Dzisiaj jest 18 maja 2024, 17:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

silnik rozleciał się w drzazgi

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 02 maja 2012, 11:52
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl:

Post » 03 maja 2012, 15:01

MarioSC33 pisze:Za 4 tys oddam


Dzięki za chęci ale znalazłem serce z gwarancją za niecałe 3 tysie.

Nie mogę doczekać się sekcji zwłok. Ciekaw jestem niesamowicie, co było przyczyną wybuchu.
W serwisie twierdzą, że może to być skutek niedawnej wywrotki. Nie zadziałał wyłącznik wypadkowy i silnik pracował przez kilkanaście sekund na boku. Może to mieć sens, bo wywalił lewy korbowód a motor leżał na prawej stronie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 03 maja 2012, 19:23

a no to wtedy napewno ci sie zatrze.. bo smok oleju nie zasysa i pracuje na sucho.. napoczeło panewki i potem to juz kwestia czasu..

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 03 maja 2012, 20:43

Ciekawa sprawa, że silnik się sam nie wyłączył przy przewrotce. Wygląda na to, że masz coś nie tak z czujnikiem przechyłu. Zajrzałbym do niego.

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 03 maja 2012, 20:45

Tak jak Lukii pisze cos musisz miec z czujnikiem bo mioj tez lezal i czegos takiego nie bylo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 04 maja 2012, 11:28

bluestar pisze:W serwisie twierdzą, że może to być skutek niedawnej wywrotki. Nie zadziałał wyłącznik wypadkowy i silnik pracował przez kilkanaście sekund na boku. Może to mieć sens, bo wywalił lewy korbowód a motor leżał na prawej stronie.


Dokładnie o tym samym pomyślałem, gdy pierwszy raz opisałeś swój problem, ale nie chciałem wyskakiwać z pochopnymi opiniami.

Jako ciekawostkę dodam, że w BMW s1000rr ten czujnik jest ponoć opcją, za którą trzeba dopłacić. :ooo: Więc trzeba ostrożnie podchodzić do brania w ciemno motonga po ślizgu z zachodnich aukcji, bo jeśli ktoś nie dokupił czujnika...

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 04 maja 2012, 13:18

....to po glebie musi ruszać dupe w troki i do motocykla sprintem wyłączyć silnik. :D :D

 
Posty: 958
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 1000 rr repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 04 maja 2012, 14:18

Lukki dobre :brawo:
maliniak

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości