Dzisiaj jest 16 czerwca 2025, 22:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nie hamuje...

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 06 lipca 2010, 21:41
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 14 stycznia 2011, 22:31

DOMEL pisze:wlasnie obejrzalem kilka motorow tego kolesia i przyznam ze przynajmniej na zdjeciach naprawde maszyny prezentuja sie idealnie.Czyzby przy zmianie bede wiedzial gdzie wykonac 1 tel? :027:

daj linka
Move your head and your ass will follow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 stycznia 2011, 22:32

Ja stwierdziłem fakt, koleś pyta o hamulce, a dostaje wywody na temat przebiegu motocykla... No rzeczywiście jest to wielce na temat ...
DOMEL, odnośnie twojego stwierdzenia o płynie ... płyn traktuje jako "element" eksploatacyjny wymieniany raz do roku wiec nie wiem co to ma do rzeczy ... a reszta czy motor ma 7, 20 czy 40 tys... to się wymienia czyści i kontroluje ot wsio a dywagacje typu że motor za mało używany i pompa straciła szczelność ... ktos kiedyś wyraził opinie naprawiania motocykla przez internet :P Chcesz porady mechanika udaj się do takowego i już.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2011, 15:03

orzech, i ja twierdze ze stan motocykla czy auta najlepiej stwierdzic na kanale serwisu.Co do plynu to po raz kolejny napisze ze mimo iz to jest czesc ekspl. to ma wplyw na trwalosc i zywotnosc elementow nie bedacych czesciami ekspl.No i jesli ty wymieniasz co roku to robisz bardzo dobrze ale popytaj wsrod znajomych kiedy wymieniali plyn ham w moto lub aucie!Ludzie traktuja to bardzo po macoszemu.A im wiecej lat i przelatanych km na niewymienionym plynie tym wieksza szansa na jakies niedociagniecia ukladu ham lub jego slabsze dzialanie.
Mam nadzieje ze teraz dobrze nakreslilem o co mi chodzilo z tymi kilometrami i plynem ham.

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 15 stycznia 2011, 18:49

DOMEL, jak znalazłeś namiar na kolesia-jak możesz-podaj....wdzięczny będę hihi:
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 15 stycznia 2011, 19:28

a sorki zapomnialem.
http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-1000-k9- ... 55866.html
najlepiej wpisac sobei jego nr tel i wtedy mozna znalesc i inne aukcje
sami ocencie

 
Posty: 8
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 19:09
Lokalizacja: Ryglice /
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 15 stycznia 2011, 22:05

I jak motorki podobaja sie :D ?? zdrowe sprzety nie :P ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 04 maja 2009, 23:28
Lokalizacja: żeszuf
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 16 stycznia 2011, 01:09

Tak sobie czytam ten temat i to 7kkm coś mi przypomniało, 2 lata temu oglądałem to moto(chyba), a przynajmniej u tego kolesia, wtedy byłem wogóle zielony jeśli chodzi o takie sprzety, teraz nie jest duzo lepiej , ale ;) anglik , czyli 7000 mil, to i tak bardzo mało,kolektory wogóle nie przepalone, wyglądał na nówkę, tylko, że był na pewno po jakimś wypadku, może niewielkim. Brakowało stelaża czachy, paru wypełnień, guma od airboxa luzem w zadupku, brak lusterek, może to stało się podczas transportu , w co osobiście wątpie, chciał wtedy 15500zl, chcąc skompletować go do stanu igła wyszło by mi wtedy, jak obliczyłem ponad 18tys zl, więc odpuściłem, ale faktycznie wyglądał dobrze pomijając plastiki, silnik też pięknie mruczał , miał seryjny wydech(czerwono czarne malowanie)

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 16 stycznia 2011, 01:53

Kocmo, nie wmawiaj sobie uszkodzonej tarczy w transporcie ...chyba że chodzi o transport osobowy :D

 
Posty: 8
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 19:09
Lokalizacja: Ryglice /
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 16 stycznia 2011, 11:11

Paveu79 to na bank nie tego ogladales :P ja mam dokaldnie teraz 4850mil. Plastiki sa 100% orginał.Moj jest w malowaniu niebieskim :D ale kolektory sie zgadzaja sa takie tylko delikatnie niebieskawe miejscami...dalej sie błyszcza :P zaraz ogarne fotki ocenisz sam :p

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2011, 12:29

ale co wy z tymi kolektorami ?? Moje nadal wygladaja jak nowe z tym ze ja swoje myje tak samo jak i moto :fuckyou: Szybko sie zapuszczaja i gdybym co jakis czas ich nie przetarl wygladalyby nieciekawie

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości