Dzisiaj jest 21 listopada 2019, 15:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

POWER COMMANDER III USB

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 33
Rejestracja: 06 listopada 2011, 20:47
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2008

POWER COMMANDER III USB

Post » 08 września 2013, 11:39

Witam,
Mam pytanie, mianowicie posiadam uszkodzony pc3 od sc59 (uszkodzenie polega na złamaniu płytki), pc normalnie jest podłączone do motocykla i moje pytanie jest takie czy mogę podłączyć pc od innego motocykla ?? z tego co wiem to wszystkie te urządzenia są takie same i różnią się tylko końcówkami [wtyczkami, dedykowanymi do danych modeli], pomyślałem ze odetnę wiązkę w dobrym pc i podłącze do już podłączonych kabli, czy to zadziała ??

pc3 od sc57 kosztuje około 500 zł natomiast nowy do sc59 ponad 1300 w obecnym okresie życia jest to dla mnie znacząca różnica

a i jeszcze jedno pytanie Quickshifter z sc57 nie będzie pasował ??

pozdrawiam dudar1990

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 września 2013, 13:17

dudar1990, jeżeli masz uszkodzony power comander to możesz go odłączyć i spiąć org wtyczki. Wszystko musi być do danego modelu tak jak i mapy muszą być odpowiednie. Kombinowanie takie jak Ty piszesz nic nie da.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 33
Rejestracja: 06 listopada 2011, 20:47
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2008

Post » 08 września 2013, 13:24

Dzięki za szybka odp ;]

co do odłączenia i podłączenia oryginalnych wtyczek to wiem ze tak można i niestety tak będę musiał zrobić ;/, jednak miałem cicha nadzieje że taka operacja jest możliwa wystarczy wgrać odpowiednia mapę i polutować kabelki kolorami ;/

pozdro

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 września 2013, 13:34

dudar1990, power comander sam nic Ci nie da :|

potrzebne są grubsze modyfikacje i hamownia to w tedy coś odczujesz.

i tak jak wyżej napisałem power i Quickshifter musi być przeznaczony do Twojego modelu.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 33
Rejestracja: 06 listopada 2011, 20:47
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2008

Post » 08 września 2013, 13:51

Ogólnie chodzi o to, że miałem mały wypadek w skutek którego uszkodził mi się pc, przed tym incydentem wszystko było ok pc działał jak należy, dlatego chce doprowadzić moto do poprzedniego stanu i pomyślałem, że zmieniając tylko końcówki i kupując używany pc od innego modelu załatwię tą sprawę, ogólnie dostęp do hamowni mam no ale to nic nie zmienia ;/

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 września 2013, 13:56

dudar1990 pisze:Ogólnie chodzi o to, że miałem mały wypadek w skutek którego uszkodził mi się pc, przed tym incydentem wszystko było ok pc działał jak należy, dlatego chce doprowadzić moto do poprzedniego stanu i pomyślałem, że zmieniając tylko końcówki i kupując używany pc od innego modelu załatwię tą sprawę, ogólnie dostęp do hamowni mam no ale to nic nie zmienia ;/


power comander musi być do danego modelu osobiście nie słyszałem o takich modach.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 33
Rejestracja: 06 listopada 2011, 20:47
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2008

Post » 08 września 2013, 14:57

Rozumiem rozumiem ;], no cóż trudno będę składał bez pc a jak dorobię się to kupie nówkę ale już Pc V

Ps.
jeszcze jedno pytanie żeby nie zaśmiecać forum, jak już wspomniałem miałem wypadek i motocykl wzbił się w powietrze i obrócił o 360 stopni, spadł na szczęście w pole i nie było to przy wielkiej prędkości, stąd tez nie za wile uszkodzeń ale nie o to chodzi, interesuje mnie to co zrobić zanim odpalę silnik po raz pierwszy ? odkręcić świece spr czy nic nie ma na tłokach, olej itd ?? ogólnie silnik się wyłączył od razu [zadziałał czujnik przechyłu] jednak mimo to nie chciał bym coś zrobić nie tak i uszkodzić silnik

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 września 2013, 20:45

dudar1990, jak masz rozbebeszony moto i masz dostęp do świec to warto zobaczyć wyczyścić ale jak szybko moto był postawiony na nogi to nic złego nie powinno sie stać i można odpalać
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 20
Rejestracja: 09 marca 2011, 09:34
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 08 września 2013, 21:52

dudar1990 pisze:Rozumiem rozumiem ;], no cóż trudno będę składał bez pc a jak dorobię się to kupie nówkę ale już Pc V


Gdybys zamiast PCIII zmial modul Rapid Bike to nie mialbys takiego problemu. Rapid Bike EVO pasuje do SC57, SC59 a nawet innych modeli (o ile pasuja wiazka). Trzeba tylko zmienic oprogramowanie modulu.

A jesli wiazka nie pasuje to sie ja wymienia i ten sam modul instaluje sie w dowolnym motocyklu - czy to S1000RR czy tez XT660.

O aluminiowej obudowie modulu, ktora wytrzymuje spokojnie rozne gleby, paciaki i wypadki nie wspominam.

Wiec moze zanim kupisz PCV warto rozwazyc Rapid Bike EVO.

Zdrowia zycze.

 
Posty: 33
Rejestracja: 06 listopada 2011, 20:47
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2008

Post » 09 września 2013, 09:12

wiertło pisze:dudar1990, jak masz rozbebeszony moto i masz dostęp do świec to warto zobaczyć wyczyścić ale jak szybko moto był postawiony na nogi to nic złego nie powinno się stać i można odpalać


Ogólnie moto leżało w polu dłuższy czas [koło godziny],z tym że jestem 100% pewny że silnik był wyłączony bo kilka tygodni wcześniej sprawdziłem czy czujnik działa i obaliłem moto wtedy zgasł.

Co do rozbebeszenia to już ją rozebrałem, gdyż ja bardziej ucierpiałem nisz moja "Hania", no ale "salto" zrobiła i dla tego nie wiem czy, tylko sprawdzić świecę czy jest jeszcze coś co warto zrobić żeby nie uszkodzić silnika


4mr pisze:
Gdybys zamiast PCIII zmial modul Rapid Bike to nie mialbys takiego problemu. Rapid Bike EVO pasuje do SC57, SC59 a nawet innych modeli (o ile pasuja wiazka). Trzeba tylko zmienic oprogramowanie modulu.

A jesli wiazka nie pasuje to sie ja wymienia i ten sam modul instaluje sie w dowolnym motocyklu - czy to S1000RR czy tez XT660.

O aluminiowej obudowie modulu, ktora wytrzymuje spokojnie rozne gleby, paciaki i wypadki nie wspominam.

Wiec moze zanim kupisz PCV warto rozwazyc Rapid Bike EVO.

Zdrowia zycze.


Zainteresował mnie ten cały Rapid Bike, z tym że znalazłem takie coś
Rapid Bike

i 2

rapid bike 2

natomiast pcv

Pc V

Rapid Bike RACING 4049 zł
Rapid Bike EVO 2549 zł
Power Commander V 1399 zł

Tak wiec nawet w tej tańszej wersji to jest 1150 zł różnicy prawie jeszcze jeden pcv, tak więc czy warto ? trochę o tym poczytam zobaczymy, jeśli sam go posiadasz możesz mi trochę to opisać tzn czy faktycznie tak dobrze on działa i poprawia prace silnika ? bez potrzeby wizyty na hamowni ??

Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam ;]

 
Posty: 776
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 09 września 2013, 22:17

jak leżał to mógł olej zaciągnac przez odme do filtra . nie zdziw się jak odpalisz i będzie łuna dymu . W f4i odalaliśmy po 3 godzinach leżenia i dymiła cały dzień :P

Sprawdź all śrubki wszystie podzespoły czy nie ucierpialy hamulce itp lagi felgi srawdz ramę czy nie pokazało sie gdzieś pęknięcie ( lubią sie pokazywać na spawach) .

Caęł moto przepatrz a w silniku to świece i czy nic nie odpięło się .

Ma zagadać ;)

 
Posty: 33
Rejestracja: 06 listopada 2011, 20:47
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2008

Post » 09 września 2013, 22:59

AdamSsS pisze:jak leżał to mógł olej zaciągnac przez odme do filtra . nie zdziw się jak odpalisz i będzie łuna dymu . W f4i odalaliśmy po 3 godzinach leżenia i dymiła cały dzień :P


dobrze, że piszesz, bo pewnie wystraszył bym się na śmierć przy 1 odpaleniu a tak dam mu pochodzić na wolnych

AdamSsS pisze:Sprawdź all śrubki wszystie podzespoły czy nie ucierpialy hamulce itp lagi felgi srawdz ramę czy nie pokazało sie gdzieś pęknięcie ( lubią sie pokazywać na spawach) .


Hania stoi już prawie naga w garażu, dla czystej pewności rozkręciłem wszystko żeby potem porządnie poskręcać, ramę sprawdzałem wzdłuż i wszerz na szczęście nigdzie nie ma nawet ryski na ramie, niestety ucierpiała przednia felga :/ i tu pytanie czy felga od wersji z abs będzie pasować ?? na zdrowy rozum powinna ale ? no ale wole zapytać :], prawa laga delikatnie się wygięła, dosłownie delikatnie gołym okiem nie widać,natomiast palcami da się wyczuć, rozum podpowiada kupić nowe ale czy te co kupie nie były prostowane ?? to nie lepiej takie delikatne wygięcie wyprostować ??, no pcIII padło, lampa tylna i prawy klosz z przedniej o rysach nie wspomnę aa no i lusterka :/

AdamSsS pisze:Caęł moto przepatrz a w silniku to świece i czy nic nie odpięło się .

Ma zagadać ;)


no hania będzie cała rozkręcona i skręcona ;]

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość