Dzisiaj jest 20 listopada 2019, 21:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Słaby hebel

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 17:53
Lokalizacja: Polska
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 2008

Słaby hebel

Post » 23 września 2009, 21:39

Witam wszystkich miłośników SC59. Mam poważny problem - podczas hamowania klamka przedniego hamulca schodzi mi pod manetkę gazu i w dodatku jest ustawiona na największy ścisk czyli na 1. Myślałem że to klocki ale po wymianie na nowe dalej jest to samo. Koleszka podpowiedział mi że to od gumowania mogło się zapowietrzyć ale zaprzyjaźniony mechanik robił cuda i dalej to samo. Jak jest u Was? Łapie odrazu czy w połowie czy pod koniec bo już sam nie wiem a hamulec to podstawa.

 
Posty: 28
Rejestracja: 09 lipca 2008, 20:34
Lokalizacja: Dąbrowa G
Motocykl: cbr 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 23 września 2009, 22:46

witam slabo odpowietrzone ze tak powiem wogole albo masz nie szczelny uklad w co watpie pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 113
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:52
Lokalizacja: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 23 września 2009, 22:53

Siemano. Wczoraj zmieniłem klocki i też miałem tak jak Ty. Wczesniej miałem ustawine na "4" a po zmianie na "1" kiszka była. Trzeba było dobrze odpowietrzyc i klamka jest git. Martwi mnie inna rzecz. Założyłem klocki Ferodo Platinium i jak narazie skutecznosc nie jest porażająca. Miał ktoś kontakt z tymi klockami? Dotra sie, czy raczej szału nie bedzie bo jak narazie tensknie za starymi :)
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2009, 17:44

Z tą klamką to jest tak. Po ostrej dłuższej jezdzie DOT4 nie daje rady i klamka robi się gumowata. Żeby temu zaradzić przepuszczałem po jezdzie nowy płyn i tyle. Potem zalałem DOT 5.1 i było dużo lepiej, a problem się rozwiązał jak założyłem pompę Brambo RCS 19. Nie mam nawet oplotu, a hample są zajebiste.

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 17:53
Lokalizacja: Polska
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 2008

Post » 24 września 2009, 18:20

Hej Mor, a gdzie można dostać taką pompę? Przypuszczam że jest troche kosztowna a ja na tor wjeżdżam tylko dwa razy na sezon więc nie sądze że będzie to słuszny zakup ale jak pomyśle o miażdżących paluchach i otym że moge się kiedyś nie zatrzymać to chyba się połakomie na to :)

 
Posty: 793
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 września 2009, 21:42

Mam wielu ziomków co latają po torze i hamują jak popaprani z 250 do 0 ino dym :mrgreen: Jeżdża tak jak i ja na DOT4 (castrol response) i nic się nie dzieje. Często i gęsto spotykam się z gumowymi klamkami pomimmo oplotu, dobrych kloców, płynu i dostatecznego odpowietrzenia. Jedyna możliwość takiego stanu rzeczy to mizerna pompa :/
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 25 września 2009, 08:40

Pompę kupisz na j-ebaju włoskim z przesyłką w granicach 1100zł. W Polsce jest na alledrogo za około 1400,zł - może coś znegocjujesz. Różnica jest jednak kolosalna, naprawdę po założeniu nie żałowałem wydanej kasy. Nawet nie myślę na razie o zakładaniu oplotu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 17:53
Lokalizacja: Polska
Motocykl: Fireblade
Rok produkcji: 2008

Post » 25 września 2009, 18:22

Dzisiaj byłem w serwisie Hondy w Goerlizt (tj w Niemczech). Koleś krzyknął mi że za profesjonalne oględziny i odpowietrzanie zapłacę 30 eurasów. Trochę drogo ale jak mają naprawić mi hampel to ok. Wydatek 1400 zł na profesjonalną pompę Brembo RSC 19 musi zaczekać do późnej wiosny bo Shoei XR1100 pierwszy był w planach :)

[ Dodano: Sro Wrz 30, 2009 9:20 pm ]
Hamulec zrobiony - wrócił do stanu poprzedniego ale jak mi niemiaszek w serwisie krzyknął 64 euro to nie wiedziałem czy zrozumiałem czy się przesłyszałem. Cóż trzeba jeszcze pojeździć bo powoli sezon ucieka

 
Posty: 8
Rejestracja: 11 maja 2015, 05:47
Motocykl: r1
Rok produkcji: 2008

Re: Słaby hebel

Post » 26 maja 2015, 21:15

A chociaz wiadomo co niemiec zrobil tak magicznego, ze nagle wrocilo do normy i ta usluga kosztowala az 64 euro zamiast wstepnych 30 ? ... Dziwne, ze nikt wczesniej o to nie zapytal i tylko mnie to ciekawi co takiego mogl niemiec zrobic ... eh :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 596
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Re: Słaby hebel

Post » 28 maja 2015, 07:28

Może wrzucił zestaw naprawczy pompy hamulcowej...
Te pompy lubią się szybko zapowietrzać, albo masz chińską klamke.
Moto Psycho


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości