Dzisiaj jest 03 maja 2024, 03:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Gwizd Silnika Sc59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2013, 13:31

dokładnie, nie popadajmy w przesadę, każdy motocykl ma jakieś słabe punkty, osobiście bardzo cenię sc59 i uważam za dużo lepszy motocykl od np sc57 ale to moje zdanie nie chciałbym wywoływać niepotrzebnej dyskusji na ten temat
akurat z tymi potorowymi to się nie do końca zgadzam, często takie motocykle są bardziej zadbane pod względem technicznym jak te które jeżdżą tylko po drogach

Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Rejestracja: 30 września 2013, 17:25
Lokalizacja: krapkowice
Motocykl:

Post » 05 października 2013, 20:23

Panowie w poniedziałek roskrecam Honde bo chodzi mi to dziennie po głowie co to jest miłem poprzednio sc 57 wymieniałe silnik przez swoja głupote wiec ten motor traktuje powaznie nie jest po torze i nie jest katowany a jak na ten rocznik to wyglada jak by wyjechał z salonu wiec mam mysli ze to bedzie drobnostka :-) Bardzo wam dziekuje za odpisywanie i dzielenie sie wiedza Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2013, 23:52

napisz jak bedziesz znał przyczyne...

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 07 października 2013, 10:37

byczek nie rozbieraj moto tylko zaprowadź do hondy, rozmawiałem dzisiaj ze znajomym u którego tez to zdiagnozowałem, ale stwierdził, ze nie odpuści tematu i spróbuje naprawić w ramach gwarancji (motocykl z 2008), tydzień temu odebrał motocykl z nowym walem, oczywiście wymienionym za free
Także powodzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Rejestracja: 30 września 2013, 17:25
Lokalizacja: krapkowice
Motocykl:

Post » 08 października 2013, 00:49

Panowie kamien spadł mi z serca dzis zajrzałem w SC59 w srodek a raczej prawa strone Dekla gdzie wydobywa sie gwizd i jest GIT :-)u mnie wyglada wszystko jak nowe mam pare fotek postaram sie je wzucic 99 procent to kosz sprzegłowy nie ma sensu wzucac uzywanego bo pewnie po krotkim czasie to samo :-) a nie wiem czy honda wymieni mi na nowy jak nie miał akcji ?
Tomekn dzieki za rady i podpowiedzi choc w zmiane wału za free to nie chce mi sie wierzyc ze w pl idzie takie cos załątwic pozdrawiam wszystkich i polecam takie forum :-)

https://plus.google.com/photos/10758133 ... da_-PiH-QE

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2013, 09:39

spokojnie nie podniecaj się, jak chcesz żeby Twój wał wyglądał jak ten z mojego zdjęcia to musisz jeździć aż się rozsypie i Ci tylne kolo zblokuje
na moje oko to u Ciebie już zębatki wyglądają kiepsko,
z tym wymienionym wałem to niby po co miałbym ściemnieć, ale Twoja sprawa w co wierzysz i co zrobisz
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2013, 15:01

tomekn w ramach jakiej gwarancji wymieniają wał ? Wkońcu co jest przyczyną tego dźwięku jak zębatka byczka wygląda jak wygląda ?

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2013, 15:14

Z tego co się dowiedziałem to japońce niby CENZURA to koło na wale, podobno jest zły moduł zęba i teraz wstawiają nowe poprawione wały. Też byłem zdziwiony że wymienili mu to w pięcioletnim motocyklu ale to raczej poważny człowiek i nie mam powodów żeby mu nie wierzyć. Robili mu to w Warszawie w Autowitolin.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 08 października 2013, 15:26

Mi w 7-letnim wymienili całe zegary na nowe za free w ASO Warszawa. Po prostu Honda :dance:

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 30 sierpnia 2007, 04:32
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000rr SC59
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2013, 19:23

witajcie, sprawa byczka chodzi mi po głowie. Dzisiaj zadzwoniłem do HondaPlaza w Warszawie i zgłębiłem temat u źródła. Bardzo miły doradca serwisowy po podaniu mu przeze mnie vin mojej rr i cbr'y byczka - po dwóch godzinach oddzwonił i powiedział że:
ani moja rr ani byczka nie podlega żadnej akcji serwisowej. Rzeczywiście były akcje na wały i pierścienie ale nie dla wszystkich RR - tylko dla pewnej grupy VIN. Nie mieli żadnego przypadku wymiany wału w sc59 i Pan serwisant twierdzi, że w Polsce był tylko jeden taki przypadek (może akurat u kolegi tomekn'a). Serwisant powiedział także, że już kilka osób pytało się o ten specyficzny gwizd, ale Honda uznaje go za normalny i nic z tymi motorami więcej się nie działo.

To tyle z oficjalnej wiadomości z Hondy. Na marginesie wydaje mi się, że tryby byczka są igła. Czy macie gdzieś fote całkiem nowego trybu dla porównania z trybami byczka ?

Pozdro !

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2013, 20:19

dziwne bo znajomy mówił, że niby mają często takie naprawy. Być może Honda niechętnie do tego podchodzi i tego nie rozgłasza bo to nie tania sprawa (ok 12 tys zł.) pewnie trzeba trochę powalczyć. Tak jak pisałem naprawa była w Autowitolin, dla zamknięcia sprawy proponuję tam zadzwonić.
P.S. u kolegi któremu wymienili wał wcale gorzej zęby nie wyglądały i nie powiedziałbym ze ten dźwięk jest normalny, a do czego może doprowadzić to widać na zdjęciu podanym przeze mnie kilka dni temu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 08 października 2013, 22:51

Tomcio ochłoń bo siejesz niepotrzebny zamęt.
Fora internetowe są przesiąknięte takimi postami we wszystkim co dotyczy motoryzacji.
Człowiek który kupił nowy sprzęt czyta, że ma w garażu padlinę, a później jeździ 10 lat i nic się nie dzieje...
Moto Psycho

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość