Dzisiaj jest 19 listopada 2019, 16:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Franek ma za niskie obroty :(

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Franek ma za niskie obroty :(

Post » 21 marca 2012, 18:11

Panowie odswiezam temat czy ktos z was wyciagal te klapki z wlotow powietrzao ?poniewaz ja wyciaglem i nie wiem czy od tego mam takie niskie obroty na luzie czy od czegos innego bo szukam kombinuje i nie wiem czy je zkladac czy szukac innej przyczyny bo mi rece opadaj :( a strasznie mnie denerwoje jak stoi na kluzie i tak sapie :P

[ Dodano: Sob Sie 18, 2012 12:48 pm ]
halo halo pomoze ktos ? :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 23 sierpnia 2012, 23:39

Chodzi o dolot tak ?? Jak tak to franek ma teraz za duzo powietrza i myśle że może to powodować nierówną pracę wolnych lub ich spadek . Na wyższych obrotach nie ma problemu bo i tak są otwarte . Mojemu czasem zafalują obroty bo zmieniłem wydech ale jest ok nic strasznego .
Co do zbyt wolnych obrotów na jałowym biegu to wydaje mi się że to nie za dobrze dla silnika jak chodzi np. na 500rpm .
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 24 sierpnia 2012, 06:40

dziwna sprawa jest poniewaz jak zaslonie polowe koncowki wydechu zeby posluchac jak pracuje silnik to silnik pracuje rowno tylko tak jak by przez ta koncowke tak falowaly obroty, obroty stoja na ok 1000. Ktos mi powiedzial ze moze mapa sie CENZURA pod wydech i dla tego tak dziwnie chodzi na luzie sam juz nie wiem

Awatar użytkownika
 
Posty: 445
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 24 sierpnia 2012, 08:23

a po co wyjołes te klapki? jakiś konkretny cel czy ci wadziły?

 
Posty: 160
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Post » 24 sierpnia 2012, 09:02

Jeśli nie masz EGCV to może to być problemem, na moje oko strojenie załatwiło by sprawę.

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 24 sierpnia 2012, 15:32

koledzy ale ja klapki wyciaglem z wlotow powietrza co jest podcisnienie i poprostu nie wiem czy to ma cos wspolnego z tymi obrotami czy zbieg okolicznosci.

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 24 sierpnia 2012, 17:54

Zmiana wydechu i wyjęcie klapek wszystko ma związek z obrotami bo orginalna mapa jest dostosowana do odpowiedniej mieszanki paliwa z powietrzem . Faktycznie strojenie mogło by pomóc tylko pytanie czy faktycznie jest aż tak źle nie wiem jak u ciebie pracuje ale u mnie jak już pisałem też troche falują jak będzie pogoda to nagram i wstawie filmik to zobaczysz a czkolwiek u mnie to jest to bardziej zauważalne podczas jazdy jak dolatuje do skrzyżowania i wcisnę sprzęgło to obroty lubią wtedy bardziej spaść ale jakoś mi to nie przeszkadza .
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 24 sierpnia 2012, 18:59

wydech byl wczesniej i nic nie bylo kombinowane tylko klapki wyciaglem i wydaje mi sie ze od tego momentu tak dziwnie pracuje, a co do falowania obrotow to chyba zawsze faluja jak sie ma sportowy wydech wczesniej pracowal ladnie wie tak jak piszesz to chyba wina klapek ze tak dziwnie pracuje.

 
Posty: 1008
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 15 września 2012, 21:09

moze to byc wlasnie przez wyjecie tych klapek, jak byly klapki to bylo podcisnienie w dolocie teraz go nie bedzi i moze to przez to, niech kolega wlozy je zpowrotem i zobaczy czy nie bedzie lepiej

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 stycznia 2012, 16:02
Lokalizacja: wola
Motocykl: romet
Rok produkcji: 0

Post » 10 października 2012, 22:20

każda modyfikacja wymaga dostrojenia , załóż klapki załóż orginalny wydech i będzie jak nowy. Normalną rzeczą jest fakt że moto po zdjęciu kalpek dostaję więcej powietrza niż potrzeba tak jest że tak powiem wystrojony. Swoją drogą ciekaw jestem czy ci więcej nie zacznie palić ! falowanie obrotów rzecz naturalana po takich modyfikacjach byłem z tym w serwisie i jak mi powiedzieli można z tym jeździć !

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 11 października 2012, 17:43

wiesz co ze spalaniem nie zwrocilem uwagi wiec napewno znacznej roznicy nie bylo. Klapki wsadzone i po problemie pali jak nowy :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości