Dzisiaj jest 01 maja 2024, 09:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC59 2009 na warsztacie

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 08 listopada 2015, 22:52

jaka byla temperatura na zewnatrz? bo jak ponizej 10 st to wiadomo oleje gestnieją i moze byc twardo.

kolejna sprawa ile wazysz?

i kolejna zacznij od standardowych ustawień.

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 09 listopada 2015, 08:00

12 stopni
85kg
Ja sam nie chcę tam grzebać, to jedyna rzecz w której wolałbym nie grzebać. Pomijam fakt, że nie mam nikogo ogarniętego kto by mi mógł pomóc ;) W tym przypadku wolę poszukać zakładu wyspecjalizowanego aby od razu sprawdzili czy do wymiany czegoś nie ma w układzie. Zawieszenia nie chcę się dotykać ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 09 listopada 2015, 09:14

nic nie zepsujesz odpal serwisowke czy instrukcje obslugi i ustaw zawieszenie na fabryke i pojeździj zobacz

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 09 listopada 2015, 16:51

W tym ustawieniu zawieszenia nic nie ma trudnego. Na początek jak Maciek napisał ustaw tak jak jest w oryginale. Pojeździj poczytaj dokładnie do czego jest każda śrubka regulacyjna i dostosuj do siebie.
Tu masz stronkę z opisami regulacji zawieszenia do poszczególnych motocykli.

http://www.sportrider.com/tech/suggeste ... n-settings

CBR1000RR ('09)

* Front preload: 3 turns in from full soft <><> napięcie wstępne [ jest to pokrętło na szczycie lagi [ prawdopodobnie na klucz 14 jak dobrze pamiętam ]
* front rebound damping: 1.75 turns out <><> odbicie amortyzatora [ jest to śrubka na szczycie lagi, taka malutka ]
* front comp. damping: 1.5 turns out <><> dobicie amortyzatora [ śrubeczka na dole lagi ]
* rear preload: Position 8 of 9 <><> napięcie wstępne [ do tego potrzebny jest klucz serwisowy, zobacz sobie takie ząbki na amorku policz powinno być 9 i zobacz na której pozycji jest ustawione ]
* rear rebound damping: .5 turns out <><> odbicie amortyzatora [ śrubka na dole amortyzatora ]
* rear comp. damping: 1 turn out <><> dobicie amortyzatora [ śrubka na górze amora ]

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 09 listopada 2015, 20:28

Ooo Panowie. Prościej się nie dało tego opisać jak napisaliście. A (Nihu Ya :) ) wprost na tacy podał. Dziękuję! Zerknę jak tylko się z celnym uporam ;)

A odnośnie owiewek gdyby miał ktokolwiek wątpliwości to jeżeli nie kombinujecie pod górkę i nie robicie myków to dochodzi 23%vat + 3,5% cła na części motocyklowe ;) Wyłącznie dzięki uprzejmości miłej Pani udało się to online sprawnie w 2h załatwić i zwolnić przesyłkę przez urząd celny.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 12 listopada 2015, 13:18

Zerowe ustawienie zawieszenia jest proste, jednak ustawienie pod wagę, styl jazdy, nawierzchnię i opony to temat dla doświadczonego dobrej klasy magika od zawieszeń, a nie jest ich wielu. W warszawie z czystym sumieniem polecam Łukasza http://ltd34.pl/ mi robił kilka razy i efekty kosmiczne, przy minimalnych nakładach.

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 13 listopada 2015, 22:16

Owiewki doszły. I cóż można powiedzieć. Cieszyć się pozostaje, że metoda wtryskowa i wszystko pasuje o dziwo i się spina dobrze bez większych problemów. Wykonanie łba nie urywa, potrzeba drobnych poprawek. Samo malowanie ok ale na pewno tego nie robią w bezpyłowej komorze ;) Jednak końcowa cena już z cłem, podatkami 2.460 za wszystkie plastiki i wypełnienia włącznie z pługiem uznaję za kompromis między ceną a jakością. I w zasadzie już bym mógł składać do końca ale brak lampy, która na indywidualne zamówienie z własnym projektem jest przerabiana. Na nią muszę poczekać do przyszłego piątku i wtedy dopiero będę mógł zapiąć całość. Sety przednie podnóżek i napinacze wraz z kierunkami tylnymi idą oddzielnymi paczkami ale to już kosmetyka będzie. I najważniejsze wciąż odpala, dzień po dniu startuje ;)

Edit:
I doszedł dzisiaj napinacz. Aby urwało mi głowę to daleko do tego. Ot kolejny czerwony element ;)
Załączniki
hong.jpg
20151030_171647.jpg
20151116_180317.jpg

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 20 listopada 2015, 22:16

Doszły dzisiaj sety. Wygląd? Rzecz gustu. Nie będę na siłę twierdził, że łeb urywa. Jednak na żywo wygląda to o niebo lepiej. Chinole twierdzili, że pasuje do CBR1000RR SC59 2008-2011. Pozwolę się nie zgodzić z tym jednak ;) Dla mnie osobiście zyskało na wyglądzie ale straciłem czujnik tylnego stopu. Brak mocowania w nowym secie do "sensora" więc go musiałem "schować" :) Nie widać tego na zdjęciu bo to lewa strona. Jutro odbieram lampę i finał będzie montażu...
Załączniki
20151120_170652.jpg
20151120_174446.jpg

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 21 listopada 2015, 00:09

Diamond pisze:Doszły dzisiaj sety. Wygląd? Rzecz gustu. Nie będę na siłę twierdził, że łeb urywa. Jednak na żywo wygląda to o niebo lepiej. Chinole twierdzili, że pasuje do CBR1000RR SC59 2008-2011. Pozwolę się nie zgodzić z tym jednak ;) Dla mnie osobiście zyskało na wyglądzie ale straciłem czujnik tylnego stopu. Brak mocowania w nowym secie do "sensora" więc go musiałem "schować" :) Nie widać tego na zdjęciu bo to lewa strona. Jutro odbieram lampę i finał będzie montażu...


Tylko tak jak masz teraz skręcone masz odwrotnie biegi :D Czy sie mylę ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 21 listopada 2015, 00:29

Kup śrubę z czujnikiem do seta hamulca i będziesz miał sprawny włącznik stop

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 21 listopada 2015, 06:08

Wiertło teraz jest już ok ;) Ale trafiłeś. Po zamontowaniu mówię WTF? Było odwrotnie i lekkie zdziwienie. Zastanawiałem się przez chwile czy mi się nie wbija aby przypadkiem lepiej biegów wbijając je w dół ale ostatecznie nie kombinowałem ;)

Blazej33 tak nie do konca z ta sruba rozumiem. Ani razu samego tylnego nie uzywalem hamulca wiec ewentualne problemy na przegladzie beda. Ale bede wdzieczny jezeli pokierujesz mnie z ta sruba bo mimo wszystko nie jest to po mojemu zrobione.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 21 listopada 2015, 10:20


PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości