Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 10:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stelaż czachy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 63
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 19:59
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Rok produkcji: 2003

Stelaż czachy

Post » 16 lutego 2012, 23:36

Witam,
wiele osób pewnie dotknął problem pękającego stelaża. Raz uszkodzony nie nadaje się do dalszej eksplatacji. Spawanie nie rozwiązuje problemu. Element i tak pęknie - jak długo wytrzyma? To tylko kwestia czasu. Nowy jest strasznie drogi.... Irytuje mnie ten fakt i zacząłem się zastanawiać, czy możliwe jest zaadoptowanie i zastąpienie go stelażem z 929. Jest stalowy, toporny i zdecydowanie bardziej wytrzymały. Oceniając go wzrokowo na pewno trzeba dorobić (uszy/uchwyty) najwyższego punktu mocowania czachy. Pytanie czy to będzie pasowało?? Przerabiał ktoś już taki temat?

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 16 lutego 2012, 23:48

mowisz o stelazu lusterek czy stelazu lampy i czachy? bo wsumie oba idzie naprawic. kumpel ma zrobiona forme do prostowania stelazy pod lusterka do sc33. ja nie raz mialem sc33 po glebie i zawsze udalo mi sie reanimowac;)

 
Posty: 102
Rejestracja: 19 stycznia 2011, 19:48
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: honda 954
Rok produkcji: 2003

Post » 17 lutego 2012, 08:00

masz wyciągnięty ten stelaż? jak chcesz to podrzuć go do mnie ja w poniedziełek wyjeżdzam do rajchu a tam mamy dobrego magika od aluminium może sie uda to zrobic. Dwa lata temu spawał mojemu znajomemu stelaż do f4i i jest dobrze ale jego stelaż to były puzzle ale udało sie poskładać oblatał drugi sezon i nic się nie dzieję .

 
Posty: 63
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 19:59
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Rok produkcji: 2003

Post » 17 lutego 2012, 09:41

To jest ten stelaż trzymający lusteka (aluminium z odatkiem różnych stopów). Spawałem go już 2 razy u różnych magików i zawsze strzeli obok spawu. Widocznie ten typ stopu nie nadaje się do spawania.
Podoba mi się ten stelaż od 929 tylko czy będzie pasował?

P.S. Dzięki Darek, ale ze spawania się już wyleczyłem. Szkoda czachy, żeby jąraz w sezonie rozkęcać.

 
Posty: 79
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:28
Lokalizacja: opole
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 0

Post » 17 lutego 2012, 11:49

To jest ten stelaż

http://allegro.pl/honda-cbr-954-sc-50-s ... 30817.html

[ Dodano: Pią Lut 17, 2012 10:55 am ]
Ja w swojej 954 jak mi pekł stelaż lusterek po szlifie spawałem u gościa co sie tym zajmuje i coś było nie tak bo mi pózniej po spawie czasza zaczeła pękać jak latałem na gumie

Wiec z tym spawaniem odradzam
lepiej zapatentować ten stelaż jak pisze bmd

Pozdr

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 17 lutego 2012, 12:45

pospawać ten stelaż i okleić kevlarem-----nie pęknię na 100%

oklejenie kevlarem z gwarancją na rok--200zł

 
Posty: 63
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 19:59
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda CBR 900 RR3
Rok produkcji: 2003

Post » 17 lutego 2012, 18:52

misiopajur pisze:pospawać ten stelaż i okleić kevlarem-----nie pęknię na 100%

oklejenie kevlarem z gwarancją na rok--200zł


Rok wytrzymuje spawanie za 20 zł....
Kevlar to nie jest zły pomysł. Ja jednak dalej upieram się przy swoim tylko myślałem ,że ktoś już coś takiego przerabiał. Jak nie to będę pierwszy. Szkoda 500 zł za kawałek aluminium, a mocniejszy stalowy element od 929 można wyrwać za 100 zł + koszty przeróbki 20 zł. Wychodzi tanio i dobrze. Jeden mankament. Czy to pasuje?


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości