Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przegroda w 954

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Przegroda w 954

Post » 13 lutego 2012, 21:15

Witam, jako że szukalem juz kilka dni odpowiedzi i w sumie nic nie znalazlem.... pytam wprost:)) Jaki ma wplyw na normalną jazda przegroda w 954?? Od czasu do czasu zdarzy mi sie pogumowac, ale w 80% jezdze normalnie poziomo ;) Zastanawialem sie nad zamontowaniem przegrodyy, ale niemoge znalezc nigdzye odpowiedzi czy ma jakis negatywny wplyw na silnik badz skrzynie podczas normalnego uzytkowania motocykla. bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 lutego 2012, 21:36

niema żadnego negatywnego wpływu .
ale po tym co napisałeś wyżej to niema sensu jej montować ,jak byś jeździł 80% na kole a 20% w poziomie to tak rotfl2:
a tak to nalej oleju na maxa i dolej 300ml w zupełności ci to wystarczy .
pozdro

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2012, 21:39

Zastanawiam sie nad tym bo jak wiadomo dostac potem dobry piec do tego to jest prawie nie realna sprawa :)) a silnik w moim 954 jest igielka i niechcialbym zeby panewki szlag trafil, dlatego sie zastanawialem nad tą przegroda

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 lutego 2012, 21:43

to wstaw i zalej oleju tak jak napisałem ;)
ps ile przejedziesz na kole ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 13 lutego 2012, 21:49

no wlasnie to ma znaczenie ile przejedziesz na kole ? startujesz z jedynki i ciagniesz jedynke w pionie przez kilometr? przebijasz biegi 2 3 bieg? jesli tak ostro to można pomyśleć, jeśli jedynke albo dwojke do konca to ja bym nie montowal, ja np gumuje tylko z jedynki czaaassami jak pojdzie z gazu na dwojce ale to rzadko a tak to jedynka do odciecia konczy sie i opuszczam to nawet przez myśl mi nie przeszlo montować przegrody
tak ooooo ja byle jako jeżdżę ale szkoda mi bzyka na przebijanie biegow czy uczenie się jakichś dłuższych gum
http://www.youtube.com/watch?v=x_JYac7z ... ature=plcp

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2012, 21:52

Startuje z dwójki i przebijam biegi ze sprzęglem, jak sie uda dobry pion zlapac to mozna leciec i leciec, choc zazwyczaj odpuszczalem z obawy o sprzet dlatego sie zastanawialem nad ta przegroda, a pytam dlatego ze jakis mechanik mi powiedzial ze to moze miec wplyw na smarowanie skrzyni co wprawilo mnie w pewna obawe...

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 13 lutego 2012, 21:57

TO zostaw 954 i kup sc33 i wystarczy!
w 954 jak z 20% 35% bedziesz gumowal odczujesz na czaszy...
w kancikach lampy ci peknie i mocowania na srodku...
929,954,1000rr sie zupelnie nie nadaje do tego..
Ponoć prawdziwe Franki skończyly sie w 99roku na sc33..
i ja jako uzytkownik dwoch sc33(96 i 98) oraz 954(03) i obecnie 929(01)
mogę dac sobie reke uciac:)

dlatego suzkalem po 954, 900rr, ale nie moglem znalezc org, zadbanego i dobrego pod kazdym pierodolowatym wzgledem, a dostalem z polecenia 929, i ani razu nie probowalem jej podrywac, bo szkoda:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 lutego 2012, 21:58

z przegroda czy bez na kole to i tak w skrzyni niema oleju jeśli jestem dobrze poinformowany
a jesli ciągniesz biegi do odcięcia, to moim zdaniem jest konieczność zamontowania przegrody , bo moto na kole na odcięciu dostaje chyba najbardziej :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2012, 21:58

Max_929 pisze:to wstaw i zalej oleju tak jak napisałem ;)
ps ile przejedziesz na kole ?


Dobrze pisze Max.
Zalej trochę ponad stan i nic nie powinno się dziać.
Ale jeśli zrobisz przegrodę, to tez nie zaszkodzisz silnikowi.
Więc tutaj już raczej wybór należy do Ciebie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 lutego 2012, 22:05

Yarson 954 pisze:TO zostaw 954 i kup sc33 i wystarczy!
w 954 jak z 20% 35% bedziesz gumowal odczujesz na czaszy...
w kancikach lampy ci peknie i mocowania na srodku...
929,954,1000rr sie zupelnie nie nadaje do tego..
Ponoć prawdziwe Franki skończyly sie w 99roku na sc33..
i ja jako uzytkownik dwoch sc33(96 i 98) oraz 954(03) i obecnie 929(01)
mogę dac sobie reke uciac:)

dlatego suzkalem po 954, 900rr, ale nie moglem znalezc org, zadbanego i dobrego pod kazdym pierodolowatym wzgledem, a dostalem z polecenia 929, i ani razu nie probowalem jej podrywac, bo szkoda:)

hmmm nic nie pourywa jak bedzie dobrze lądował ,dlatego sie nie ciągnie moto do odcięcia tylko do 9 tyś i opuszczasz go jak samolot do lądowania wtedy na pewno nic nie pourywa ;)

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2012, 22:07

Yarson 954 pisze:TO zostaw 954 i kup sc33 i wystarczy!
w 954 jak z 20% 35% bedziesz gumowal odczujesz na czaszy...
w kancikach lampy ci peknie i mocowania na srodku...
929,954,1000rr sie zupelnie nie nadaje do tego..
Ponoć prawdziwe Franki skończyly sie w 99roku na sc33..
i ja jako uzytkownik dwoch sc33(96 i 98) oraz 954(03) i obecnie 929(01)
mogę dac sobie reke uciac:)

dlatego suzkalem po 954, 900rr, ale nie moglem znalezc org, zadbanego i dobrego pod kazdym pierodolowatym wzgledem, a dostalem z polecenia 929, i ani razu nie probowalem jej podrywac, bo szkoda:)



Wiem niestety sie o tym przekonalem ;/ ale zima jest wiec motocykl doprowadzam do porzadku ;) czasza jest juz tak wzmocniona ze napewno nic mi nie peknie (zreszta patent po niekad znaleziony na forum). Od dzieciaka bylem zakocgany w 954 dlatego nie mam zamiaru jej napewno zmieniac :PP Dla mnie to motocykl idealny hehe. I tak jak max pisze na poczatku byly takie problemy :)) Teraz ladnie sie opada z "dymkiem" wiec nie ma takich problemow

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 lutego 2012, 22:12

ja jak sie uczyłem gumować to kask od baku sie odbijał , tak sie lądowało hehe rotfl2:

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości