Dzisiaj jest 21 maja 2024, 01:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spalanie oleju w CBR 1000 RR SC59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2009, 14:51

Ciekawe co na to normy euro, no chyba że SC59 zakwalifikowana jest jako dwusuw :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 23 czerwca 2009, 16:21

wuja pisze:Ciekawe co na to normy euro

Mój spełnia wszystkie normy, zwłaszcza na pełnym układzie i z PC hihi:

 
Posty: 75
Rejestracja: 18 lutego 2009, 17:12
Lokalizacja: Gdansk
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 2010

Post » 24 czerwca 2009, 18:46

Moj do pierwszego przegladu nie bral ani grama.

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 25 czerwca 2009, 13:11

No ja tak jak pisałem spalanie przed pierwszą wymianą było znikome ale po ostatnich przygotowaniach(treningach) przed wyjazdem na tor to muszę do niego zaglądnąć. Sprawdzę i zdam relację po przejechaniu 500km na pełnym piecu :diabel2: Ale przyznam szczerze jak tak czytam że zaczyna mi się to coraz mniej podobać najpierw sprzęgło teraz olej :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2009, 16:48

a wymieniłeś już to sprzęgło ???
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2009, 16:58

niezle goowno ten nowy fajer z tego co widze szok
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2009, 17:00

a ja jestem zadowolona i nie zamieniła bym go na żadnego innego sprzęta :D
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 25 czerwca 2009, 18:04

a , o maly wlos nie kupilem tego hu......stwa

mike rr, cos nie mozemy sie cylnac na hucie


a fajera i tak kupie ,jak skoncza sie wadliwe egzeplaze

 

Post » 25 czerwca 2009, 19:29

A więc tak... miałem podejrzenia, że mój Fajer wali olej.
Dlatego też przy przeglądzie 6kkm specjalnie poprosiłem o wymianę oleju i filtra.
Po przeglądzie sprawdziłem stan zgodnie z serwisówką i było git.

Niestety...
Po przejechaniu 700km... musiałem dodać prawie litr oleju :-( Na bagnecie susza susza i jeszcze raz susza :-(
Od razu mówię wcale nie pałowałem, to była normalna jazda po mieście + trasa.

Dziś zgłosiłem tą sprawę do Hondy i w poniedziałek mam się stawić na wymianę oleju i zaplombowanie. Potem będę przyjeżdżał na kontrole. Jeżeli spalanie oleju się potwierdzi (a potwierdzi na bank), to moto oddaje do naprawy.

Z tego co się zorientowałem w Hondzie, to wymianie podlegają wadliwe pierścienie zbierające olej.

Jak będę coś wiedział więcej to dam znać.
Pozdro :piwo:

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2009, 19:44

masz szczescie ze masz na gwarancji, a inni niech sie martwia!! litry oleju na 1000 to jest paranoja!!!!!!!!!! szrot i tu ich nic nie powinno usprawiedliwiac!! porazka
Ostatnio zmieniony 01 lipca 2009, 13:26 przez goOly19, łącznie zmieniany 1 raz
sisi to jest gość

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 25 czerwca 2009, 20:31

nie pisz tak, bo nas zlinczuja !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2009, 20:48

Nie wiem jak będzie po wymianie tych pierścieni, ale skoro model '09 też pali, numer części pierścieni się nie zmienił, to może być ciężko. Ja ostatnio po pałowaniu w Jesenikach dolałem dzisiaj 150ml przy okazji zakładania nowych Diablo Corsa III, więc jest nieźle.

Beti, Twój w ogóle nie przepala oleju? Jak Ty to robisz? Może Ci chłopaki z serwisu po cichu dolewają, żebyś nie płakusiała hihi:

A tak poważnie to w Jesenikach byłem z kumplem, on na 600RR z 2007. Ma chłop fabryczny wydech, przejechane tyle co mój czyli nieco ponad 7kkm. U niego przez wylot wydechu widać środek tłumika, czyściuteńka blacha. A u mnie środek Yoshi czarny jak komin Nowej Huty. Trochę mnie to ogólnie wku***, ale moto jest ogólnie zajefajne. W najgorszej sytuacji będę woził czwórkę w plecaku :diabel2:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość