pierwsza sprawa lekki szok jak przy 150kilometrach zaświeca się kontrolka rezerwy , nigdy nie liczyłem ile mi zabawki palą no ale lepiej wiedzieć na ile jeszcze paliwa starczy w baku

drugą sprawą kurdę ale się robi ciśnienie w zbiorniku paliwa heh
maszyna super się prowadzi ciągnie do przodu super , hamuje rewelacyjnie ALE
podczas lotu przez zakręt czułem jak by mi się przód pompował, znajdując fajny turtial na forum zacząłem regulować moje zawieszenie
i tu seria niespodzianek główny problem było ustawienie SAG`ów z tyłu 20mm z przodu 8mm , niby fajnie bo poprzedni właściciel chłop ogromny w porównaniu do moich 72kilogramów. Problem z SAG`ami taki że tył już na maxa "zmiękczony" czyli zostawilem 20mm,
przód jak zacząłem zmiękczać udało mi się dojść do 18mm na wpełni poluzowanej sprężynie,
przy tym napięciu sprężyn zawieszenie słabo reagowało na ustawienie odbicia dobicia więc to ustawiłem według książki
no i po tych zabiegach po pierwszym locie bez większego problemu kolejny centymetr na oponie zniknął a że mam 190/55 to pasek strachu może być ogromny

hamulce fajna sprawa tylko że gumowe przewody już podziękowały i puchną w oczach . Hamowanie z 2,8zł niby mocno gniecę klamkę a juz przy około 1zł klamkę mam prawie do manetki dociśniętą haha kupuje stal oploty na dniach
jazda na kole bardzo fajnie idzie z jedynki ale coś gdzieś słyszałem że z 2`ki z gazu pójdzie na gumę i albo za krótko gaz czymałem odkręcony( na pewno to hahaha) albo nie wiem, przełożeń napędu nie liczyłem ale sobię policzę

ogólnie jestem zadowolony jedynie co to będę musiał przewody hamulcowe wymienić i jak zawieszenie mnie wnerwi to będę szukał sprężyn na których mogę ustawić zawias jak mogę
fajna zabawka
