Dzisiaj jest 01 maja 2024, 03:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC59 2009 na warsztacie

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 13:25

To samo się dzieje na obu akumulatorach. Drugi nowy załadowany Yuasa YTZ7S-BS TTZ7S-BS a świeczki jak pisałem NGK IMR9E-9HES. Dzisiaj udało się ją odpalić i dobre 10 minut chodziła. Będę próbował ją poprzepalać kilka razy po kilkanaście minut i na drugi dzień sprawdzać - może załapie szalona.

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 17:59

Te przepalanie teraz to nic już nie da, ważne jest żeby po zamontowaniu świec je dobrze wygrzać nawet 2,3 włączenia wentylatora . Ogólnie to wg nie jest zalecane odpalanie moto tylko na chwilę bez konkretnego nagrzania . powodzenia w dalszych pracach

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 20:33

Frycowe muszę zapłacić. Chociaż pojawiło się światełko w tunelu. Jak dzisiaj odpaliła i wygrzała się to o 12, 15 i 18 odpalała od "pyknięcia". Być może nie wystygła idealnie i stąd nie było problemów. Prawdziwy test będzie jutro rano. Jak rano odpali po nocy to uznam, że się "naprawiło" i do końca życia zapamiętam lekcję :) Wymiana płynu hamulcowego poszła wzorcowo. Jutro w końcu napęd przychodzi. I teraz pytanie. Nie zamierzam w tym roku jeździć więc po założeniu łańcucha smarować go czy zostawić go tak jak przyjdzie? Czy może wcale go nie zakładać i poczekać na wiosnę? Na pewno zębatki przykręcę i teraz pytanie czy na przedniej zastosować klej? Mam dwa. Mocno trzymający i lekko trzymający.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 21:19

tak klej możesz dać na obie zębatki, tylko jak pisałem jakiś średni do ponownego odkręcenia, czyli pewnie ten lekki jak napisałeś, łańcuch założyć teraz i nie smarować bo jest już fabrycznie nasmarowany.
12 tys km i zmieniasz lancuch też trochę za szybko, chociaż ja swój zmieniłem przy "17" bo niby był na początku naciągu jeszcze ale już nierówno się wyciągnął.

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 21:36

Maciej poprzedni właściciel lekko zaniedbał. Nie smarował, nie czyścił - po prostu nie dbał. Ja robię z elementami czerwonymi moto i nowa zębatka właśnie czerwona jest w pewnym zakresie. Dam więc ten słabszy klej. Jak zębatki wymieniam to od razu łańcuch. Tak bym miał taki wewnętrzny nerw, że ty coś wymienione, tam coś wymienione a łańcuch i zębatki nie. Dlatego poszedłem w niego. Niejako przy okazji. A napinacz idzie http://www.aliexpress.com/item/CNC-Chain-Adjusters-Tensioners-Red-Black-For-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-HONDA/32302767690.html. Te 15-30 dni poczekam bo na Ebay to samo w cenie x2.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 22:07

WOW bajka ciekawe jak się spisują takie napinacze akcesoryjne, założ temat w odpowiednim dziale i chwal się modami naprawami itp, widać że fajne moto będzie bo i owiewki zamowiles jakies nowy komplet tak? tez chinskie zamienniki czy jakies oryginały?

a czytając tensioner w linku ręce mi opadły przez moment myslalem ze zamawiasz nowy napinacz rozrządu hehe co już by było przesadą :D

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 22:29

Też myślałem że napinacz rozrządu zmienia po 17tysiącach :P a ogulnie to fajne te napinacze łańcucha, jak moto poskładasz to będzie na czym oko zawiesić :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 22:34

12 tys km :D

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 października 2015, 23:08

na moje oko to aku nie daje rady. ;)

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 09:34

I dzidzia odpalila rano bez problemu. No prawie. Bo znow po przekreceniu kluczyka zrobil tescik a pozniej po wlaczeniu "guziczka" cisza. I tak raz, drug, trzeci i czwarty cisza. W koncu za ktoryms razem wydal dziek bzzzzzzz zapalila sie zolta i zgasla, zakrecilem i odpalila. Mam zdjete siedzenie i jawnie tam slysze to urzadzenie, ktore po wlaczeniu wydaje bzzzz ale jeszcze nie wiem ktore to. Bo to ono wlasnie czasami nie załapuje i wtedy nie ma nawet to probowac krecic.

Aku jak mowilem mam dwa. Oba naladowane i na obu jest dokladnie to samo. Teraz juz jak odpalila to na obu odpala na zimnym. Teraz to juz nie ma problemu z odpalaniem na zimnym czy cieplym ale wlasnie z tym urzadzonkiem ktore nie robi bzzzzz po wcisnieciu przycisku czerwonego :) Kiedys to sie zdarzalo raz na 50 odpalen a po rozbiorce raz na 2-3 odpalenia.

A co do owiewek. Zamienniki http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-CBR1000RR-08-11-CBR-1000RR-Motorcycle-Fairings-for-Honda-CBR1000-RR-2008-2011-ABS/1605214113.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 23 października 2014, 13:29
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: CBR 1000RR SC57A
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 10:57

To urządzonko które robi bzzzzz po przełączeniu kill switcha to pompa która wstępnie nabija ciśnienie paliwa w układzie. Może tu leży problem. Twoja honda jest z immo HISS czy bez?? Może z immobilajzerem jest problem albo z samą pompą.

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 12:22

Tak. Bzzzzz robi pompa tylko włączając ją czerwonym pstrykiem z nią razem włącza się na zegarze zółta lampka i po napełnieniu gasnie. I problem w tym, ze nie zawsze ta lampka sie zapala i wtedy pompy nie slychac. Nie wiem czy mozliwa jest kombinacja zapala sie zolta lampka a pompa nie chodzi. Moja wersja bez immo. Jak sie zapali zolta to pompa zawsze pracuje. Tak jakbys gdzies w przekaznikac cos nie zawsze stykalo pod siedziskiem bo zakladam ze tam jest jakis przekaznik odpowiedzialny za to?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości