Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 15:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

głośny stukot w silniku

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 17 marca 2012, 18:49

http://youtu.be/yaBagbC7zg8
http://youtu.be/sb0TYBypWxg
No teraz pale i jade z zadowoleniem :dance: a nie w sluchiwaniu sie dziwnych halasow, gdy tylko kupilem silnik sciagnolem dekiel od sprzegla i juz bylo widac roznice co do starego silnika po odkrenceniu sprerzyn, byly duze ;wrzery; wlasnie w tym dekielku aluminiowym ,przyczyna- walenie z klamy w nowym silniku byly znikome slady uzytkowania slyszalem tez ze pisza na forach ze przy niskich obrotach szarpiom ,dlawiom itp., nie prawda na 2000 ob mozna na 3 biegu w miescie, spacerkiem praktycznie odaje moc z samego dolu jestem mega zadowolony, jak ktos chce, moge wyslac linka z motorami od tego irola ma bardzo duzu motorow , mnie skasowal 800 euro za ten piec kompletny, pozdrawiam wszystkich sezon sie zaczyna :jupi: .....

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 24 marca 2012, 19:30

Fajnie, że znalazłeś jakieś rozwiązanie tego problemu, choć nie powiem, dość inwazyjne. :D

Czyli ostatecznie, problemem halasów i stuków tego pierwszego silnika było sprzęgło?

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 25 marca 2012, 11:19

niekoniecznie sprzeglo, przy wcisnientym sprzegle, czy bez stukalo tak samo, sciaglem miske :ooo: byla taka metalowa jakby podkladka i duz wiurkow ze silikonow, zadzwonilem do poprzedniego wlasciciela powiedzal, ze 4-ty bieg mu siadł i wymienił, nie wiem czy mechanior mu ta podkladke zostawil czy jak? Bede mial czas to zrobie mu calkowita sekcje...

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 25 marca 2012, 11:34

Byłoby fajnie, bo nie powiem, zaciekawił mnie ten temat. Stukanie zbliżone do tego gdy coś nie gra z rozrządem a tu sie okazuje, że to całkiem inna sprawa. :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 25 marca 2012, 14:47

ja prawie sie podalem ze te typy tak maja :( :( gdy wymienilem rozrzad i dalej to samo bylo jak kiedys beedzesz c hcial 954 i ktos powie ci ze te typy tak maja oczywiscie ze wszystko wyregulowane itp.to nie wiesz motor dobrze dostal po dupie hihi: ja tez jezdzilem na starym silniku zapalal od szczala tylko na niskim zakresie jagby go cos trzymalo niemial doła w nowym piecu czegos takiego nie ma ciagnie od dolu powiem tyle te silniki wytrzymaja wiele, ale kazdy silnik powie dosc, gdy okrutnie go sie traktuje

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 25 kwietnia 2012, 18:22

Bravo Kolego- jednak sprzęgło, jak tylko bede miał chwilkę wolnego to od razu zabieram sie za kosz. Ciesze sie ze uporałes sie z problemem. Bezpiecznej jazdy zyczę w nowym sezonie i LWG.
Tomaszek954

 
Posty: 37
Rejestracja: 05 marca 2010, 18:07
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 01 lipca 2012, 19:09

Witam koledzy,
i jak się sprawa zakończyła? Mam bardzo podobny objaw z tym cykaniem, ale troche ciszej mi cyka. Była to wina kosza sprzęgłowego? cykanie pojawiło się ostatnio, po kilku jazdach kiedy zauważyłem, że na zimnym silniku kosz zaczął głośniej prawować, później pojawiło się cykanie...

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 08 lipca 2012, 10:12

nagrai i wyslij jakis filmik, wcisnietym sprzegle bez sprzegla z delikatnym dodawaniem gazu i przydkaj tlumik szmata bedze lepiej slychac ja na nowym piecu zrobilem 5/5 tysiaka zblirza sie regulacia exupa i wymiana oleju do tej pory nie mialem z
nia najmiejszych problemow poza tylniom opona :D straszni szybko poszla jak masz sentyment do tego motoru i
c hcesz jeszcze latac na
n im a nie wsluchiwac sie w stukanie pukanie i suchanie
i inych ze te typy tak maja zabral bym sie za porzadny serwis .

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości