Dzięki Majk za opinię
Szkoda, że jesteś jak na razie jedynym zainteresowanym.
Co do ceny 14 to był początkowy plan i po analizie ogłoszeń 15-16 wydaje mi się realną kwotą. Pisząc "większą" miałem na myśli 18-20 co już by mnie nadwyrężyło. Sztukę nr 3 to poddałem pod ocenę choć wiem, że jest podejrzanie tania. Najbardziej skłaniam się do numeru 1 gdzie jak mówi sprzedający do wymiany jest tylko opona tył. Pozycję 2 rozumiem że odradzasz? W historii aukcji widać że gość próbuje ją sprzedać już jakiś czas i początkowo cena startowała od 20, ale te modyfikacje mnie trochę odstraszają.
A powiedz mi jak kupiłeś swoją za 17700 to jeszcze coś przy niej robiłeś?
Ja tak sobie analizuje dwie możliwości.
1. Zakup tak jak Ty z założenia ładnej sztuki max do 17 tys.
2. Zakup sztuki za 15 tys. z założeniem wstępnego serwisu do 2 tys.
i sam nie wiem jak lepiej, bo zawsze coś do wymiany nawet w tej droższej nawet się znajdzie.
Biorąc pod uwagę zakup za 15 i zakładając wymianę
napędu ~800;
tarcz, przekładek i sprężyn sprzęgła ~500
Kompletu Opon ~900
Olej i płyny wraz ze świecami ~600
uzyskam podobną kwotę jak Ty, a części eksploatacyjne będą nowe. Wiadomo, że nie trzeba tego wszystkiego od razu wymieniać i może się okazać, że zamiast np napędu są do wymiany są jakieś łożyska lub uszczelniacze, ale to taka hipotetyczna analiza. Chodzi mi tylko o to, że te tańsze sprzęty o ile są proste i ze zdrowym silnikiem, to też nie są z góry do skreślenia.