (7Ah to 81% z 8.6Ah).

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Akumulator 7Ah zamiast 8.6Ah

Post » 16 maja 2013, 19:20

brii pisze:Panowie - pytanie: czy będę miał jakieś problemy ze sprzętem jak zamiast akumulatora 8.6Ah (oryginał) wrzucę 7Ah? Mam taki pod ręką bez problemu dostępny. Wiem, że w wersji bez ABS jest właśnie 7Ah a we wszystkich katalogach zamienników nawet dla wersji z ABS podają kody akumulatorów 7Ah. Różnica w pojemności to ~19% (7Ah to 81% z 8.6Ah).


prąd rozruchowy jest mniejszy i nie pociągnie Ci 7Ah na 8,6Ah i tak ledwie sc59 kreci jak by zaraz miał paść aku
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:21
Lokalizacja: SC
Motocykl:

Post » 16 maja 2013, 19:21

Te bez ABS mają 7Ah i kręcą tak samo jak te z ABS i aku 8.6Ah...

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 maja 2013, 19:24

brii, jeżeli org był 8,6Ah to kup taki jak był
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 17 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Grójec
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 2006

Post » 16 maja 2013, 22:10

wrzuc i sprawdź jak masz pod ręką. Jak jest dobrej firmy to da rade, a co do prądu rozruchowego, to trzeba sprawdzić w specyfikacji jednego i drugiego. Dopiero mozna się wypowiadać. Nie takie mix-y już robiłem w swojej karierze, prowadze serwis UPS-ów i z akumulatorami znam się od dawna. Po za tym już kilkanaście żelówek sprzedałem głównie do skuterów i quadów, króre mają żywotność powyżej 5 lat i śmigają. Dużo zależy od klasy aku. choć pierwsze dwa parametry to pojemność i prąd rozruchowy.
sc57b + Accord i-CTDi Sport

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:21
Lokalizacja: SC
Motocykl:

Post » 17 maja 2013, 11:55

Kręci na 7Ah nawet szybciej niż na moim oryginale 8,6Ah.
Wydajność alternatora dobrana jest na styk (399W @ 5000rpm czyli ~ 30A) momentami pewnie zdarzają się deficyty energii więc jednak zaopatrzę się w 8,6Ah.
Jako ciekawostkę dodam, że w katalogach zamienników w IC i Larsonie podają aku 7Ah :]


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość